Ik rijd met een husq 610..
Hij schakelt niet meer naar 1ste vitesse, ervoor schakelde hij wel naar 1ste vitesse maar hij 'schoot' telkens weg als ik wou vertrekken. Heb hem net gekocht dus er zijn kosten aan. Iemand een idee?
Ik rijd met een husq 610..
Hij schakelt niet meer naar 1ste vitesse, ervoor schakelde hij wel naar 1ste vitesse maar hij 'schoot' telkens weg als ik wou vertrekken. Heb hem net gekocht dus er zijn kosten aan. Iemand een idee?
Krukas? Ik gok je primaire as eigenlijkNa een ritje vanmiddag zit ik met een vraag...
Toen ik na een wheely weer tot stilstand kwam hoorde ik een licht schurend en tikkend geluid...
Wel bleef de motor stationair draaien. Deze heb na 10 seconde uitgezet
Bij inspectie van de koppeling kwam ik erachter dat de moer van het huis die op de krukas zit los is..
Ik kan het huis een een paar mm bewegen t.o.v. de moer
Kan dit hebben gezord voor het schurende , tikkende bijgeluid?
Of moet ik het blok verder demonteren?????
Olie is wel helemaal schoon btw!!
Het gaat om de moer die ik vast heb op de foto..
De as (krukas toch?) Waar de moer op zit heeft geen speling maar wel het koppelingshuis t.o.v. deze as!
Is het verstandig om een zuigerstop te gebruiken om de kras te blokkeren??? Hoe moet ik anders de moer aandraaien?? Need some help!!!! Xx
\\http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/853/2j74.png[/quote]
Ik kan je foto niet zien. Om die moer vast te draaien gebruik je een slagmoersleutel of je doet ff een stuiver tussen de tanden van je koppelingshuis. Maar vast is vast, heeft geen zin om die moer als een gek aan te trekken.
Ik rijd met een husq 610..
Hij schakelt niet meer naar 1ste vitesse, ervoor schakelde hij wel naar 1ste vitesse maar hij 'schoot' telkens weg als ik wou vertrekken. Heb hem net gekocht dus er zijn kosten aan. Iemand een idee?