Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Nog een vraag aan de Hypermotard specialisten:

Zijn de koffers van een Hyperstrada eenvoudig op een Hypermotard te monteren?

Past deze "plaat" van een Hyperstrada op een Hypermotard (SP)?
 

Bijlagen

  • tempsnip.png
    tempsnip.png
    39,9 KB · Weergaven: 9
De hele kofferbevestigingsconstructie van een hyperstrada past op een SP (t/m 939).
Gaat allemaal redelijk eenvoudig . Het is al een paar jaar geleden, maar je hebt volgens mij echt meer delen nodig dan alleen die plaat.

IMG_20170728_135843.jpg
IMG_20170801_123645.jpg
IMG_20170801_122657.jpg
IMG_20170728_135334.jpg
 
Baggerweertje de laatste tijd man, wilde even een stukje rijden en leuke foto's maken. Maar ze hebben hier al gestrooid 😩
 
Hier iemand interesse in een cycleworks 22 liter tank? Ik heb hem op marktplaats gezet, samen met EVR 48 tands slipperclutch en wat andere dingen. Heb ook nog een splinternieuwe ohlins stuurdemper met beugelset en een Healtech quickshifter.
Owja, en de hypermotard 1100s is ook te koop ;-)
 
Hier iemand interesse in een cycleworks 22 liter tank? Ik heb hem op marktplaats gezet, samen met EVR 48 tands slipperclutch en wat andere dingen. Heb ook nog een splinternieuwe ohlins stuurdemper met beugelset en een Healtech quickshifter.
Owja, en de hypermotard 1100s is ook te koop ;-)
Lijkt me ideaal maar voor dat geld tank ik toch maar wat vaker haha!
 
Is hier ervaring in de 950 en 950SP om gebied van vering voor straatgebruik?
Emotie zegt “ohlins, super geil!” Verstand zegt, is dat nodig op straat (b-wegen)?

BVD!
 
Hoi ik heb een 950sp ,hiervoor de 939 sp
ik koop ze alleen maar voor de kleurstelling En ohlins,gewoon erg mooi
volgens mij ben je beter af met normale vering die je laat afstellen
ik doe er niet meer mee dan afstellen op gewicht
 
Is hier ervaring in de 950 en 950SP om gebied van vering voor straatgebruik?
Emotie zegt “ohlins, super geil!” Verstand zegt, is dat nodig op straat (b-wegen)?

BVD!
Ik heb voor dezelfde keuze gestaan.
Kies ik de RVE voor een paar rug minder en vind ik nog mooier ook.
Of kies ik de SP voor de Ohlins en wat carbon hier en daar.
Uiteindelijk voor de RVE gekozen en vering vind ik meer dan prima, kom dan ook van een 2015 R1 af die toch al wat stugger en minder veerweg heeft :+
Voor het geld wat ik heb bespaard meteen wat leuke goodies gekocht :Y
 
had een 939sp en vond de zit hoogte heerlijk met lange benen. Toen ik voor 950 ging, was die met net iets te gortig duur en ben voor gewone rooie gegaan. Qua vering is het verschil minimaal. Zit hoogte is wel serieus verschil vind ik
 
Heb zelf een 950 SP met de enige reden die anderen hier ook aanhalen: Öhlins.
Maar ik ben dan ook wel heel erg voorstander van Vorm > Functie.

Duc moet gewoon gouden voorpoten hebben. (En Termi's, maar die heb ik dan weer nie :P).

Ben zelf 1.92, dus de extra zithoogte is ook wel fijn. Maar ik weet wel zeker dat een gewone hyper ook gewoon een fijne wegligging heeft
 
Heb zelf een 950 SP met de enige reden die anderen hier ook aanhalen: Öhlins.
Maar ik ben dan ook wel heel erg voorstander van Vorm > Functie.

Duc moet gewoon gouden voorpoten hebben. (En Termi's, maar die heb ik dan weer nie :P).

Ben zelf 1.92, dus de extra zithoogte is ook wel fijn. Maar ik weet wel zeker dat een gewone hyper ook gewoon een fijne wegligging heeft

Op de RVE zitten zwarte poten dat staat ook erg chique *D

En tijd voor Termi's dan he :+
 
Heb zelf een 950 SP met de enige reden die anderen hier ook aanhalen: Öhlins.
Maar ik ben dan ook wel heel erg voorstander van Vorm > Functie.

Duc moet gewoon gouden voorpoten hebben. (En Termi's, maar die heb ik dan weer nie :P).

Ben zelf 1.92, dus de extra zithoogte is ook wel fijn. Maar ik weet wel zeker dat een gewone hyper ook gewoon een fijne wegligging heeft

Voeg ook maar een slipperclutch toe aan je lijstje 😎
1641302305325.jpeg
 
Zijn hier nog mensen geinteresseerd in wat spullen voor de hyper 1100/ 796?
Ik heb nog een 22 litertank, slipperclutch (droge koppeling), quickshifter, CNC racing stuurklem en steps.
 
Is hier ervaring in de 950 en 950SP om gebied van vering voor straatgebruik?
Emotie zegt “ohlins, super geil!” Verstand zegt, is dat nodig op straat (b-wegen)?

BVD!
Velgen zijn ook anders toch? Dat merk je echt wel die lichtere velgen in combinatie met de vering.
 
Op de RVE zitten zwarte poten dat staat ook erg chique *D

En tijd voor Termi's dan he :+

RVE vind ik heel mooi, maar zo'n schreeuwerig ontwerp en dan chique voorpoten. Dat klopt in mijn ogen niet.
De Velgen van een RVE + kappen op een SP, dat is het mooiste.

En ja, de Termi's moeten nog. Maar met een Honda CRF Supermoto in opbouw die in aanschaf nu de SP al voorbij is qua nieuwprijs, ga ik dat nog even niet doen :P

Voeg ook maar een slipperclutch toe aan je lijstje 😎
Bekijk bijlage 1711936

Op een straatmotor zie ik er echt geen voordeel van. Die paar keer dat ik zo lomp terugschakel dat hij blokkeert, dat vang ik wel op met koppeling.

Met een circuitmotor ernaast zie de nut voor een slipper in de straatfiets echt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan