Het grote Noorwegen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
thanx allemaal :) heeft idd best wat tijd ingezeten. 145gig aan footage sorteren en editen... hahah
 
Yess, Hij is er *D Mijn Noorwegen video van afgelopen zomer. Hebben een ronde door zuid Noorwegen gereden in 2 weken tijd. Zijn tot de hoogte van Trondheim gereden en verder rondom (voor preciese kaart moet ik nog ff lang gaan zoeken haha). We hebben met zijn tweeën gereisd (ik plus een vriend van me), allebei op een Transalp uit 1990. Voor de gene die zitten te twijfelen of ze naar Noorwegen willen:


Enjoy & like! ;)
Ha! You made me want to go there even more
*O*
 
Na het zien van dat filmpje krijg ik ook steeds meer zin! Welke maand was dit? Ik ga laatste 2 weken van augustus. Ik hoop dat het weer er dan een beetje goed is
 
Yess, Hij is er *D Mijn Noorwegen video van afgelopen zomer. Hebben een ronde door zuid Noorwegen gereden in 2 weken tijd. Zijn tot de hoogte van Trondheim gereden en verder rondom (voor preciese kaart moet ik nog ff lang gaan zoeken haha). We hebben met zijn tweeën gereisd (ik plus een vriend van me), allebei op een Transalp uit 1990. Voor de gene die zitten te twijfelen of ze naar Noorwegen willen:


Enjoy & like! ;)
Supergaaf gemonteerd! Welk programma heb je daarvoor gebruikt?
 
Na het zien van dat filmpje krijg ik ook steeds meer zin! Welke maand was dit? Ik ga laatste 2 weken van augustus. Ik hoop dat het weer er dan een beetje goed is

Voor ons ook laatste weken van augustust ;) Wel was het sinds jaren niet meer zo goed geweest in Noorwegen, aldus locals :+

Supergaaf gemonteerd! Welk programma heb je daarvoor gebruikt?

Adobe Premiere Pro ;)
 
Wow! Inderdaad heel mooi en super gemaakt! Ik ga ook meteen eens kijken wat dat Adobe Premiere Pro precies is, want dat klinkt wel als iets dat ik heel leuk ga vinden.
 
En wat bedoel je met een 'data kaartje'? Bedoel je daarmee een simkaart of een geheugenkaart of iets anders?
En waarom zou je zoiets niet in Noorwegen kunnen krijgen? Het is niet echt (echt niet) een onderontwikkeld land. (eerder het tegenovergestelde)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop inderdaad ook dat ná 1 juni alles open is. Wij zitten 15 juni op de veerboot vanuit Kiel naar Oslo. Welke route ga jij rijden Xtra?
 
Ik heb sinds kort een motor waarmee ik ook wat minder geasfalteerde wegen kan gaan rijden. Vorig jaar ben ik in Noorwegen geweest en dat is wel goed bevallen, maar toen nog alleen asfalt gereden.
Heeft iemand nog leuke tips voor (berg)wegen in noorwegen waar ik met de transalp leuk overheen kan? Ik ben wel in voor wat avondtuur :]
 
Er is in BaseCamp genoeg onverhard te vinden :Y




Ik hoop inderdaad ook dat ná 1 juni alles open is. Wij zitten 15 juni op de veerboot vanuit Kiel naar Oslo. Welke route ga jij rijden Xtra?
Die boot staat voor de terugreis gepland.
Heen via Hirtshals-Kristiansand 15 juni

Wil proberen in 12 dagen de Lofoten te halen, maar met leuke routes komt 't op 400km per dag en of dat haalbaar is?
Zal voornamelijk aan het weer liggen.
Als het echt beroerd weer is ben ik er snel klaar mee :z
 
Er is in BaseCamp genoeg onverhard te vinden :YDie boot staat voor de terugreis gepland.
Heen via Hirtshals-Kristiansand 15 juni

Wil proberen in 12 dagen de Lofoten te halen, maar met leuke routes komt 't op 400km per dag en of dat haalbaar is?
Zal voornamelijk aan het weer liggen.
Als het echt beroerd weer is ben ik er snel klaar mee :z

Dagafstand lijkt me wel te doen... het is erg lang licht... je kan veel uren maken (denk ik dan) en op gravel kan je ook aardig doorrijden... maar als het regent... en het wordt modder... dan wordt het een ander verhaal (gaat die boot dan niet richting Portugal?) :P
 
Cardo uit en doorrijden :+

maar inderdaad: het gaat flink vervelen als het lang regent.

Dagafstand lijkt me wel te doen, maar ik ben niet degene met zadelpijn al na een uur rijden :X
 
Laatst bewerkt:
Dagafstand lijkt me wel te doen... het is erg lang licht... je kan veel uren maken (denk ik dan) en op gravel kan je ook aardig doorrijden... maar als het regent... en het wordt modder... dan wordt het een ander verhaal (gaat die boot dan niet richting Portugal?) :P
Hangt ook wel een beetje af van hoe makkelijk slaapplekken te vinden zijn. Je kunt wel tot laat doorrijden, maar je moet nog plek vinden ook.

Zal misschien nog niet druk zijn in die tijd, maar ook lang overal zullen geen hotels staan :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan