Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zitten de stickers idd niet onder de blanke lak.Het valt wel mee zeker met de lichtjes aan.
Zonet met veel interesse naar een sp1 gaan kijken, mét origineel flapscherm. Ding was mooi dans son jus, een goed rijd-exemplaar, verre van een show-motor.
1. Klopt het dat de stickers origineel niet onder de lak zitten?
2. Damn die voetsteunen staan hoog.
alle sp's hebben 2 radiateurs, alleen niet allen hebben 2 fan'sGoedemiddag SP-ers!
Eerst even netjes voorstellen, mijn naam is Rolf, rij motor sinds 1983 () en heb in 2016 een SP2 aangeschaft. Een superding is het!!
Ik kwam van een brave hendrik (VFR) af dus we moesten wel even wennen aan elkaar maar wil nu geen andere meer!!
Ik doe in principe al het reguliere onderhoud zelf en ben nu voornemens om de koelvloeistof te gaan vervangen. Mijn vraag: zijn er nog speciale tips and tricks waar ik aan denken moet? Die van mij heeft namelijk 2 radiateurs...
Groet Rolf
Er heeft er al een het begeven een keer en toen ging de boel smeulen/verbranden. Mocht de mosfet SR’s het beter doen door hun techniek dan is het meer een waarom niet geval.En waarom zou die mosfet upgrade nodig zijn? Omdat die warm wordt?
Heb op FB een post daarvan opgeslagen waar hij een beetje aan het inventariseren was... Ff zoeken...Leuk om te volgen, deze gozer is bezig om een partij OEM SP1 undertails na te maken. Iemand die hier toevallig meer van weet of contact heeft gehad?
Geloof dat er al 100+ aanmeldingen waren. Rijden er straks alleen nog maar onaangetaste rond, vermoed dat een verzaagde undertail straks geld waard gaat worden...wel gaaf voor de groep liefhebbers als zulke handige harrys onderdelen die schaars zijn gaan produceren.
Enige wat ik weet, is dat ze verwachten dat ze rond de €300,- zouden gaan kosten. De daadwerkelijke prijs is nog niet bekend, daar zijn we nog in afwachting van. Hij is er inmiddels al een aantal maanden mee bezig en de eerste undertails zijn inmiddels een feit, maar begreep dat ze eerst nog wat getest moeten worden.Dag liefhebbers,
Ik lees voornamelijk mee (als liefhebber van het merk en bepaalde types), maar kwam gister toevallig nog een undertail tegen hier in DE. Wellicht dat iemand deze al gezien heeft, maar hierbij het linkje...
undertail VTR SP
Ik wil wellicht in de toekomst nog een SP aanschaffen, en dacht dat dit mogelijk een goede investering alvast was. Heb contact gehad gisteravond (stond de prijs er nog niet bij, inmiddels wél), maar dit is mij té joker voor zo'n ding. (ja ja ik weet het)...
Ben overigens wel geinteresseerd in de italiaan op feestboek, kan iemand mij hier meer info over verschaffen (heb geen feestboek). mag ook wel per PB...
Ben nu eerst op zoek naar een eerst generatie SC28.. (of een SP 1, ligt eraan wat het eerst op mijn pad komt).
Hallo vuurbloed,alle sp's hebben 2 radiateurs, alleen niet allen hebben 2 fan's
allen hebben maar 1 vuldop ....dat maakt het al makkelijker
leeg laten lopen: op paddockstand en dan laagste punt (onder de waterpomp) slang losmaken. en goed leeg laten lopen.
vullen: ik vond het makkelijker op de jiffy, rustig tot niveau vullen via vuldop rechter radiateur, beetje in slangen knijpen. weer bijvullen en overloop tank op niveau brengen.
dan warm rijden, en niveau desnoods nog verder op pijl brengen.
bijvullen kan rechts met "los gemaakt bovendeel zijkuip, deze naar buiten trekken en kun je er net bij.
al is het wel zo....het plastic wordt ouder dus brozer.....
en je zijkuip is er toch al af bij het afwateren....dus lekker even zo laten tot je weer op niveau bent.