Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
een vraagje
is een duke nu beter voor wat
snelweg kilometers
omdat de tandwiel verhouding anders is dan
een bv 640-625
ofis het lc 4 blok echt heel anders
je hoort dat je met je ktm sm/off road maar beter bij
de snelweg uit de buurt moet blijven
en over de duke hoor je nooit wat
en hij ziet er toch echt uit als
een toer motor
en zo ja weet iemand dan de tandwiel verhouding
alvast bedankt

Hoi Frankie,

Het maakt niet uit of je met een Duke of 640-625 op de snelweg zit. Het is leuk voor even maar dan houdt het ook op. Je kunt overigens wel best op de snelweg maar het is niet comfortabel...je vangt een hoop wind. Een Duke of 640 (en de berijder) heeft het meer naar z'n zin op binnendoorwegen met veel bochten.

Tandwielverhouding is per persoon verschillend. Zelf rij ik met 16-42...een maatje van mij rijdt met 15-42. Standaard heeft de Duke 17-42 of eerdere bouwjaren 17-40. Het is maar net wat je zelf prettig vindt. Of snelheid of acceleratie of een mix van deze twee.

Een Duke heeft een andere neus en tellerpartij..de achterkant is iets anders maar voor de rest is die hetzelfde als een 640. (LC4 blok)
 
2007 model 450 sx

Géén kickstarter!

07-450sx-l1_148.jpg
07-450sx-l2_204.jpg

07-450sx-r1_185.jpg
07-450sx-r2_189.jpg


http://www.transworldmotocross.com/mx/slideshow/videos/0,20829,1058179_1188150,00.html
 
ik vind het plastic van die "oude" veel mooier,
dat nieuwe vind ik echt niks!
maarja meestal is het wel dat je er aan moet wennen,
maar die kont lijkt net een afdekkap ofzo.

Dan de belangrijke vraag })
zijn er ook grotere rempedaaltjes te krijgen?? ik zag al dat
het laatste stukje er los op te schroeven is, maar zijn deze er ook in
langere versie?
ik vind het wel klote remmen zo met die skischoenen
 
Neej, een KTM is origineel?
Wat een gemiep op andermans keuze van stickerset of wat dan ook...
Live and let live ofzo? :+

Of was het nou Live to ride, Ride to live. 8-)

Kvind dat nieuwe blok wel sexy (2007)
Alleen idd die kappenset achter is niet echt alles.

Je hebt gelijk: Sorry. Ik vind die stickers ook wel mooi(anders wou ik eerst ze ook niet.) maar het is wel zo dat je die RedBull stickers steeds vaker ziet en daardoor de orginaliteit er van af gaat en daardoor hoef ik die stickers niet meer. :]
 
Je hebt gelijk: Sorry. Ik vind die stickers ook wel mooi(anders wou ik eerst ze ook niet.) maar het is wel zo dat je die RedBull stickers steeds vaker ziet en daardoor de orginaliteit er van af gaat en daardoor hoef ik die stickers niet meer. :]
Ben het ook wel met je eens hoor. Maar ik zou mijn keuze niet laten bepalen door wat anderen doen..
Ook niet op die manier, maar dat is en blijft persoonlijk ofcourse. O-)
 
Tandwielverhouding is per persoon verschillend. Zelf rij ik met 16-42...een maatje van mij rijdt met 15-42. Standaard heeft de Duke 17-42 of eerdere bouwjaren 17-40. Het is maar net wat je zelf prettig vindt. Of snelheid of acceleratie of een mix van deze twee.
Zelf heb ik op mijn 660 (2005) 17-40. Dit is standaard afgelverd. Maar hij gaat niet in zijn 3 op het gas omhoog. Tenzij je een heuveltje oid hebt :)
Maar zo kan ik teminste ook met een gerust hart wat sneller rijden.
 
Zelf heb ik op mijn 660 (2005) 17-40. Dit is standaard afgelverd. Maar hij gaat niet in zijn 3 op het gas omhoog. Tenzij je een heuveltje oid hebt :)
Maar zo kan ik teminste ook met een gerust hart wat sneller rijden.


moet je vooraan eens 2 tanden lager gaan, dan merk je wel verschil
ik heb 15-40, en vind dit ideaal

en dat met die handen: jaren oefenen 8-) :+
 
Gaat 'ie dan niet te veel toeren draaien?
Ik rij ook wel eens wat langere stukken in mijn eentje, en dan al die toeren... Ik wil juist lekker een beetje door rossen op een bochtige buitenweg, zonder dat de motor zowat buiten adem komt. Ik had dat op m'n XR 600. Nou lag van de XR waarschijnlijk ook het big-end er uit, maar toch...

Hij hoeft trouwens van mij niet in zijn drie op het achterwiel op het gas. Vind het voorlopig in z'n twee al heftig.


Die handen: cool 8-) 8-) 8-)





_O-
 
Gaat 'ie dan niet te veel toeren draaien?
Ik rij ook wel eens wat langere stukken in mijn eentje, en dan al die toeren... Ik wil juist lekker een beetje door rossen op een bochtige buitenweg, zonder dat de motor zowat buiten adem komt. Ik had dat op m'n XR 600. Nou lag van de XR waarschijnlijk ook het big-end er uit, maar toch...

Hij hoeft trouwens van mij niet in zijn drie op het achterwiel op het gas. Vind het voorlopig in z'n twee al heftig.


Die handen: cool 8-) 8-) 8-)





_O-

qua toeren vind ik het echt goed, niet te hoog, maar met 16-38 moest het echt van diep komen, nu rijdt hij veel beter weg

en ik rij nog altijd rustig aan 120

top met deze vertanding is 185 (16-38 was 200)

maar top is niet zo belangrijk
 
Zeg ik moet voor mijn ktmetje de 'MULTICONCEPT ENDURO HANDGUARDS' van acerbis hebben (kopen) iemand enig idee waar ik die kan bestellen want ik heb al wat winkels afgezocht die niet dit type hebben :N (dus wel andere maar niet de goede ;) )
 
multiplo E guards, bedoel je die? ik heb die steken om m'n ktm, heb ze ook moeten bestellen want ze waren nergens op voorraad

als je al een verdeler van acerbis hebt gevonden kan je ze toch gewoon daar bestellen?

683.JPG
 
Zeg ik moet voor mijn ktmetje de 'MULTICONCEPT ENDURO HANDGUARDS' van acerbis hebben (kopen) iemand enig idee waar ik die kan bestellen want ik heb al wat winkels afgezocht die niet dit type hebben :N (dus wel andere maar niet de goede ;) )

heb dan wel (nog) geen KTM, maar wle die kappen.
ze waren op voorraad bij motoport amsterdam.
prima spul!

zenxt.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan