Het grote MF "How-to-...." topic

Robbie-ut

MF'er
17 jul 2010
114
0
Den haag
Wie o wie kan mij helpen ik heb een z750 uit 2007 en er hangt een ixil hyperlow(2 korte kleine pijpjes) onder,
nou wil ik het geluid dempen door middel van db killers is dit mogelijk en heeft iemand een merk of site met db killers die het geluid goed dempen?????????

ik word gek van die herrie!!!!!!!!!

ferry1003

MF'er
4 aug 2010
79
0
31
Utrecht
Ik had een vraag wat betreft mijn km teller Ik heb hier een suzuki gsxr750 uit 1985.
en mijn km teller doet het niet ik heb alles getest en het ligt aan het apparaatje wat bij de aanhechting van het voorwiel zit. Nu ben ik al naar een sloop geweest maar die heeft ze alleen zoals hun het noemen met 2 haakjes die in het wiel gaan en die van mij is met 4. Is het een probleem als ik die van 2 neem? zo ja kun je me eventuele opties geven hoe ik hieraan kom.

eventuele reacties ook graag op [email protected]

Alvast bedankt!

groeten ferry

Speedy76

MF veteraan
30 mrt 2008
4.655
0
http://Parkstad-Limburg.nl/
Ik had een vraag wat betreft mijn km teller Ik heb hier een suzuki gsxr750 uit 1985.
en mijn km teller doet het niet ik heb alles getest en het ligt aan het apparaatje wat bij de aanhechting van het voorwiel zit. Nu ben ik al naar een sloop geweest maar die heeft ze alleen zoals hun het noemen met 2 haakjes die in het wiel gaan en die van mij is met 4. Is het een probleem als ik die van 2 neem? zo ja kun je me eventuele opties geven hoe ik hieraan kom.

eventuele reacties ook graag op [email protected]

Alvast bedankt!

groeten ferry
De type-omschrijving was niet al te duidelijk, maar in de volgende post moet je alles kunnen vinden:

Speedy76 in "Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)" ;)

Succes. ;) 8-) :]

ferry1003

MF'er
4 aug 2010
79
0
31
Utrecht
ja sorry weet niet precies al die benamingen. het gaat hierbij om het kleine ronde zwarte kastje wat tegen je voorwiel aan zit gedrukt incl de kabel die naar je klok loop voor de kilometers.
In dit kastje zitten (bij mij) 4 wit plastic armpjes die in mijn voorwiel gaan en zo meeroteren met het wiel dit apparaat is kapot. Nu ben ik al naar een sloop geweest en die hebben ze alleen met 2 armpjes... is het een probleem als ik deze erop monteer ipv een met 4 armpjes?

Groeten.

Speedy76

MF veteraan
30 mrt 2008
4.655
0
http://Parkstad-Limburg.nl/
ja sorry weet niet precies al die benamingen. het gaat hierbij om het kleine ronde zwarte kastje wat tegen je voorwiel aan zit gedrukt incl de kabel die naar je klok loop voor de kilometers.
In dit kastje zitten (bij mij) 4 wit plastic armpjes die in mijn voorwiel gaan en zo meeroteren met het wiel dit apparaat is kapot. Nu ben ik al naar een sloop geweest en die hebben ze alleen met 2 armpjes... is het een probleem als ik deze erop monteer ipv een met 4 armpjes?

Groeten.
Ik denk dat wij langs elkaar praten, want ik bedoelde niet de onderdeel-benaming maar het motor-type en bij de eerste drie in mijn link moet je alles kunnen vinden, maar niet goedkoop.

Mijn tip: Als je de sloop wilt proberen, neem dan het oude onderdeel mee en vergelijk goed of dit met twee armpjes ook nog goed te monteren is.

In theorie lijkt me wel, maar als ze naast elkaar liggen is dat beter te zien.

Succes. ;) 8-) :]

ferry1003

MF'er
4 aug 2010
79
0
31
Utrecht
Goedendag,

Ik heb op vele sites gezocht en vele slopen en winkels gebeld.
kan iemand mij nog helpen aan een aandrijving voor de km teller
voor een suzuki gsxr 750 uit 85!

ik hoor graag van jullie!

groetjes ferry

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
Goedendag,

Ik heb op vele sites gezocht en vele slopen en winkels gebeld.
kan iemand mij nog helpen aan een aandrijving voor de km teller
voor een suzuki gsxr 750 uit 85!

ik hoor graag van jullie!

groetjes ferry
En je denkt dat dit het geschikte topic voor alles is?

Onderdelen zoek je in "Te koop aangeboden" Onderdelen vragen doe je in "Te koop gevraagd" Hoe je ze moet monteren doe je in "Techniek" enz....

Dus niet alles in dit topic. Hier worden alleen alle HOW-TO topic verzameld.