Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fred heeft mij eens een mooi stuk bij Bleiswijk laten zien, dwars door een recreatie gebied. Das gelijk goed voor onze reputatie :+

Verder bij Noord A de polder in. Niet echt bochtig maar wel lekker rustig.

Naast de Pharmapack/Siemens = een klein stukje braakliggend asfalt om stunt oefeningen te doen. 8-)
 
Ik ook Slide-SM.... :) :)
Goeie! :Y Ik zal morgen of overmorgen ff gaan zitten om een leuk topic te starten! Zoiets als: "SM-rijders in Zoetermeer en omgeving"

Iemand misschien een betere suggestie voor een topictitel??

Hoor het wel!

:W
 
Fred heeft mij eens een mooi stuk bij Bleiswijk laten zien, dwars door een recreatie gebied. Das gelijk goed voor onze reputatie :+
Geef toe, het is wel een top weggetje. Alleen een beetje hobbelig. Kun je lekker je stuurmanskunsten oefenen. :)
Verder bij Noord A de polder in. Niet echt bochtig maar wel lekker rustig.

Naast de Pharmapack/Siemens = een klein stukje braakliggend asfalt om stunt oefeningen te doen. 8-)
Mja, verder is er in de buurt van Zoetermeer niet echt veel lekkers om te sturen.
Ik verheug me al op de aanstaande Brabant SM meeting. })

Powerfred.
 
Hallo KTM experts!!

Ik ben opzoek naar een 525 exc sm. Nou kwam ik net bij "Schoonus motoren" in Udenhout, en daar staat een 625 supercomp. Volgens de verkoper echt een beest van een fiets. 130kg,65pk en zo uit de fabriek gemaakt en getuned. zo'n kleine 2000km op de teller.
Kent iemand dit model en wat vindt je, in vergelijking met de 525 exc, hiervan?
Welkom bij Schoonus motoren

Volgens hem hebben de 525 een kwaaltje met de nokkenas, deze zou nogal eens kapotgaan en zou hij eerder een 520 kopen (oude model) die dat niet heeft.

Wat is jullie mening/ervaringen met beide fietsen?

een bijna SM rijder!!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo KTM experts!!

Ik ben opzoek naar een 525 exc sm. Nou kwam ik net bij "Schoonus motoren" in Udenhout, en daar staat een 625 supercomp. Volgens de verkoper echt een beest van een fiets. 130kg,65pk en zo uit de fabriek gemaakt en getuned. zo'n kleine 2000km op de teller.
Kent iemand dit model en wat vindt je, in vergelijking met de 525 exc, hiervan?
Welkom bij Schoonus motoren

Volgens hem hebben de 525 een kwaaltje met de nokkenas, deze zou nogal eens kapotgaan en zou hij eerder een 520 kopen (oude model) die dat niet heeft.

Wat is jullie mening/ervaringen met bijde fietsen?

een bijna SM rijder!!!

Nu weer een KTM?,jij weet echt niet wat je wilt he _O-

525 is gewoon een onderhouds gevoelige fiets,die eigenlijk als enduro op kenteken is gezet,de 625 zal waarschijnlijk als wegmotor-sm op kenteken zijn gezet,dus ben je niet vies van sleutelen en ga je voor een hardcore bike dan is de 525 een goede keuze(kan je ook lekker meer raggen als je noppen erbij hebt!)
de 625 zal een lc4 blok hebben wat iets minder onderhouds gevoelig is en puur voor de weg is gemaakt,de 520 heeft idd wat minder kwaaltjes op de nokkenas zoals jezelf al aangeeft,maar goed onderhoud doet wonderen,waar het verschil hem inzit weet ik ook niet het zal wel iets m,et de lagers te maken hebben vermoed ik.
 
Hallo KTM experts!!

Ik ben opzoek naar een 525 exc sm. Nou kwam ik net bij "Schoonus motoren" in Udenhout, en daar staat een 625 supercomp. Volgens de verkoper echt een beest van een fiets. 130kg,65pk en zo uit de fabriek gemaakt en getuned. zo'n kleine 2000km op de teller.
Kent iemand dit model en wat vindt je, in vergelijking met de 525 exc, hiervan?
Welkom bij Schoonus motoren

Volgens hem hebben de 525 een kwaaltje met de nokkenas, deze zou nogal eens kapotgaan en zou hij eerder een 520 kopen (oude model) die dat niet heeft.

Wat is jullie mening/ervaringen met beide fietsen?

een bijna SM rijder!!!


skully hier heeft 17000km ongeveer op zijn exc in 2 jaar, dat is hetzelfde blok als de 525 ,alleen andere boring..
hij heeft geen problemen met de nokkenas ,en ik heb nog niet van anderen gehoord dat ze problemen hebben met exc's

de LC4's hebben wel problemen met de nokkenassen, die veer van de auto decomp gaat soms stuk.
 
Ja, ik ben zo verrandelijk als het weer! (ben immers een nederlander) Maar ben gewoon opzoek naar "mijn geschikte SM", iets wat je toch wel goed moet uitzoeken?
Maar ben toch tot de conclusie gekomen dat KTM toch echt het mooste is.
Ik ben wel iemand die misschien liever rijdt dan sleutelt. Maar die 525 is wel echt vetter!
Waar praten we over als we het hebben over "wel wat meer onderhoud"?
Wat zijn de grote verschillen daarin dan?
 
Merk: KTM
Type: 620 SUPERCOMPETITION
Bouwjaar: 2002
Teller: 1975 Km
Kleur: oranje/zwart
Prijs: € 6.000,-
Garantie: Nee

Zeer mooie KTM speciale uitgave vanuit de fabriek. Is een super-motard, wegversie die eigenlijk gemaakt is voor het circuit,het is een 625 en geen 620 die in de lijst staat.
Radiale remmen, 65 pk, akrapovic uitlaat (compleet, voor en achter), 2000km, kleur: oranje/zwart, net onderhoudsbeurt gehad, onderhoudsboekjes aanwezig. ex bpm 5700,-
 
Bij www.andremotors.nl komt eerdaags een hele mooie KTM SM LC4 Prestige van 2004 (+/- 10.000KM) in de verkoop.

Is van mijn maat geweest...hij heeft een nieuwe 660 gekocht.

Motor is z.g.a.n. ....moet je echt zien.
 
Laatst bewerkt:
Dus alleen olie verversen is het extra onderhoud? Dit moet dan om de 500 a 1000km bij een exc?
Na hoeveel km moet dat dan bij die 625?

En ik kan geen Prestige vinden bij andremotors.nl, misschien kijk ik niet goed?
 
Dus alleen olie verversen is het extra onderhoud? Dit moet dan om de 500 a 1000km bij een exc?
Na hoeveel km moet dat dan bij die 625?

En ik kan geen Prestige vinden bij andremotors.nl, misschien kijk ik niet goed?
Hij zegt ook eerdaags!,dat wil zeggen binnenkort,maar als het een maat van Rokex is zou ik het onder elkaar proberen te regelen,mits de vorige eigenaar nog geen deal met andRe heeft.
 
Goeie! :Y Ik zal morgen of overmorgen ff gaan zitten om een leuk topic te starten! Zoiets als: "SM-rijders in Zoetermeer en omgeving"

Iemand misschien een betere suggestie voor een topictitel??

Hoor het wel!

:W

Goed idee! Duck XL, ik kijk ernaar uit *O*

_________________________________________________________________
@ quote: Fred


Geef toe, het is wel een top weggetje. Alleen een beetje hobbelig. Kun je lekker je stuurmanskunsten oefenen.
________________________________________________________________

Is zeker top, alleen nu wel opgebroken... Of is dat juist goed voor ons })
 
Laatst bewerkt:
Nee. Maar dat ga jij mij ongetwijfelt nu vertellen!
Toch?
Weet het niet precies,maar denk een tientje of 5 a 6,met filters erbij,maar er zijn er zat die het precies weten.

een 525 rijd echt als een fiets,een 625 is wat logger en voelt meer aan als een motor,misschien ook iets om over na te denken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan