Het Grote KTM topic deel 6, waar framen spontaan breken

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand nog een bracket of een complete standaard liggen voor een 520/525

Nick V heeft volgens mij nog steeds een standaard van Barry. Maar daarvan zat een veertje ofzo bij JW onder zijn motor.
Hoe de vork precies in de steel zit, weet volgens mij niemand

:')
 
iemand nog een bracket of een complete standaard liggen voor een 520/525
Ik t bracket nogwel, maar weet niet of die van 525 past op jouw hok.

Anders moet je idd bij Nick V zijn. Die heeft een gigantisch magazijn vol standaarden. Wel opletten hoor, hij belazert je waar je bij staat. Gebeurt meer dan wij denken in die standaard handel.
 
wat moet hij voor zo`n standaard hebben dan. misschien plaats ik er wel geen op mijn frame, motor kan je ook tegen muurtje zetten haha. \


nieuwe frame nog steeds niet binnnen uit duitsland :( :( ;(
 
Even 'gemonde' van dit forum een berichtje sturen, Dat is Nick en hij kan je er alles over vertellen. Ook voor standaard-vragen niet aarzelen hem een berichtje te doen! Hij is ook dealer van trialtech en kan die standaarden leveren tegen hele mooie prijzen. Zijn echt goede standaarden, heb er zelf ook zoeen op zitten.
 
Even 'gemonde' van dit forum een berichtje sturen, Dat is Nick en hij kan je er alles over vertellen. Ook voor standaard-vragen niet aarzelen hem een berichtje te doen! Hij is ook dealer van trialtech en kan die standaarden leveren tegen hele mooie prijzen. Zijn echt goede standaarden, heb er zelf ook zoeen op zitten.

:') :')
 
Even 'gemonde' van dit forum een berichtje sturen, Dat is Nick en hij kan je er alles over vertellen. Ook voor standaard-vragen niet aarzelen hem een berichtje te doen! Hij is ook dealer van trialtech en kan die standaarden leveren tegen hele mooie prijzen. Zijn echt goede standaarden, heb er zelf ook zoeen op zitten.


Kut sander :')
 
Nieuw type kappen ombouw 2010 op 2007

Is dit nieuwe tank en voor de rest redelijk passend ( ook met verlichting ) of een boel werk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan