Waarom doe je dat tijdens een toer?Zal het tijdens mijn volgende tour ook weer eens resetten.
Zal wel een stomme vraag zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom doe je dat tijdens een toer?Zal het tijdens mijn volgende tour ook weer eens resetten.
Omdat de motor op temperatuur moet zijn dacht ik?Waarom doe je dat tijdens een toer?
Zal wel een stomme vraag zijn
Correct.Omdat de motor op temperatuur moet zijn dacht ik?
Jammer dat je aan de andere kant van het land woont anders hadden we het samen even kunnen doen.Het resetten is iets van 2 minuten.
Dat doe je onderweg even.
Jammer dat je aan de andere kant van het land woont anders hadden we het samen even kunnen doen.
Kleppen stellen kan ik wel met mn ogen dicht maar dit is nieuw voor mij.
Heb je je 750X dct nog of ben je momenteel motor-loos?Heren/dames,
Ivm wisselen van baan ben ik weer opzoek naar een kilometer vreter voor woon werk. Ik heb al een 2015 nc 750 x gereden voor een 30k km. Dus ik weet dat een weer een X moet worden met DCT. Echter door inflatie zijn alle 2de hand prijzen nogal gestegen, daarbij een droomhuis gekocht recent. Dit wil dus zeggen dat ik even stukje qua budget zit en dat het fijn zou zijn paar 1000 op zak te houden.
Mijn vraag, komende van een 750, ga ik me gigantisch storen aan een 700? Is de 750 de meerprijs echt duidelijk waard? Zo ja, gaat het alsnog een 750 worden.
Het wordt puur voor 120km per dag file rijden.
Nick
Dat ziet er simpel uit.DCT RESET
Job done!
- Start the engine.
- Select N
- Stop the engine when hot.
- While pressing D, switch the ignition on, wait until the yellow ‘engine' symbol goes out on the dash, then release D
- Press in fast sequence: DDNDN
- On the dash, the letters D and S should appear together
- Restart engine, allow it to idle.
- After a few seconds, the letters D and S should go out.
Het is gelukt.Het resetten is iets van 2 minuten.
Dat doe je onderweg even.
Ben benieuwd of je nu ook verschil gaat (of al hebt) ervaren met het schakelen van de DCT.Het is gelukt.
Dat is wel simpel, je kunt het bijna even voor het stoplicht doen.
Alles went!Heren/dames,
Ivm wisselen van baan ben ik weer opzoek naar een kilometer vreter voor woon werk. Ik heb al een 2015 nc 750 x gereden voor een 30k km. Dus ik weet dat een weer een X moet worden met DCT. Echter door inflatie zijn alle 2de hand prijzen nogal gestegen, daarbij een droomhuis gekocht recent. Dit wil dus zeggen dat ik even stukje qua budget zit en dat het fijn zou zijn paar 1000 op zak te houden.
Mijn vraag, komende van een 750, ga ik me gigantisch storen aan een 700? Is de 750 de meerprijs echt duidelijk waard? Zo ja, gaat het alsnog een 750 worden.
Het wordt puur voor 120km per dag file rijden.
Nick
Heb je je 750X dct nog of ben je momenteel motor-loos?
Als je ‘m nog hebt: hoeveel zou het je kosten om die weer strak en fris te krijgen?
Als de basis nog goed is, dan kun je met een klein deel van de vraagprijs van een jongere okazie weer een paar jaar vooruit.
Ik heb op beiden gereden met proefrijden (de 700 zelfs een 35KW) en vond het verschil niet echt noemenswaardig.
Heb dus de 700 gekocht omdat die veel netter was en 1500 goedkoper.
De D/S1/2/3 modus vond ik ook niet zoveel meerwaarde bieden boven de D/S van de 700.
Ik kom van een Triumph Tiger 1050 en ik mis de 50% minder vermogen ook niet echt.Alles went!
De 10% minder vermogen merk je niet.
Dat is correct.Zat er geen materiaalfout in de DCT van vroege NC700's. Schakelpin of zoiets?
Jenkins, dat geeft inderdaad een verschil, hij schakelt nu een stuk soepeler.Ben benieuwd of je nu ook verschil gaat (of al hebt) ervaren met het schakelen van de DCT.
De lijst van verbeteringen per 2016 is vrij lang. Ik ken de eerste 3 x-types: 700, 750 tot 2016, 750 2016-2020. Daarvan is de laatste mijn favoriet, want:Heren/dames,
Ivm wisselen van baan ben ik weer opzoek naar een kilometer vreter voor woon werk. Ik heb al een 2015 nc 750 x gereden voor een 30k km. Dus ik weet dat een weer een X moet worden met DCT. Echter door inflatie zijn alle 2de hand prijzen nogal gestegen, daarbij een droomhuis gekocht recent. Dit wil dus zeggen dat ik even stukje qua budget zit en dat het fijn zou zijn paar 1000 op zak te houden.
Mijn vraag, komende van een 750, ga ik me gigantisch storen aan een 700? Is de 750 de meerprijs echt duidelijk waard? Zo ja, gaat het alsnog een 750 worden.
Het wordt puur voor 120km per dag file rijden.
Nick
Leuk, omdat het kan.Iemand toevallig deze riem conversie gezien?
Belt Conversion
Lijkt me een mooi setje, niet meer kloten en schoonmaken ketting-vet.