Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Km stand niet hoger dan ca 35.000. Waarom eigenlijk ?? ach verzamel gewoon wat Honda (rij er ook wel eens op haha) km stand moet voor mij gewoon niet te hoog. Dus op zoek naar hele mooie nette (moeilijk te vinden SP2) maar wie weet.....mss zijn er hier die verkopen.
 
Tja, mijn SP2 met o.a. Ohlins, K-tech, Gilles Tooling rearsets en Galespeed radiale pomp valt dan ook af. De OEM uitlaten, OEM SP2 kuipset en passagier stepjes liggen op zolder, dat dsn weer wel :-)
 
Km stand niet hoger dan ca 35.000. Waarom eigenlijk ?? ach verzamel gewoon wat Honda (rij er ook wel eens op haha) km stand moet voor mij gewoon niet te hoog. Dus op zoek naar hele mooie nette (moeilijk te vinden SP2) maar wie weet.....mss zijn er hier die verkopen.

Welke prijsrange heb je in gedachte? 🙃
 
Hier in België stond een mooie originele sp1 te koop voor 6000 vanmorgen.
Ik stuur een mailtje, komt het antwoord dat wegens veel te groot succes de prijs opgetrokken is naar 7000 en ik mag komen kijken als ik met die prijs instem.
Haha, ze worden echt gewild.
 
Hier in België stond een mooie originele sp1 te koop voor 6000 vanmorgen.
Ik stuur een mailtje, komt het antwoord dat wegens veel te groot succes de prijs opgetrokken is naar 7000 en ik mag komen kijken als ik met die prijs instem.
Haha, ze worden echt gewild.
Veel te groot succes? Denk dat ik de mijne maar eens op MP te koop ga zetten voor 20k, met die paar mods moet dat vast lukken denk ik zo... :+
 
Hier in België stond een mooie originele sp1 te koop voor 6000 vanmorgen.
Ik stuur een mailtje, komt het antwoord dat wegens veel te groot succes de prijs opgetrokken is naar 7000 en ik mag komen kijken als ik met die prijs instem.
Haha, ze worden echt gewild.
Proberen kan altijd natuurlijk, als ie niet verkocht is hoe weet hij dan dat het een succes is?

Ik wilde je een like geven, maar je hebt het prachtige getal wat niet ik niet wil verpesten :).

1615833801843.png
 
Proberen kan altijd natuurlijk, als ie niet verkocht is hoe weet hij dan dat het een succes is?

Wel, enige tijd zette ik een motor te koop en had dezelfde avond nog 42 geïnteresseerden die 'm wilden komen halen. Al zijn er daar maar 5 serieuze bij, je weet alsnog dat de prijs wel heel goed was.

Nu bon, ik vind de 2 mooier.
 
Wat een ködt add zeg...
Sumiere text, vochtig/besmutsigde lens, geen foto's van dashboard (en omgeving) en de helft van de foto's zijn met andere motoren...

Net zoals op Tinder dat er dan alleen maar groepsfoto's opstaan en ik mag gokken om wie het nou daadwerkelijk gaat 8)7
 
Kerel heeft nog wel wat motoren zegt ie en toont ze duidelijk graag. :D Gelukkig hoef je niet de advertentie te kopen, als de motor maar mooi is.
 
Oei je laat me bijna schrikken, heb zelf een aantal jaren geleden zo'n ass naar de stort gebracht , omdat ik dacht dat ding nooit meer nodig te hebben maar hopen dat er iemand hem eruit gevist heeft ,denk toch wel verder de zelfde smaak hebben ,prachtig man die Castrol sp2
 
"Bijna origineel"...... dus zonder het kostbaarste deel om OEM te krijgen...

Een Tinder vrouw met zo'n lellijke kont swipe ik meteen weg _O-
Ik ben best wel te vinden voor perfect origineel, maar 't is niet omdat de lelijke originele plastieken spatborden nu heel duur zijn, dat een opgeruimde kont niet mooi is he. Er is een reden dat die spatborden er afgegooid werden en nu moeilijk te vinden zijn. Ze waren spuuglelijk in de eerste plaats.
Slechter rijden zal 'ie er niet om doen.
 
Goedemiddag SP-ers!
Eerst even netjes voorstellen, mijn naam is Rolf, rij motor sinds 1983 (*D) en heb in 2016 een SP2 aangeschaft. Een superding is het!!
Ik kwam van een brave hendrik (VFR) af dus we moesten wel even wennen aan elkaar maar wil nu geen andere meer!!
Ik doe in principe al het reguliere onderhoud zelf en ben nu voornemens om de koelvloeistof te gaan vervangen. Mijn vraag: zijn er nog speciale tips and tricks waar ik aan denken moet? Die van mij heeft namelijk 2 radiateurs...:+
Groet Rolf
 
Goedemiddag SP-ers!
Eerst even netjes voorstellen, mijn naam is Rolf, rij motor sinds 1983 (*D) en heb in 2016 een SP2 aangeschaft. Een superding is het!!
Ik kwam van een brave hendrik (VFR) af dus we moesten wel even wennen aan elkaar maar wil nu geen andere meer!!
Ik doe in principe al het reguliere onderhoud zelf en ben nu voornemens om de koelvloeistof te gaan vervangen. Mijn vraag: zijn er nog speciale tips and tricks waar ik aan denken moet? Die van mij heeft namelijk 2 radiateurs...:+
Groet Rolf
Welkom hier :W

Is het niet gewoon de radiateur afvullen en door een draaiende motor de lucht uit het systeem laten borrelen en indien nodig bijvullen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan