Het Grote Motovlog Topic Deel I

Wanneer je iets post wat niet binnen je kanaal past dan heb je altijd het risico dat mensen unsubscriben. Ik merk het zelfs dat wanneer mensen abonneren door een "Door het vizier" compilatie ze unsubscriben op een review. Gaat beide over motoren, maar is niet waarvoor ze geabonneerd zijn.

Dus, doe wat je wilt, het is jouw kanaal. Of het verstandig is? Dat denk ik niet.
 
Ben ik de enige die youtube heel onoverzichtelijk vind wat abonnementen betreft. Ik volg vooral op YouTube maar ben echt het volledige overzicht kwijt in mijn abbonementen. Hoe doen jullie dit?
 
Ben ik de enige die youtube heel onoverzichtelijk vind wat abonnementen betreft. Ik volg vooral op YouTube maar ben echt het volledige overzicht kwijt in mijn abbonementen. Hoe doen jullie dit?

Ik gebruik altijd deze pagina: YouTube

Als je de standaard homepagina bezoekt krijg je allemaal rommel inderdaad.
 
Staat niet in een ander mapje. Blijkbaar niet gekopieerd ofzo. :) Maakt verder niet uit, staat nog genoeg op de plank.

@Meifesto; Andere niet-motorgerelateerde videos heb ik geprobeerd, dat loopt niet, dus ben ik mee gestopt. Die doe ik op een ander kanaal. Mensen komen voor motoren, niet om ander spul. In de views zie ik het ook bij dat soort filmpjes.

@Lemmy; paar blikjes Red Bull en gaan! :P Nee, ik zou rustig aan doen. Ben nu ook met de Honda CB125R review bezig (tekst) en elke keer een beetje, aangezien ik het ook naast een drukke baan doe. Bij mijn vorige werkgever waren we met meer collega's, dus was het ook wat rustiger. Soms nu 's avonds geen zin meer om dan nog een paar uur in de motoren te steken.
Ik heb intussen een structuur bedacht, wat ik uiteindelijk wil bereiken. Zal een lang clipje worden... en ik moet er een paar avonden voor vrij maken. Maar met het idee wat ik heb, kan ik naar een resultaat werken.
 
Ik heb intussen een structuur bedacht, wat ik uiteindelijk wil bereiken. Zal een lang clipje worden... en ik moet er een paar avonden voor vrij maken. Maar met het idee wat ik heb, kan ik naar een resultaat werken.

Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ook weer niet te lang maken he, de aandachtsspanne van een mens is tegenwoordig korter dan dat van een goudvis. Daarom zijn mijn video's ook kort.

Gisteravond memorycard problemen. Die Drift camera's (in dit geval de Ghost 4K die ik mee had) zijn redelijk gevoelig voor het juiste kaartje. En net op de momenten dat je het echt niet kan gebruiken, gebeurt het. Het staat er op, maar geluid en beeld kloppen niet en het is versneld opgenomen en andere stukken weer vertraagd. Low light stond aan, hoewel dat de sluiter langer open laat staan, is wat er gister gebeurde niet gebruikelijk. Met wat edit skills kan ik er hopelijk nog wat van maken, want ik ga het niet nog een keer proberen. :] Even een ander kaartje er in jassen voor vandaag. Beetje spelen met de Ninja 400. Leuk ding!

Je kan met de Ghost Drift X tegenwoordig 9 klonen aansturen. Druk je op de 'master' op de record-knop, dan starten ze allemaal. Wel handig met bewerken. Met een beetje mazzel stuurt Drift mij er nog een paar op om daar mee te spelen (ze kwamen met het voorstel). Hoef je in het bewerken ook niet naar de momenten te zoeken om de boel in sync te krijgen. Op de motor zijn twee of drie meer dan genoeg. Ook handig in de adult wereld om films te maken en altijd de goede camerapunten te hebben zonder het juiste plaatje op een bepaald moment te missen. :+ :o *O*
 
Soms nu 's avonds geen zin meer om dan nog een paar uur in de motoren te steken.

Eigenlijk avonds nooit zin om nog te editen.
Hoofd te moe/zwaar dus wordt vaak ook niet goed.

Dus meeste edit gebeurd ochtends op de vrije dagen.
Ochtend ontbijt met youtube erbij.
Blikje energy tijdens het editen en gaan.

En inderdaad, werk uitsmeren over meerdere dagen als het kan :Y
 
Ben ik de enige die youtube heel onoverzichtelijk vind wat abonnementen betreft. Ik volg vooral op YouTube maar ben echt het volledige overzicht kwijt in mijn abbonementen. Hoe doen jullie dit?


Ik gebruik de links die links in je beeld staan.
Staat een nummer achter wanneer ze iets geupload hebben.
Top 15 staat er altijd, en dat is wat youtube als jouw top 15 beslist. (daar gaan ook een hoop views verloren dus, door mensen die niet verder kijken), maar de rest is makkelijk te bekijken door de dropdown optie ;)
 
Niet voor me eigen kanaal, meer uit interesse naar jullie ervaringen vanuit andere kanalen die jullie volgen ;)

Ik volg geen vloggers zoals jullie dat misschien verwachten, ook abonneer ik mij nooit.
Ik geef ook geen likes en alles wat daar mee samen hangt, dus ook geen commentaar.
Geen standaard YT volger dus maar ik heb wel filmpjes gezien van Slabside, is voor jong publiek.

Wat Monomuis publiceert is al helemaal niet aan mij besteed, ook voor jong publiek. Verder heb ik nog niet gekeken, ik heb de GoPro 5 voor als het mis is gegaan of voor gewoon voor mijzelf.

Waar ik me over verbaas is dat een motorrijder als Jur_020 bijna 5000 abonnees heeft. LOL trappen met de motor als het ultieme speelgoed, straatracen ect. zorgen voor een verkeerd beeld van motorrijders. Maar het zal wel bij deze tijd passen om je zelf op de kaart te zetten no matter what. ;)

Ik zie overeenkomsten met veel groepsgedrag filmpjes die uit de VS komen, kan niet goed zijn. :P
 
Jur_020, emg en gewoon met een dikke burnout vertrekken daar. Daarnaast flink door blijven knallen. Het heeft geholpen. :) 5k volgens valt mij nog mee, hij upload 3x per week, toch? Die inspanning mag meer opleveren, wat mij betreft.

Mijn kanaal is voor jonger publiek idd en eigenlijk alleen ter ondersteuning voor testverslagen. Als ik niet regelmatig wat nieuws over mijn kont heb, is het ook maar saai en valt er niets te uploaden. :)
 
Waar ik me over verbaas is dat een motorrijder als Jur_020 bijna 5000 abonnees heeft. LOL trappen met de motor als het ultieme speelgoed, straatracen ect. zorgen voor een verkeerd beeld van motorrijders. Maar het zal wel bij deze tijd passen om je zelf op de kaart te zetten no matter what. ;)

Jur_020 en Max B volg ik ook niet.
Inderdaad net iets te ....... geen idee. Amerikaans is niet helemaal het correcte woord, maar dat ja.

Wat Jack ook deed, en de reden was waarom ik hem ook niet meer volg _O-
 
Hmm, ik upload zelf wel meer dan alleen motor contect. Alles wat ik zelf interessant vind en leuk genoeg om te delen.
Ik doe bijvoorbeeld ook aan rc vliegen en heb daar ook een filmpje over gepost, gewoon omdat ik het interessant vind.

Wat andere mensen er van vinden.. tjah, je hoeft niet elke video te kijken die iemand upload! Ik ben geabonneerd op een aantal kanalen waarvan ik ook lang niet alles kijk. :+

Daarbuiten probeer ik niet perse een kanaal op te bouwen als 'merk' zeg maar. Als mensen het leuk vinden om naar me te kijken graag maar ik heb geen illusies over geld verdienen/gesponsord worden/patreon en dat soort fratsen. O-) Zou leuk zijn.. daar niet van. _O-
 
Daarbuiten probeer ik niet perse een kanaal op te bouwen als 'merk' zeg maar. Als mensen het leuk vinden om naar me te kijken graag maar ik heb geen illusies over geld verdienen/gesponsord worden/patreon en dat soort fratsen. O-) Zou leuk zijn.. daar niet van. _O-


Dat zeker niet.
En helemaal niet meer sinds YT het steeds meer afknelt.
Maar met de reviews enzo mag ik niet klagen.

Mede dankzij motomuis hier en daar nog wat andere leuke dingen eruit kunnen halen ;)

Met gevolg dat ik soms zijn video's afspeelt als achtergrond ruis _O-
 
Wie kan mij vertellen wat er met de mannen van MotoMe gebeurd is, van leuke afleveringen maken is helemaal niets meer over sinds het promotor is geworden, jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie kan mij vertellen wat er met de mannen van MotoMe gebeurd is, van leuke afleveringen maken is helemaal niets meer over sinds het promotor is geworden, jammer.

Joost is weg bij Pite Media (zij namen een tijdje terug Promotor over). Bart en die andere knakker zijn er nog wel. MotoMe is nu ook gewoon Promotor TV geworden. Joost is een figuur wat het programma gewoon 'maakte', net zoals hij leuke stukken schrijft (de boeken zijn ook leuk, 'Motorisch gestoord' bijv.). Dat leest altijd leuker weg dan stukken van andere journalisten op de één of andere manier. De vaste cameraman, een kennis van me (die overigens via een Z300-trailer die hij voor mijn YouTube-kanaal maakte, daar aan de bak kwam), doet ook nu losse klussen met af en toe Joost er bij.

Ik mis Joost bij de video's van Promotor TV. Jij zo te lezen ook.
 
Joost is weg bij Pite Media (zij namen een tijdje terug Promotor over). Bart en die andere knakker zijn er nog wel. MotoMe is nu ook gewoon Promotor TV geworden. Joost is een figuur wat het programma gewoon 'maakte', net zoals hij leuke stukken schrijft (de boeken zijn ook leuk, 'Motorisch gestoord' bijv.). Dat leest altijd leuker weg dan stukken van andere journalisten op de één of andere manier. De vaste cameraman, een kennis van me (die overigens via een Z300-trailer die hij voor mijn YouTube-kanaal maakte, daar aan de bak kwam), doet ook nu losse klussen met af en toe Joost er bij.

Ik mis Joost bij de video's van Promotor TV. Jij zo te lezen ook.

Nou ik mis het concept van MotorMe, Ja Joost maakte de show inderdaad. :Y
Die korte dingen die ze nu maken heeft in elk geval mijn interesse niet.
Wat doet Joost tegenwoordig ? is hij te vinden op YT met een eigen kanaal ?
 
Nou ik mis het concept van MotorMe, Ja Joost maakte de show inderdaad. :Y
Die korte dingen die ze nu maken heeft in elk geval mijn interesse niet.
Wat doet Joost tegenwoordig ? is hij te vinden op YT met een eigen kanaal ?

Geloof dat ie nu als freelancer voor Kicxstart werkt en waarschijnlijk hier en daar losse dingen doet.Voor zo ver ik weet heeft hij geen eigen kanaal. Maar daar is ook weinig aan te verdienen, als je alleen op YT-inkomsten zit te wachten. Daar is Nederland (en België) te klein voor.
Je moet dus wel inkomsten hebben van importeurs etc. om er van te kunnen leven.
 
Ik kwam 'm afgelopen weekend tegen bij Glemseck, samen met Michael. Als je Indian googelt, moet je ze ergens wel kunnen vinden.

Dat leest altijd leuker weg dan stukken van andere journalisten op de één of andere manier
Nou moet je oppassen he B|
 
Laatst bewerkt:
Joost is gewoon een geval apart en zijn schrijfstijl en geouwehoer bij MotoMe bevalt mij persoonlijk wel. Jij hebt zeker weten ook genoeg fans hoor! :)
Joost springt er bij mij gewoon uit, zo simpel is het.
 
Geloof dat ie nu als freelancer voor Kicxstart werkt en waarschijnlijk hier en daar losse dingen doet.Voor zo ver ik weet heeft hij geen eigen kanaal. Maar daar is ook weinig aan te verdienen, als je alleen op YT-inkomsten zit te wachten. Daar is Nederland (en België) te klein voor.
Je moet dus wel inkomsten hebben van importeurs etc. om er van te kunnen leven.

Er is wel een kanaal van Joost, helaas niet veel video's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan