HET grote Husqvarna 610 topic 3

full

full

Te koop

610 blok

nieuw opgebouwd en nog niet gestart,
mag dus evt open voor inspectie


Carillo drijfstang[nieuw]
Volledig uitgebalanceerde krukas
Mahle zuiger[nieuw]
Nicasil [nieuw]
Nimonic 90 kleppen [nieuw]
Alle lagers+ keer ringen [nieuw]
Voorzien van 6bak + extra bak !!!!!!!!!!!!!!

Omdat het blok nog niet gelopen heeft mag hij open voor inspectie!!!!!!!!

+ extra blok in delen

1350 euri
 
Laatst bewerkt:
full

Husq 610 supermoto wielen
gebruikt

350€

Of Project

Nieuw opgebouwd blok
+ alles om een 610 supermoto af te bouwen
En dan hou je nog een hoop spul over

1750€
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig nog een NAKS liggen van een 2000 blok?
Bon motoren heeft die dingen in de backorder staan en die van mij is kapot.
Of als iemand nog een ander adres heeft dan hoor ik dat graag. O-)
 
Weet iemand of ik hier een filmpje kan plaatsen?

Mijn TE 610 (1999) heeft het begeven. In de 6e versnelling viel die spontaan uit, waarna een hoop gerammel/ ratelend/ kloppend geluid uit het blok kwam. Ik kan wel gewoon nog kicken, hij draait netjes rond, zuiger gaat nog gewoon op en neer.
De ontstekingsmagneet zit er nog op. dus dat zal het niet zijn..

De kleppendeksel is er nu af, daar zie ik niks vreemds.

Ik wil jullie graag het filmpje laten zien...

Grtzz
 
Iemand belangstelling voor een CNC balhoofdplatensetje voor zijn Huskie 610(oudere types)
Misschien ook nog voor andere types maar dat weet ik zo niet.

Gr.Gerard :W
full
 
Sorry,is niet meer te koop.Maak het setje toch te pas op mijn Huskie 610. O-)
 
helaas mijn husky al weer een tijd je de deur uit... maar ik was de schuur aan het opruimen en kan ik nog iemand blij maken met:

- kleppen inspectie dekseltjes pakkingen (2x), waterpomppakking en de pakking die tussen de twee blok delen inzit voor een 2003 Husqy 610? Gratis op de post voor wie ze goed kan gebruiken!

- gaskabel voor de dellorto carb (enkele kabel, dus geen push/pull zoals de mikuni) Mag weg voor weinig :)

Stuur maar pm als iemand interesse heeft!
 
Band lek gereden (160/60 michelin) :(. Conti attack SM onder zetten maar wat is de betere keus: 160/60 of 150/60?
 
Weet iemand welke maat draad er in het vliegwiel zit bij de 610, is dat M28x1,5?
 
Band lek gereden (160/60 michelin) :(. Conti attack SM onder zetten maar wat is de betere keus: 160/60 of 150/60?

Hangt af van merk motor, breedte achterbrug, inch maat velg enz...

Stel de vraag anders:
was er iets mis met de 160?
Wat verwacht je van een 150?
 
Sinds kort ook in het bezit van een Sm610 uit '08 *D
Ben nu opzoek naar een skidplate maar kan binnen europa niks vinden, alleen in USA waar er meteen 50~ dollar verzendkosten op komen.
Iemand een idee waar ik er ergens anders aan kan komen ?

Anders nog dingen/mods die ik zou moeten toepassen ?(btw ook nog opzoek naar een andere demper :) )
 
RvQ had een demper te koop, 10 Posts boven de jouwe.
Ik heb zelf een Hyde skidplate uit zuid Afrika, maar daar moest ik toen wel lang op wachten. Wat de verzendkosten waren, weet ik niet meer.
 
RvQ had een demper te koop, 10 Posts boven de jouwe.
Ik heb zelf een Hyde skidplate uit zuid Afrika, maar daar moest ik toen wel lang op wachten. Wat de verzendkosten waren, weet ik niet meer.

Tijden gewacht op een geïnteresseerde, in 1 week ineens 2 :P. Uitlaat is net verkocht alleen. Pm gedaan naar Beukerz en ff aangepast in dit topic.
 
Beste mensen.

Ik bied bij deze mijn husqvarna's aan, het gaat om een 510 met 610 cilinder uit 1990 en een 610 uit 1998.
Beide op kenteken.

De 90er loopt en rijd. Heeft net een nieuwe koppeling en nieuwe Castrol olie. Motor staat op mooie brede KTM super motard wielen met goede voorband en redelijke achterband. Voor zit er een big brake disc op. Koppelingsdeksel lekt iets wat op de kickstart kering. Kappen zijn wit op achter kap na. Motor heeft wat optische aandacht nodig.

De 98er is compleet maar groot deel gedemonteerd. motorblok staat vast maar cilinder en kleppen zijn nog goed. Probleem zit in de versnellingsbak. Deze motor staat op super mooie zwarte excel supermotard wielen met goede banden. Voor is hij voorzien van big brake wave disc.

Verder heb ik nog een nieuw cilinderpakking set en set cross wielen erbij.

Mocht u intresse hebben bied dan naar waarde. Totale hobby leuk voor in de winter.
Het gaat niet weg voor een prikkie, dan knap ik ze liever zelf op.

Motoren moeten weg omdat ik toch liever een supersport heb en ik eigenlijk al teveel hobby's heb voor mijn hoeveelheid vrije tijd.

Mocht u intresse hebben kan u bellen/sms/watsappen naar 0622357110
Of e-mailen naar brianmaat@hotmail.com
 
Jah helaas, verder opzoek dan maar :9

Btw, moet er in een 610 echt 10w 60 ? of kan ik er ook gewoon 10w 40 in gooien ?
(Heb namelijk nog wat staan van de vorige motor :+ )
 
Tegen een kratje hertog af te halen in Veenendaal zo snel mogelijk graag vanwege verhuizing

Ik heb nog wat spulletjes liggen van een 610 zoals tellers, twee achterbanden, wat pakkingen ,tandwiel en nog wat klein spul.

Bel me me maar 0 6 3 1 6 9 1 8 1 3
 
Terug
Bovenaan Onderaan