dirty harry
Die hard MF'er
1 liter olie en 15 euro voor de filters, shell advance ( 6 euro) is goed maar je mag er ook duurdere in gooien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
6 euro olie?,is dat sla-olie?1 liter olie en 15 euro voor de filters, shell advance ( 6 euro) is goed maar je mag er ook duurdere in gooien
Als je geen circuit of bagger gaat opzoeken zou ik voor de LC4 gaan.Boven de 600cc:wat logger, minder fel, rustiger karakter, zwaarder zijn nou niet echt aantrekkelijke dingen wanneer ik aan een SM denk. Maar dat krijg ik telkens te horen als ik over de modellen praat. De "extremere" modellen zijn wel veel aantrekkelijker kwa uiterlijk!
Regulier onderhoud wil ik toch zelf gaan doen (moet nog wel veel leren), maar zo kan ik er niet onderuit!
Hij zegt ook eerdaags!,dat wil zeggen binnenkort,maar als het een maat van Rokex is zou ik het onder elkaar proberen te regelen,mits de vorige eigenaar nog geen deal met andRe heeft.
Schoonus Motoren?!?Hallo KTM experts!!
Ik ben opzoek naar een 525 exc sm. Nou kwam ik net bij "Schoonus motoren" in Udenhout, en daar staat een 625 supercomp. Volgens de verkoper echt een beest van een fiets. 130kg,65pk en zo uit de fabriek gemaakt en getuned. zo'n kleine 2000km op de teller.
Kent iemand dit model en wat vindt je, in vergelijking met de 525 exc, hiervan?
Welkom bij Schoonus motoren
Volgens hem hebben de 525 een kwaaltje met de nokkenas, deze zou nogal eens kapotgaan en zou hij eerder een 520 kopen (oude model) die dat niet heeft.
Wat is jullie mening/ervaringen met beide fietsen?
een bijna SM rijder!!!
Ik denk dat ik het geweest ben, KTM 660 SMC 2006 met Akrapovics.
Rij nu al een klein jaartje door zoetermeer en omstreken.
Vorig jaar de GSX-R750 ingeruild voor KTM ter bescherming van mijn rijbewijs, is gedeeltelijk gelukt met de KTM.
Voor de hogere snelheden ben ik actief in de ZAC, GSX-R600, startnummer 293.
Iemand nog tips voor mooie SM routes rond Zoetermeer ?
Groeten van Ruud.
Ik heb vandaag mijn eerste SM ervaring gehad. Op een 660 smc wel te verstaan!
Even een proefritje gemaakt bij "Eddy lemmens". Idd loopt die 660 erg rauw.
Het is zeker een andere ervaring dan een 4-cilinder! Ik moest er erg aan wennen. Na een uurtje rijden begint het gewen wel en kwam zelfs voor het eerst mijn voorwiel al omhoog!(ik kan geen wheelie).
Ik weet het niet. Ga zaterdag toch even kijken, bij een particulier, naar een 525 exc sm uit 2003.
Toch even voelen wat nu echt het verschil is.
een twijfelende / potentiele sm rijder
Goeie avond
Aangezien ik een paar uur geleden een half uurtje heb mogen raggen op een KTM450 EXC ben ik nu ook besmet vandaar dat ik hier een kijkje kom nemen...
De eigenaar van de motor waar ik op mocht rijden heeft de motor pas net en ik vroeg me af of jullie me wat meer kunnen vertellen over het onderhoud van deze machine?
Na hoeveel uur of km olie/ olie filter / luchtfilter etc wisselen?
Wat handige tips om te zorgen dat het allemaal zo lang mogelijk heel blijft.
Ik vrees dat ik naar de bekende weg vraag hier, maar ik hoop dat er toch iemand kort wat tips kan geven. Heb helaas nog niet alle 100 pagina's gelezen
Alvast bedankt
Niets vragen, niet zeuren... Gewoon doen! Weg met die R6! Inruilen die hap!!Goeie avond
Aangezien ik een paar uur geleden een half uurtje heb mogen raggen op een KTM450 EXC ben ik nu ook besmet vandaar dat ik hier een kijkje kom nemen...
De eigenaar van de motor waar ik op mocht rijden heeft de motor pas net en ik vroeg me af of jullie me wat meer kunnen vertellen over het onderhoud van deze machine?
Na hoeveel uur of km olie/ olie filter / luchtfilter etc wisselen?
Wat handige tips om te zorgen dat het allemaal zo lang mogelijk heel blijft.
Ik vrees dat ik naar de bekende weg vraag hier, maar ik hoop dat er toch iemand kort wat tips kan geven. Heb helaas nog niet alle 100 pagina's gelezen
Alvast bedankt
Ik geloof dat hij Ronald Schumacher heet, is er handig met zulk soort dingen! ff googlen en je hebt m denk!Heeren,
Ik zou graag even aanspraak willen doen op jullie met olie doorlopende aderen . Ik heb een 625 smc 2002 op het oog bij Brouwer, maar ik vind het kontje zo lelijk. Ik zou er graag een 2006 kontje op willen hebben. Het feit is dat nu het gehele subframe vervangen moet worden naar 2006 model. Is dit zo? En hoeveel gaat dit denk jullie kosten? En als het teveel wordt waar kan ik dan het beste gaan shoppen voor een ander kontje?
De markt is dunbezaaid als het om nieuw model subframe's gaat,je kan voor de optie gaan van elke KTM-dealer bellen,of je hebt geduld en wacht totdat er 1 op ebay voorbij komt,het is een populair item dus is de prijs er ook naar,denk dat ze al gauw 150 euro moeten kosten...dan komt je luchtfilterkast en je kapwerk er nog eens bij...je doet het goed als je alles voor 400 eurie geregeld krijgt..Heeren,
Ik zou graag even aanspraak willen doen op jullie met olie doorlopende aderen . Ik heb een 625 smc 2002 op het oog bij Brouwer, maar ik vind het kontje zo lelijk. Ik zou er graag een 2006 kontje op willen hebben. Het feit is dat nu het gehele subframe vervangen moet worden naar 2006 model. Is dit zo? En hoeveel gaat dit denk jullie kosten? En als het teveel wordt waar kan ik dan het beste gaan shoppen voor een ander kontje?
is ipv de luchtfilterkast een K&N of DNA filter geen optie?dan komt je luchtfilterkast
Wel kostenbesparend iddis ipv de luchtfilterkast een K&N of DNA filter geen optie?
trotse eigenaar van een ktm 660 smc
ja die van duderuud :
Gefeliciteerd mantrotse eigenaar van een ktm 660 smc
ja die van duderuud :
Ik zou nog ff wat foto's posten van mn nieuwe aanwinst! Bij deze! De foto's zijn genomen met mijn mobiele telefoon dus niet van superkwaliteit... En voorbandje gaat nog vervangen worden mensen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke fiets mensen, super!! Geen spijt van dat ik mn SS heb weg gedaan!!!