Het grote online shop overzicht [Deel II]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo OMA,

Ik wil d'r ook ééntje toevoegen:

www.motorpartshop.nl!

Webshop gespecialiseerd in ''pimp'' spulletjes voor supersportmotoren voor op en rond het circuit! *O* :9~ *O*
 
Krijg al de hele dag een bestelling bij Motozoom niet voor elkaar?..
Meer mensen met dit probleem?
Motozoom heeft de bedrijfsvoering niet helemaal onder de knie denk ik,

Maandag een bestelling geplaatst, betaald (ook afgeschreven)
dinsdag gebeld waarom ik geen bestel bevestiging had gekregen (45 c /min)
dinsdagmiddag bestelbevestiging
zou er woensdag een orderbevestiging moeten volgen
donderdag geprobeerd contact te zoeken met Motozoom.....

Alles dicht incl. servicelijn

Rede: Een collega is overleden en daarom doen we maar twee dagen niets

A: collega is dood : niets over te zeggen, jongen was 23 jaar en da's gewoon te jong om dood te gaan.

B: Bedrijf 2 dagen dicht: slecht voor je goodwill -ik was best tevreden over motozoom, vooral over de levertijden, maar als ik een volgende keer iets snel (3 dagen) nodig heb ga ik niet meer naar motozoom, want er zou eens iemand dood kunnen zijn.

Beetje dubbel dus: Ik gun het alle collega's van de overledene om te rouwen, maar nu heb ik het idee dat ik als klant (en met mij alle andere klanten) niet serieus genomen wordt, als persoonlijke zaken, wat een sterfgeval toch is (??) invloed hebben op de bestellingen.
 
Motozoom heeft de bedrijfsvoering niet helemaal onder de knie denk ik,

Maandag een bestelling geplaatst, betaald (ook afgeschreven)
dinsdag gebeld waarom ik geen bestel bevestiging had gekregen (45 c /min)
dinsdagmiddag bestelbevestiging
zou er woensdag een orderbevestiging moeten volgen
donderdag geprobeerd contact te zoeken met Motozoom.....

Alles dicht incl. servicelijn

Rede: Een collega is overleden en daarom doen we maar twee dagen niets

A: collega is dood : niets over te zeggen, jongen was 23 jaar en da's gewoon te jong om dood te gaan.

B: Bedrijf 2 dagen dicht: slecht voor je goodwill -ik was best tevreden over motozoom, vooral over de levertijden, maar als ik een volgende keer iets snel (3 dagen) nodig heb ga ik niet meer naar motozoom, want er zou eens iemand dood kunnen zijn.

Beetje dubbel dus: Ik gun het alle collega's van de overledene om te rouwen, maar nu heb ik het idee dat ik als klant (en met mij alle andere klanten) niet serieus genomen wordt, als persoonlijke zaken, wat een sterfgeval toch is (??) invloed hebben op de bestellingen.
Volgens mij ging het hier om de bedrijfsleider. Ik kan mij zo voorstellen dat dat enige invloed heeft op de snelheid van de bedrijfsvoering..... Zeker als alle collega's naar de begrafenis gaan.
 
Heb ook nog een toevoeging: Hein Gericke Google

Hebben ook shops in NL, te weten in Amsterdam, Almere, Eindhoven en binnenkort waarschijnlijk één in Zwolle!
 
motorsportstore.nl ==> site is in aanbouw en blijft dat hopelijk ook.. Ze adverteren op marktplaats, had daar vandaag een spanningsregelaar gekocht, tenminste dat dacht ik. Ik zou vandaag of morgen het geld over maken en krijg net een mailtje dat hij zojuist verkocht is... :X Is dan maar goed dat ik het geld nog niet overgemaakt heb :? Idioten.. :r
 
ik zie bij de motorzaken Safe Motors er nog bij staan, maar die zijn al eventjes dicht... de enige twee overgebleven zaken zijn MotorCity Apeldoorn en MotorCity Amsterdam.

Mag ik zo vrij zijn mezelf ook toe te voegen? Voor bij de uitlaten; G&G Bike Nederland, importeur van G&G uitlaten, www.gegbike.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan