Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ellow, ik zou die set maar wat graag overnemen van je (voor een nette prijs) ik zil deze dan in een ktm 380 exc frutten! vraag gelijk even of dat past met de bussen en dergelijke?

Ik hoor graag van je!

rico@actionfoto.nl

Achterwiel past gewoon en bij voorwiel is een ander naafje nodig voor 380EXC maar was geen probleem aldus Brouwer motors. Prijs niveau ligt bij hun tegen de 1300 voor deze complete set. Als het goed is heb ik nu ook een attachment (foto) gepost.
full

Doe maar een bod, wat is voor jou een nette prijs? Je kunt me ook bellen 06-537 60166.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd....een gele 2004 Duke met een zwart blok...zeker een omgekleurde.
De remschijf voor is ook niet van het jaar 2004. De knippers zijn overigens wel voorzien van witte glaasjes wat hoort bij het 2004 model.
:?

Ja, Harry jij wilde mijn gele kappen toch niet overnemen vorig jaar.
Nu heb ik ze er zelf maar opgezet. *D

Lime voor door de week, zwart in het bos en geel voor de poserzondaguurtjes. _O-

Ik vind het wel wat hebben dat geel (ook met een zwart blok).

Gr. Dick
 
ik zie allemaal kekke plaatjes van KTM motoren, ik ga er maar vanuit dat het hier met de kennis van het off-road posen wel snor zit.

om als crosser een beetje indruk te maken, moet ik dan met zo een ski-bril over mijn helm rijden of kan een cross helm met vizier ook? Of is zo een helm een no no?
 
ik zie allemaal kekke plaatjes van KTM motoren, ik ga er maar vanuit dat het hier met de kennis van het off-road posen wel snor zit.

om als crosser een beetje indruk te maken, moet ik dan met zo een ski-bril over mijn helm rijden of kan een cross helm met vizier ook? Of is zo een helm een no no?
Poser Crossbril + poser Crosshelm als je het mij vraagt 8-)

Maarja op de baan mag je indruk maken met je snelheid en dan is posen niet meer zo nodig O-) :+
 
met vizier op een off road betekent dat je een echte nono poser bent.
want je komt met je off road nooit in het zand omdat je het anders wel zou laten
 
met vizier op een off road betekent dat je een echte nono poser bent.
want je komt met je off road nooit in het zand omdat je het anders wel zou laten

kijk daar heb ik wat aan. thanX

kan ik het best een helm kopen met wat ktm logo's/stickers erop, of zijn er helmen die meer indruk maken by de incrowed?

edit, ik zie het al. Red bull zal het worden. *O*
 
kijk daar heb ik wat aan. thanX

kan ik het best een helm kopen met wat ktm logo's/stickers erop, of zijn er helmen die meer indruk maken by de incrowed?

Kdenk dat je het slimst/best af bent met een motor merk loze helm..
straks ga je honda of yamaha rijden ;)

[edit] Geen red bull, heb ik al.. ik ben niet poser :+
 
Ja, Harry jij wilde mijn gele kappen toch niet overnemen vorig jaar.
Nu heb ik ze er zelf maar opgezet. *D

Lime voor door de week, zwart in het bos en geel voor de poserzondaguurtjes. _O-

Ik vind het wel wat hebben dat geel (ook met een zwart blok).

Gr. Dick

Hoi Dick,

Ik dacht dat je willekeurige foto's van Dukes had gepost i.p.v. die van jou. Wist ook niet dat de jouwe geel was. Niks mis met geel toch! En een zwart blok kleurt inderdaad beter bij geel.
:] :]

ps. Ik heb nog een groen/zwart zadel liggen...mocht je interesse hebben hoor ik het wel.

Groet,

Harry
 
Achterwiel past gewoon en bij voorwiel is een ander naafje nodig voor 380EXC maar was geen probleem aldus Brouwer motors. Prijs niveau ligt bij hun tegen de 1300 voor deze complete set. Als het goed is heb ik nu ook een attachment (foto) gepost.(Afbeelding)
Doe maar een bod, wat is voor jou een nette prijs? Je kunt me ook bellen 06-537 60166.

Hoi,

ziet er allemaal heel netjes uit :) ik heb zojuist deze:
IU0M3450.JPG

geregeld voor 500 euro en heb daarmee nu de originele over. Die kan ik om laten spaken voor 550,-- bij HAAN wheels, daarmee ga jij nooit tevreden zijn voor deze spullen denk ik... ook heb ik bij omspaken zwarte velgen en dat heeft wel mijn voorkeur :9~ dus veel meer 550 ga ik er niet voor geven ben ik bang. In ieder geval bedankt voor de genomen moeite :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan