Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Dat is mijn achterbrug. Mocht je interesse hebben kunnen we altijd praten, op fb staat die voor 750.
Het is wat Chris zegt, voorheen kon je ze voor een schappelijk bedrag uit de USA nog wel krijgen. Tegenwoordig niet meer, het is gewoon vraag en aanbod.
Ik verkoop ook mijn akra systeem (oude van Chris) maar die prijs sla je helemaal stijl van achterover ;)
 
Beter "duur" dan "niet meer te krijgen"....
Zeker zo, en vragen kan altijd, of je het er voor krijgt is een 2e.


De prijzen van sp's gaan ook alle kanten op, zo kreeg messev zijn sp2 een aantal jaar geleden niet aan de straatstenen kwijt met een vraagprijs van rond de €5000 en nu zie ik ze gemiddeld voor €9000 te koop staan. 🤔
 
Dat is mijn achterbrug. Mocht je interesse hebben kunnen we altijd praten, op fb staat die voor 750.
Het is wat Chris zegt, voorheen kon je ze voor een schappelijk bedrag uit de USA nog wel krijgen. Tegenwoordig niet meer, het is gewoon vraag en aanbod.
Ik verkoop ook mijn akra systeem (oude van Chris) maar die prijs sla je helemaal stijl van achterover ;)
Aha ok, gaat ie terug naar "oem"?

Nadeel vanuit de VS is, dat de verzendkosten en invoerrechten er nog eens bovenop komen en dat gooit de prijs ook flink omhoog.

Toen je het er over had dat de Akra lijn de verkoop in ging, had ik nog wel het idee om de lijn terug te kopen. Maar 50% meer dan toen ik 'm verkocht, is mij net ff teveel van het goede... ;)
 
Zeker zo, en vragen kan altijd, of je het er voor krijgt is een 2e.


De prijzen van sp's gaan ook alle kanten op, zo kreeg messev zijn sp2 een aantal jaar geleden niet aan de straatstenen kwijt met een vraagprijs van rond de €5000 en nu zie ik ze gemiddeld voor €9000 te koop staan. 🤔

Voor 10k mag de mijne direct de deur uit hoor🤐🙃
 

Bijlagen

  • 20210130_191323.jpg
    20210130_191323.jpg
    450,3 KB · Weergaven: 16
Dat is mijn achterbrug. Mocht je interesse hebben kunnen we altijd praten, op fb staat die voor 750.
Het is wat Chris zegt, voorheen kon je ze voor een schappelijk bedrag uit de USA nog wel krijgen. Tegenwoordig niet meer, het is gewoon vraag en aanbod.
Ik verkoop ook mijn akra systeem (oude van Chris) maar die prijs sla je helemaal stijl van achterover ;)
Dacht al dat jij het was ja. Heb toen die wielen gekocht bij jou. Wil er graag een SP2 brug in hebben maar die 750 komt nu even niet goed uit. Ga testen of een 954 brug past.

Wat kost het Akra systeem? ( af en toe achterover slaan is best leuk)😜
 
Dacht al dat jij het was ja. Heb toen die wielen gekocht bij jou. Wil er graag een SP2 brug in hebben maar die 750 komt nu even niet goed uit. Ga testen of een 954 brug past.

Wat kost het Akra systeem? ( af en toe achterover slaan is best leuk)😜
Stond voor 1500 op Facebook als ik het goed gezien had
 
beste VTR liefhebbers de geplande jubileum dag bij Snoek motoren op 10 april gaat helaas niet door... een andere datum zal nog volgen...;(
17CF4AF4-70C6-4921-BFC6-62BB41E6D0BA_1_201_a.jpeg
 
Overigens,.. als er iemand nog een OEM zilvergrijs kontje heeft liggen (in goede staat) en dat wil ruilen tegen een SP2 kontje (in uitstekende staat) dan hou ik me aanbevolen.
 
Iemand in dit topic met een grijze SP omgeving neede (Achterhoek)? Kwam vanochtend hier 2x door de straat. :t
 
hij moest ff kijken of hij het nog goed deed denk ik....:) en tevens afscheid genomen....;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan