Het grote kleine wielen topic - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En alweer post nummer 1000. De tandjes zeg.

Wanneer ga ik nou eens aan de kleine Honda 4-takt? Ergens in de toekomst denk ik in ieder geval. T-rex, dat wel :) .
 
@bonsai --> mja maak ik ook niet van....soms gaat namaak zelfs beter dan origineel :p

ok de carbu kan ik dan al makkelijk vastkrijgen....mss nog iemand goed adresje voor bijhorend spruit....(mensen wat kost dat voor een onnozel buisje....) :(
 
Wilde eigenlijk nog een ritje gaan maken maar ik heb vanavond de pekelwagen al voorbij zien komen. Pekel ligt dus weer op de weg. :/
 
Laatst bewerkt:
btw dit staat er te koop op daxforum.be, er was toch hier iemand geintresseerd in zo een kader???
FRAME-KIT-MONO-OV25_284.jpg

OV25 Frame (met skyteam 125cc papieren) :9~ :9~
- OV25 MonoAchterbrug
- Gazi Monoveer
= 2000 euro LAAGSTE PRIJS! Nieuwprijs: 2906 (zonder papieren)
 
Mooi gemaakt. Hoe heb je die bovenste balhoofdplaat gemaakt? uit plaatstaal? En de beugels gelaserd?
Ik verwacht dat het vorkje wel wat slap is, tneminste dat is mijn ervaring met china usd's. Je zou er misschien nog strakkere veren in kunnen zetten.


zou je me kunnen zeggen waar ik strakkere kan krijgen .
of in laten zetten .
zit ook met dat probleem . duikt als de kolere met remmen

GR.
 
Laatst bewerkt:
ik dacht even dat het een ot was, maar dat is hydro he?

wat wil je weten? heb hem onlang uit elkaar gehad bij mn pbr, dus kan je vraag wss beantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen voor een schappelijke prijs(in nederland of elk ander land):

Lifan hydraulische koppeling:
6ec8c83c4c3dd969b99ee3a334caaf8a.jpg
 
ik dacht even dat het een ot was, maar dat is hydro he?

wat wil je weten? heb hem onlang uit elkaar gehad bij mn pbr, dus kan je vraag wss beantwoorden.
Hydro.

Ik wil gewoon een exploded view er van. ;)
 
@bonsai (of iemand anders).....

ik heb nu een PE24 besteld via via maar die komt blijkbaar zonder sproeiers....(main jet en pilot jet)

welke maat zit er bij jou in bonsai??? (alle 2)
 
had me vergist...

heb op ebay zaakje kunnen doen 55€ (in verzending) voor nieuwe PE24 (thai but who cares) met spruitstuk en luchtfilter, dichtingen... + handshoke (zit anders voorziening op voor kabelchoke)

met volgende sproeiers 115, 100, 900 en pilotjet 48 en 32...

ben ik nog redelijk goedkoop mee gediend... kben zelf wild geweest een nieuwe snelgas set erbij genomen voor 8€ extra (mijn 1 handvaatje is beschadigd)..

ik weet van de winter wat te doen... *O*
 
O zo ;)

Even wat anders: Mijn broer(tje) heeft net als ik ook een skyteam dax 125cc. September 2008 nieuw gekocht bij Nedstore. Ik geloof iets van 2500km mee gereden. Rood van kleur.
Deze dax gaat binnenkort de verkoop in !
Dax is voorzien van een dubbele onderlangs uitlaat. Mochten jullie interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar zoiets, laat het me dan weten. :)
 
succes met de verkoop.

maar uh , is iedereen op vakantie ofzo.
bijna 6 dagen geleden .
hebbe we niks meer te vertellen , of te vragen . :?
lijkt me sterk.

hoop niet dat we dit forum laten schieten . :N
heb nog genoeg vragen , terzijner tijd

ik zal er een stellen .
heeft iemand ervaring met het 150 cc daytona blok .

hoor er graag over . GR :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan