Het grote online-shop overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
De URL's zijn tot hier verwerkt! *D

Alleen is nog niet alles in categorien gestopt. Dat is veel werk, want ik ken de meeste sites ook niet. Dus hulp is welkom :)
 
Heb er ook nog een gevonden:

TPR Racing in Duiven, hoor ik goeie dingen van, hebben apart spul voor leuk geld, leveren aanvankelijk niet aan particulier maar een beetje doordrammen dan lukt het wel.

site kan beter is denk ik nog in aanbouw :

www.tpr-racing.nl
 
Ik denk dat onderstaande link wel een leuke toevoeging is op de bestaande lijst.
Als ze het hier niet verkopen, dan bestaat het niet. (he tproberen waard)

BLA
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen is nog niet alles in categorien gestopt. Dat is veel werk, want ik ken de meeste sites ook niet. Dus hulp is welkom :)

Ik zou www.louis.de maar heel snel bovenaan de lijst "niet-nederlandse allround postorder toko's" zetten. Louis is de originele duitse versie van www.motozoom.nl maar goedkoper (incl verzendkosten!!) en betrouwbaarder!!


Met de andere sites heb ik geen ervaring mee.
 
Ik zou www.louis.de maar heel snel bovenaan de lijst "niet-nederlandse allround postorder toko's" zetten. Louis is de originele duitse versie van www.motozoom.nl maar goedkoper (incl verzendkosten!!) en betrouwbaarder!!


Met de andere sites heb ik geen ervaring mee.

Duurder slaat nergens op, de prijzen van Motozoom zijn voor het grootste deel gelijk, Motozoom laat alle bestellingen ook uit rechtstreeks uit duitsland versturen.

Nog een link die ik mis: www.madracing.nl
:W :W
 
Duurder slaat nergens op, de prijzen van Motozoom zijn voor het grootste deel gelijk, Motozoom laat alle bestellingen ook uit rechtstreeks uit duitsland versturen.
Verzendkosten louis: €6,95, motozoom €4,95 < 3kg, €8,95 > 3 kg
Met een beetje onderdelen (olie of zo) zit je al gauw aan de 3 kg

prijzen gelijk???
aantal voorbeelden zomaar
vergelijk hefbokken motozoom met hefbokken louis, allemaal 10 euro duurder bij motozoom!!!!
Kleding textiel jassen merk cycle spirit:
Jassen louis en jassen motozoom ook €10 duurder!

en zo kan je doorgaan *D , dus kom niet met dat ze net zo duur zijn AUB |( |(
*D
 
Ik zou www.louis.de maar heel snel bovenaan de lijst "niet-nederlandse allround postorder toko's" zetten. Louis is de originele duitse versie van www.motozoom.nl maar goedkoper (incl verzendkosten!!) en betrouwbaarder!!
Motozoom is uitermate onbetrouwbaar (zoek maar eens) en veel duurder.
Nooit meer Motozoom voor mij, Louis rules.
 
www.roukama.nl en wwww.fourdeel.nl (zeker de eerste kan bijna alles leveren, de tweede is meer voor de honda brik lovers :)

EditL: roukama staat er al bij O-)
 
ik zoek nog een kuipdeel voor de tail van mijn aprilia rs250 uit 1996 maar de leverancier maakt geen onderdelen meer voor dit jaar
weet iemand hier een addres waar ze miss nog wat kuip delen hebben liggen of een andere oplossing ?

rood/paars model
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan