Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens honda is de standaard breedte 93 cm, dus daar zou ik dan vanuit gaan
Overzicht
De ultieme Adventure Touring machine - met nog méér koppel uit de twin, een opgefriste styling, 19-inch voorwiel en Showa-EERA elektronische ophanging.www.honda.nl
Bekijk bijlage 1436604
Je kan het ook op het forum van de Transalpclub vragen. Zitten genoeg AT rijdersGraag zou ik willen weten wat de breedte is van het stuur van de africa twin (Online zijn er wel maten te vinden, maar die verschillen heel erg.. 82,5cm, 87cm, of zelfs 93cm.. en het is niet duidelijk of dit met of zonder spiegels is etc.
Ik zit contraspionage te doen hier omdat ik nou net naar een NC-x aan het kijken ben
Dan zou ik even langs een dealer rijden met een meetlintIk wil graag de maat weten zonder handkappen, van bar end naar bar end.. en zonder bar ends.
Dan zou ik even langs een dealer rijden met een meetlint
In plaats van een K75rt en voor woon-werk.In plaats van wat?
En voor welk gebruik?
Valt inderdaad mee, dus je gaat hem omruilen
Ja idd.. dat is wel de bedoeling over een paar maanden
Ik vraag me wel af wat ik nog terugkrijg voor m'n NC750X.
Het is een 2017 model, met dan rond de 14.000km op de klok. Zit vanaf 10.000km een nieuwe ketting met tandwielen op, vanaf 4000km nieuwe Pilot road 4 banden, heeft altijd netjes z'n beurtjes gehad.
Heeft maar een "paar" extra's:
Verhoogd puig windscherm met spoiler en verstellers van bruudt.
Led knipperlichten
Aftermarket verstelbare rem/koppelingshendel uit duitsland (niet de chinese namaak)
Bruudt tail tidy
Bruudt radiator guard
Aftermarket led achterlicht (Beetje ala audi)
Skidplate van sw-motech
Shark DSX-7 uitlaat
R&G engine covers (Rechts en links)
Valbeugels compleet links en rechts
12 volt aansluiting powerlet
12 volt aansluiting voor de navigatie
Verwarmde handvatten oxford
Luchthoorn i.p.v. normale zwakke "tuuter" voor een grotere blij.
Sw-Motech topkoffer rek
Kettingscherm gesloten en achterspatbord
Wesem verstralers te bedienen met een schakelaar op het dashboard.
Op maat gemaakte zekeringkast onderin de frunk, waar makkelijk extra accessoires op aan te sluiten zijn.
Zal nog wel wat dingen vergeten zijn..
Fotoke:
Hele mooie motor. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet waarom je zoveel in een motor investeert en hem dan na 14.000 km (amper ingereden) weer gaat verkopen/inruilen. Zal wel iets met verstand versus gevoel zijn...…
Hogere zit, meer ruimte, meer power, groter voorwiel, betere vering standaard, DCT bak.. etc. Ik ga de frunk wel missen
Ik heb de NC echt met het hoofd gekocht, puur voor de economisch aantrekkelijke eigenschappen. Als ik dat buiten beschouwing zou laten had ik er nooit een gekocht. Het is een prima motorfiets, maar is eigenlijk een maatje te klein en heeft (te) weinig vermogen alhoewel je best goed op kan schieten uiteraard. Maar vind maar eens een motor die zo zuinig rijdt als deze (alhoewel me dat ook niet helemaal meevalt, maar dat is al eerder gezegd)
1 op 26 gemiddeld haal ik echt niet, het zal ergens bij 1 op 23/24 ophouden gemiddeld over een jaar genomen... 's winters wat meer verbruik dan 's zomers . (20000km plus per jaar)Ik denk dat het qua gebruik bij de A'twin ook wel mee gaat vallen..
De NC verbruikt 1 op 26/27.. , de Africa twin 1 op 20.. maar dat mag dan ook wel met zo'n blok.