Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had zo nu en dan ook het idee dat ie maar een klein tikje nodig had om plat te gaan. Nu is de hellingshoek perfect, staat mooi schuin...
 
Ik had zo nu en dan ook het idee dat ie maar een klein tikje nodig had om plat te gaan. Nu is de hellingshoek perfect, staat mooi schuin...

Ik vind hem erg rechtop staan,
ik heb foto,s gezien dan motoren die door een windvlaag de andere kant omgewaaid waren, hoe meer rechtop ie staat hoe makkelijker dat gaat.
 
van het weekend heb ik mijn tank weg gebracht om te laten solderen. vanmiddag is er een nieuw brandstoffilter en pakking bezorgt :)
we kunnen weer bijna aan het sleutelen
 
En toen was daar ineens een pakket !

7XQQroF.jpg


Wat een verhaal is dit geweest. Drie weken geleden besteld in Ierland bij Nutjob, want gunstige prijs en EU dus geen invoerrechten etc. Onderdelen werden door hun direct van Honda Japan besteld en 2 dagen later vanuit Ierland verzonden naar NL.

Een dag later is die in London Heathrow aagekomen en direct doorgestuurd. Toen werd het stil met de updates .....
5 dagen, 10 dagen, oke maar ff contact opnemen met AN Post de verzender.
Ja meneer, is in Transit. Oke begrijp ik maar waar blijft die. Ja meneer in transit. zucht oke...

Nog 2 dagen gewacht, niks, geen updates meer stil.
Dan maar contact opnemen met Nutjob.ie Die zijn 5 minuten nadat ik contact had opgenomen de telefoon ingesprongen, met daarbij gelijk het voorstel, we kunnen de onderdelen opnieuw bestellen, dan heb je ze alsnog met een paar dagen in huis.

Maar toen kwam het, uhmm meneer, die seatcowl is de laatste van Honda Japan, is sinds een tijdje discontinued en kan nooit meer besteld worden. We moeten uw pakket vinden, want u heeft de laatste.

Een dag later met een enquiry bij AN Post en de hulp van Nutjob. Sir good news, your package is found in Amsterdam, it will now be forwarded.
En inderdaad een paar uur later, released by customs etc. Phew .......

Zojuist dus binnen, en uiteraard helemaal perfect.
Had een nieuwe besteld omdat in die van mij een scheurtje zat achter en wat stukjes stickers afgeschaafd waren van een passagier met laarzen (gok ik).
Eind goed al goed. Hij zit er op, brand spanking new :]

0NUnh3r.jpg

YRnQTON.jpg


En gelijk de remleidingen in de daarvoor bestemde beugeltjes gehangen (niet goed te zien, donkere berging.

GuVLzga.jpg
 
Dat moet je sowieso zijn op heel de SP2!
Nee de HRC stickers moet je los bestellen en zelf er op plakken.
 
Heb je toevallig ook de kuipstickers naast het VTR logo besteld? ik zag dat ze bij jou ook al ingekort zijn vanwege beschadiging.....
 
Ik denk dat de foto vertekent, want de kont die je op de laatste foto’s ziet komt nieuw uit de doos rechtstreeks van Honda.
 
Ik denk dat de foto vertekent, want de kont die je op de laatste foto’s ziet komt nieuw uit de doos rechtstreeks van Honda.
Ik weet niet of bovenstaande reactie is op die van mij (sticker's) maar ik bedoel ook niet het "kont" gedeelte maar het voorste onderkuip deel waar vtr staat met daaronder racing. De streep die achter het vtr logo loopt is bij jou ingekort omdat de hoeken vaak beschadigen (voorzijde laars) ;-)
 
Ik weet niet of bovenstaande reactie is op die van mij (sticker's) maar ik bedoel ook niet het "kont" gedeelte maar het voorste onderkuip deel waar vtr staat met daaronder racing. De streep die achter het vtr logo loopt is bij jou ingekort omdat de hoeken vaak beschadigen (voorzijde laars) ;-)
zie foto's eerste is jou motor de tweede hoe het oirgineel is.....
 

Bijlagen

  • sticker kort.PNG
    sticker kort.PNG
    50,2 KB · Weergaven: 12
  • sticker heel.PNG
    sticker heel.PNG
    41 KB · Weergaven: 12
Volgens mij zitten ze bij de SP1 er wel origineel op die plek, al had ik ze er toendertijd zelf afgehaald. Nu heb ik ze elders zitten, zelf gekozen plekken, maar in het zwart :9
 
Vond ze wel op een mooie plek zitten. Zaten daar al toen ik hem kocht, dus ook weer op de nieuwe kont geplakt 😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan