Die kroonplaat is toch alu gietwerk die aan de bovenkant glad gefreesd is?Vandaag de Harris Performance topkuipsteun gemonteerd. Deze gaat ook samen met de kroonplaat, de snelsluiter boutjes en kroonplaatmoer zwart geanodiseerd worden, alles tegelijk met de vorkpoten
Bekijk bijlage 1422454
Ik heb daar toevallig vanmiddag nog over na zitten denken. Of het met de kroonplaat ook niet beter zou zijn om te poedercoaten oid. Topkuipsteun evt ook nog...Die kroonplaat is toch alu gietwerk die aan de bovenkant glad gefreesd is?
Reken erop dat alu gietwerk niet mooi wordt met anodiseren,eigenlijk moet je de alu soort weten want niet alles lukt.
Heb heel veel laten anodiseren maar sommige alu onderdelen kan je daarna echt in de vuinisbak flikkeren zeker als
het eerst gedeanodiseerd moet worden en dan weer opnieuw,alu is soms helemaal kapot gevreten.
Heb alleen eigenlijk goede ervaring met 6082.
Of gewoon een zwarte uit de VS halen. Heb ik ook gedaan voor de SP2.Ik heb daar toevallig vanmiddag nog over na zitten denken. Of het met de kroonplaat ook niet beter zou zijn om te poedercoaten oid. Topkuipsteun evt ook nog...
Ha DréNou even voorstellen maar, Dré aka Ulleke en ik ga de komende tijd een collega ondersteunen met het opknappen van een VTR SP1.
Foto volgt het betreft een paarse SP1 met SB stuur.
Ik heb al wel een vraag, iemand met een Hot bodies undertray die wil delen hoe de kentekenplaat bevestigd zit? De huidige is pas afgebroken en zat wat knullig aan de onderplaat vast
Grtzz Dré
oem ?...of chinees?...Maar hij hangt dus gewoon aan ut plastiek vast begrijp ik.
Andere vraag, nog bijzonderheden met het demonteren van de kappen?
Thnx, ik denk een beugeltje maken op het subframe en hang hem daar indirect aan op.bij mij hangt hij ook zo, sterk zat als je er maar grote carroserieringen achter zet, evt 2 comp lijm erbij.
oem ?...of chinees?...
over het algemeen gaan de oem kappen er makkelijk en netjes vanaf.
als je zijkappen gaat verwijderen, dan eerst de kap weghalen die aan de voorkant tussen linker en rechterkuipdeel zit.(innercowl)
topkuip (waar ook de lampen inzitten), zitten ook vast in rubbers aan de snorkel/cockpit gedeelte.
Moet ie voor een keuring dan?
3 jaar geleden heb ik mn SP2 gedemonteerd en grootendeels hier aan jullie verkocht. Het begon toch weer te kriebelen en heb vandaag deze SP1 aangeschaft. Dus ik meld me hier graag weer aan
Blijft gewoon origineelWelke kleur wordt ie?
Ga ik regelen...@Bassie, er staat geen afbeelding meer van mijn SP in de OP, wil je deze er bij zetten?Bekijk bijlage 1424379
dikke deuk in je tank.........@Bassie, er staat geen afbeelding meer van mijn SP in de OP, wil je deze er bij zetten?Bekijk bijlage 1424379