Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg al de hele dag een bestelling bij Motozoom niet voor elkaar?..
Meer mensen met dit probleem?
Motozoom heeft de bedrijfsvoering niet helemaal onder de knie denk ik,Krijg al de hele dag een bestelling bij Motozoom niet voor elkaar?..
Meer mensen met dit probleem?
Volgens mij ging het hier om de bedrijfsleider. Ik kan mij zo voorstellen dat dat enige invloed heeft op de snelheid van de bedrijfsvoering..... Zeker als alle collega's naar de begrafenis gaan.Motozoom heeft de bedrijfsvoering niet helemaal onder de knie denk ik,
Maandag een bestelling geplaatst, betaald (ook afgeschreven)
dinsdag gebeld waarom ik geen bestel bevestiging had gekregen (45 c /min)
dinsdagmiddag bestelbevestiging
zou er woensdag een orderbevestiging moeten volgen
donderdag geprobeerd contact te zoeken met Motozoom.....
Alles dicht incl. servicelijn
Rede: Een collega is overleden en daarom doen we maar twee dagen niets
A: collega is dood : niets over te zeggen, jongen was 23 jaar en da's gewoon te jong om dood te gaan.
B: Bedrijf 2 dagen dicht: slecht voor je goodwill -ik was best tevreden over motozoom, vooral over de levertijden, maar als ik een volgende keer iets snel (3 dagen) nodig heb ga ik niet meer naar motozoom, want er zou eens iemand dood kunnen zijn.
Beetje dubbel dus: Ik gun het alle collega's van de overledene om te rouwen, maar nu heb ik het idee dat ik als klant (en met mij alle andere klanten) niet serieus genomen wordt, als persoonlijke zaken, wat een sterfgeval toch is (??) invloed hebben op de bestellingen.