Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Durbahn niet meer voor zocer ik weet. DHC maakt veel voor de sp. Topkwaliteit, maar daar hangt ook (terecht) een prijskaartje aan.

Maar of dat aan gaat komen???

Heb veel van DHC en is idd mooie kwaliteit. Het is tot nu toe iedere keer gewoon geleverd, maar lees de laatste tijd veel negatieve berichten. En nou moet ik zeggen dat mijn laatste levering ook niet echt bepaald soepel verlopen is waardoor ik de negatieve berichtgeving toch ook niet echt in twijfel trek...
 
Maar of dat aan gaat komen???

Heb veel van DHC en is idd mooie kwaliteit. Het is tot nu toe iedere keer gewoon geleverd, maar lees de laatste tijd veel negatieve berichten. En nou moet ik zeggen dat mijn laatste levering ook niet echt bepaald soepel verlopen is waardoor ik de negatieve berichtgeving toch ook niet echt in twijfel trek...

Dat had ik inderdaad ook gelezen...
Heb geen moeite met geld neerleggen voor goed spul maar heb een hekel aan wachten. Als ik iets wil wil ik het binnen een week binnen hebben of het moet heel speciaal zijn😅 En ik mag graag alles zelf doen of zelf leren te doen. Daarom heb ik besloten zelf aan de slag te gaan met glasvezel.
 
Spul van DHC is prima, je moet alleen idd geen haast hebben.
Die hetze online tegen hem is wat overdreven, communiceren is niet zijn sterkste punt.
 
Maar of dat aan gaat komen???

Heb veel van DHC en is idd mooie kwaliteit. Het is tot nu toe iedere keer gewoon geleverd, maar lees de laatste tijd veel negatieve berichten. En nou moet ik zeggen dat mijn laatste levering ook niet echt bepaald soepel verlopen is waardoor ik de negatieve berichtgeving toch ook niet echt in twijfel trek...
Ze zijn wel blij met je.
1584882045653.png
 
Ja, heb er ook zat afgenomen, eens ff kijken...

* endurance topkuip
* racetail
* undertail
* carbon snorkel
* carbon Sato demperbeugels
* carbon sharkfin
* carbon hitteschildjes

Toch een best lijstje, van een paar onderdelen was ik een van de 1e afnemers, zo ook de topkuip. Denk dat ie daarom ervan wat foto’s gebruikt heeft op zijn website.
 
Ik heb het idee dat mijn koppeling iets doorslipt.
het lijkt er soms op dat het toerental oploopt zonder de daarbijbehorende acceleratie.
Gebeurt eigenlijk alleen in het doortrekken van de 6de versnelling.
Voordat ik naar de koppelingsplaten ga kijken is er dan nog iets anders waar ik aan moet denken?
 
Vervangingslengte van de veren, staat in wphb waneer te vervangen.
Er van uitgaande dat er voorheen wel goed werkte en je dus niets recent veranderd hebt.
 
geen olie bijgevuld of verwisseld, ik heb het idee dat het bij warme motor is. Ik ga morgen nog een rondje touren en zal er even extra op lettten.
@midlifecrisis je bedoeld de veren van de koppeling neem ik aan? Ik heb helaas alleen nog een WPHB van de HRC SBK versie. iemand nog een werkende link van de straatversie?
 
stuur je email maar ff via PB. Dan stuur ik m via wetransfer. Heb m in het Engels en het Duits...
 
IMG-20200327-WA0008.jpeg



IMG-20200327-WA0010.jpeg



1585317429027.png




1585317439661.png




Setje was onverwacht Eur 156 duurder....




Wouten stonden te laseren langs de provinciale weg..... Flitsmeister ging af, maar toen was het kwaad al geregistreerd.
Vandaag nog 3 mobile flitsers gezien langs de snelweg....
 
Laatst bewerkt:
er lijkt nu toch iets anders aan de hand te zijn met mijn sp1, in de 3de versnelling bokt/schokt hij behoorlijk bij accelereren. Nu lees ik een geval hier op het forum waarbij hij uit de 3de versnelling schiet. Daar lijkt het een beetje op alleen blijft hij wel in zijn 3. Iemand bekend met dit probleem? alvast bedankt weer!
 
Vanmiddag de Sp maar eens onder haar kleedje vandaan gehaald en even in de zon gezet.:P
Starten ging eigenlijk verassend snel, eveneen klein stukje door de straat en over de parkeerplaats gereden (kan ik iig ook zeggen dat ik gereden heb dit jaar:+)
Viel me wel meteen weer op dat bij lage snelheden in een bocht de motor echt in de bocht wil vallen. Moet eigenlijk echt tegendruk geven in het stuur om te voorkomen dat het stuur 'doorslaat'?
Iemand ideen of advies?
 
Vanmiddag de Sp maar eens onder haar kleedje vandaan gehaald en even in de zon gezet.:P
Starten ging eigenlijk verassend snel, eveneen klein stukje door de straat en over de parkeerplaats gereden (kan ik iig ook zeggen dat ik gereden heb dit jaar:+)
Viel me wel meteen weer op dat bij lage snelheden in een bocht de motor echt in de bocht wil vallen. Moet eigenlijk echt tegendruk geven in het stuur om te voorkomen dat het stuur 'doorslaat'?
Iemand ideen of advies?
heel stom misschien, maar hoe is de bandenspanning??
 
Balhoofdlagers in 2016 vervangen, vorig jaar heb ik de vorkpoten weggebracht voor nieuwe keerringen etc. Heb verder niets aan de afsteling gedaan.
Voorband kan ik heel licht voelen dat deze niet helemaal rond is, maar om nu te zeggen dat er een vlakke kant aan zit, nee. Wilde gisteren even terug zoeken hoeveel kilometer de banden er op zitten, maar ergens tijdens de verhuizing ben ik denk ik de regeistratie verlorenB|
Heb nu helemaal geen onderhoudshistorie meer voor handen......
 
Leeftijd telt ook bij banden. Sportbanden vallen bovendien veel nadrukkelijker in de bocht dan bv sporttoer banden.
 
Hoi
ik heb in februari mijn sp1 weg gebracht voor een grote beurt bij goedhart
hierbij hebben ze ook mijn balhoofd lagers vervangen
ik had zelf niet gemerkt dat ze slecht waren ,vond zelfs dat hij prima reed
maar ik twijfel nooit aan de experts
na de beurt kon ik merken dat hij beter reed
maar met sturen heb ik hetzelfde gevoel als wat hier beschreven wordt ,of hij de bocht invalt op lage snelheid
ik heb nu de voorband laten vervangen ,maakt geen verschil
ik heb gereden op 2;3 tot 2,6 bar in de band ,ook geen verschil
en ik heb de vering laten afstellen bij de Quickservice in Bleiswijk en jammer genoeg is het nog niet weg
ik heb er nu Bridgestone t31 onder zitten sport/Tour vanwege de km die ik maak en omdat ik jaar rond rij ook bij lage temperaturen en regen
dit is trouwens mijn tweede sp1 ,met de vorige heb ik dit nooit gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan