Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

vandaag even een rondje gedaan, nu had ik twee keer bij flink gas geven in zijn 3 dat het leek alsof hij net een slag miste .... ( een dood momentje ). verder niks meer aan de hand. Misschien bougie's ? Wie ?
 
De 3e versnelling heeft bij de SP1 de naam nog wel eens kuren te gaan vertonen..... in hoop voor je dat het wat anders is.
 
Qua aandacht is het 3-1 voor de SP.


Ook al waren mijn rondetijden op zijn zachts gezegd "touristisch" (Pirelli trackdays), de SP oogstte altijd goedkeurende blikken.


as14.JPG
 
vandaag even een rondje gedaan, nu had ik twee keer bij flink gas geven in zijn 3 dat het leek alsof hij net een slag miste .... ( een dood momentje ). verder niks meer aan de hand. Misschien bougie's ? Wie ?
wat ik wel heb gehad....herinner ik mij nu..
als je met je voet tegen schakelpedaal komt zonder te willen schakelen, dus per ongeluk, onderbreekt hij even de ontsteking.....
heb het mijzelf goed moeten afleren mijn voet daar boven te laten bengelen.
 
wat ik wel heb gehad....herinner ik mij nu..
als je met je voet tegen schakelpedaal komt zonder te willen schakelen, dus per ongeluk, onderbreekt hij even de ontsteking.....
heb het mijzelf goed moeten afleren mijn voet daar boven te laten bengelen.
oke, dat zou idd wel kunnen.

ik heb het nog niet meegemaakt, later tijdens de rit ook niet meer.
 
Nu is de accu zo goed als leeg, ik begin maar met een nieuwe spanningsregelaar.
Met die zelfde klachten was het bij mij mn dynamo.
Meet die eerst door de spanning tussen de 3 gele draden die ervandaan komen ondeling te vergelijken.
Het best komen fouten eruit door de spanningsregelaar aangesloten te laten dan moet de dynamo de stroom ergens doorheen duwen zeg maar.
 
Opgelost, de quickshifter zat los en precies tegen het punt van onderbreken van de ontsteking.
Die sloop ik er af, ik gebruik hem toch niet en dan kan dat geen storing veroorzaken ook.
Volgende maand kijken hoe het dan op Spa gaat.
 
wat ik wel heb gehad....herinner ik mij nu..
als je met je voet tegen schakelpedaal komt zonder te willen schakelen, dus per ongeluk, onderbreekt hij even de ontsteking.....
heb het mijzelf goed moeten afleren mijn voet daar boven te laten bengelen.
ship ...ik heb verkeerde gequote....
 
Opgelost, de quickshifter zat los en precies tegen het punt van onderbreken van de ontsteking.
Die sloop ik er af, ik gebruik hem toch niet en dan kan dat geen storing veroorzaken ook.
Volgende maand kijken hoe het dan op Spa gaat.
ahhh gelukkig, voelde mij echt kut door je problemen van de fiets.
ik zag dat ik de verkeerde heb gequote,,.....was antwoordt eigenlijk op jou probleem.
qs is wel heel fijn hoor om te gebruiken....
 
Hoe loopt bij jullie de pluspool vanaf het startrelais naar de + van de accu? Iemand een foto?
 

Bijlagen

  • 3F56C91F-E47B-487F-A70E-E639D500E950.jpeg
    3F56C91F-E47B-487F-A70E-E639D500E950.jpeg
    220,5 KB · Weergaven: 29
  • D6CA932A-62FC-4E0A-BB2D-ED23810693E0.jpeg
    D6CA932A-62FC-4E0A-BB2D-ED23810693E0.jpeg
    200,7 KB · Weergaven: 30
Dat zit die kabel wel zowat bij iedere motor. Snap niet dat dat allemaal zo strak moet, 1 cm meer speling maakt het leven allemaal een stuk makkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan