Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kvind de achterkant idd niet echt ktm en zoals snelwagen al zei, het blok is ook niet echt ktm (wat we ervan kennen tenminste)
alhoewel het wel zo zijn trekjes heeft...
Maar de achterkant valt me beetje tegen
zal wel met de kunst van het weglaten te maken hebben


Ow.. en specs van dat blokje? :+
 
Uw vraagt, wij draaien ;)

ENGINE
Engine Type: Single cylinder, 4-stroke
Displacement (cc): 449.3
Bore x Stroke (mm): 97 / 60.8
Compression ratio: 12,5 : 1
Performance: approx. 59 HP
Starter: electric starter
Transmission: 4 gears
Carburetor: Keihin MX FCR 41
Control: 4V / DOHC with finger levers
Primary ratio: 29 : 74
Final drive: 5/8 x 1/4"
Cooling: Liquid cooled
Clutch: Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Ignition: Kokusan digital CDI

Frame: Chromium molybdenum
Subframe: Titanium
Handlebar: Aluminium
Front suspension: WP-USD 52 MA
Rear suspension: WP-PDS shock absorber
Suspension travel front/rear: 300 / 335 mm
Front brakes: Disc brake 260 mm
Rear brakes: Disc brake 220 mm
Front/rear rims: 1.6 x 21" / 2.15 x 19"
Front/rear tyres: 80/100-21" / 110/90-19"
Transmission ratio: 14:50
Main silencer: Titanium
Steering head angle: 63.5°
Wheel caster: 112 mm
Wheelbase: 1481±10 mm
Ground clearance (unloaded): 380mm
Seat height (unloaded): 925mm
Fuel capacity: approx. 7 liters
Weight: approx. 100 kg
 
Uw vraagt, wij draaien ;)

ENGINE
Engine Type: Single cylinder, 4-stroke
Displacement (cc): 449.3
Bore x Stroke (mm): 97 / 60.8
Compression ratio: 12,5 : 1
Performance: approx. 59 HP
Starter: electric starter
Transmission: 4 gears
Carburetor: Keihin MX FCR 41
Control: 4V / DOHC with finger levers
Primary ratio: 29 : 74
Final drive: 5/8 x 1/4"
Cooling: Liquid cooled
Clutch: Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Ignition: Kokusan digital CDI

Frame: Chromium molybdenum
Subframe: Titanium
Handlebar: Aluminium
Front suspension: WP-USD 52 MA
Rear suspension: WP-PDS shock absorber
Suspension travel front/rear: 300 / 335 mm
Front brakes: Disc brake 260 mm
Rear brakes: Disc brake 220 mm
Front/rear rims: 1.6 x 21" / 2.15 x 19"
Front/rear tyres: 80/100-21" / 110/90-19"
Transmission ratio: 14:50
Main silencer: Titanium
Steering head angle: 63.5°
Wheel caster: 112 mm
Wheelbase: 1481±10 mm
Ground clearance (unloaded): 380mm
Seat height (unloaded): 925mm
Fuel capacity: approx. 7 liters
Weight: approx. 100 kg
w00t

bijna 60pk, ~100kg en DOHC

ik wil proberen '(
 
Me2 maar:

Motocross fans throughout the world however will still need a little patience before the final release of this model. Along with the new lines of KTM 125 SX, 250 SX and the 250 SX-F machines, the 450 SX-F will be officially presented to the international media in Mattighofen at the end of June. Delivery of the entire latest generation of KTM SX will follow immediately after.

'(
 
humz dat blokje heeft wel leuke specs, alleen hij sluit biet egt aan bij de rest van de motor lijken net geheel andere merken :(
 
tsja je hoeft de motor niet meer te pimpen iig dus dan de carters enzo maar :P
en dat frame is wel mooi trouwens zon mooi dikke buis...
 
Maar ik vind die voorpoten echt GRUWELIJK 52mm ??!! :} :}
Ze worden wel steeds dikker 2001: 43mm 2005: 48mm 2007: 52mm!!
 
is dat normaal?
Subframe: Titanium

ik weet nieteens was ik voorn voorvork heb (hoeveel mm iig)
 
Nou bij deze mijn eerste post in het SM-gedeelte,
ik heb namelijk gisteren een KTM gekocht...

Het is een KTM GS620 LC4 Super Competition (wat een mond vol) uit 2001.
Standaard uit fabriek helemaal in SM trim, ik was in eerste instantie van plan om een enduro te kopen en dan om te bouwen naar SM maar deze kruistte mijn pad en ik kon hem niet laten staan.

Bevalt tot nu toe (heb er 250 kilometer mee gereden) erg goed, is wel wat anders dan mijn Blade maar die is nu van mijn vader dus die kan ik wanneer ik wil meepakken (andersom ook).

Moet nog foto's maken maar die komen zeer binnenkort.

Tot ziens op de weg!

Groeten GM

Ps: hoe staan deze LC4's eigenlijk bekend? Behalve zwaar en underpowered ;)
Vooral kwa onderhoud...
 
Ps: hoe staan deze LC4's eigenlijk bekend? Behalve zwaar en underpowered ;)
Vooral kwa onderhoud...

Heb ook een LC4 en die doet het perfect.(Als ie stuk gaat is het door mijn rijstijl. }) ) Altijd olie verversen om de 3000 km. en af en toe kleppen stellen.(tot nu toe nog maar 1 keer) :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan