Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet hoeveel foto's het zijn, maar anders post ik ze hier en int andere topic wel als ik ze ontvangen heb :)
mijn pak was trouwens ook gaan doorlekken, werd op de weg terug naar huis wel wat fris |(
snel iets anders zoeken :+


Dat zijn 17 foto's....

Damn .... |( B| |( B| |( B| |(
Mijn werk pc wilt niet meewerken met de foto's downloaden, k*t!!!!

Dan moeten jullie maar wachten tot vanavond als ik thuiskom vanuit Purmerend B|

@ Pendragon, gossie van je pak dat het toch nat is geworden. De mijne gelukkig niet, want het is 'n paar maanden geleden dat het ingevet is. Tot nu toe ben ik nog droog gebleven *O*



[me]MRND-X gaat nu lunchen[/me] :W
 
Het was leuk zo te lezen, echt jammer dat ik er niet bij kon zijn.

En pogo was weer eens aan het opscheppen B|
 
Erg leuk om jullie reacties te lezen. Ik was bekaf en lag al om 22 uur in bed :X

Enne ik heb in de ander rijlestopic gepost dat ik memory stick naar mn werk heb meegenomen. Ik zal in mn lunchpauze alle foto's naar jullie mailen. Ik wil ook graag de foto's hier posten, maar op mn werk is er geen programma voor om de foto's te verkleinen |(
En ik kom pas vanavond laat thuis en dat schiet ook niet op...

Ik laat jullie wel weten als ik naar jullie heb gemaild, ok!

:W :j



@ Faithy, geeft toch niet dat je op 't laatst wat rustig wilt rijden. Ik kan me heel goed begrijpen hoe je hebt gevoeld. Ik weet zeker dat ik zelfde gevoel als je zal hebben, rustig je rij-ervaring opbouwen. Let maar op: volgend jaar ridj je lekker ontspannen ;) :Y

http://allyoucanupload.webshots.com

pagina waar je foto's kan verkleinen, neem formaat 640x480 kun je ze met
img  ] (zonderspaties) hier kwijt
 
Ik ben benieuwd naar de foto's.. :Y

volgende x moeten we eens op een mooi plekkie.. alle motoren naast elkaar zetten.. en dan een foto van voren maken.. :9~
en daarna met alle riders erop :9~

:P ik hoop dat de winter snel voorbij is en het weer snel lente gaat worden, zodat we een 2e meeting kunnen houden.. met iedereen die er was..en alle anderen die niet konden komen..en andere (ex-)lessers van 't andere topic :) gezellig :)

----

Ik weet niet meer precies waar het was.. maar ik vond 't ook wel grappig toen we zo'n tunnel ingingen.. en een aantal (of missschien allemaal) van ons.. onze koppeling introkken..en aan onze gashendels trokken... *O* kwam een erg mooi GELUID uit onze uitlaten :9~ :P

Coentunnel volgens mij.. of in de tunnel bij schiphol.. waren volgens mij de enige 2 tunnels waar we in gingen..

:+
 
Ik weet niet meer precies waar het was.. maar ik vond 't ook wel grappig toen we zo'n tunnel ingingen.. en een aantal (of missschien allemaal) van ons.. onze koppeling introkken..en aan onze gashendels trokken... *O* kwam een erg mooi GELUID uit onze uitlaten :9~ :P

:+

dat was tog bijna bij iedere tunnel het geval? :+
 
Op de weg terug in de schipholtunnel nog ff het gas open getrokken, maar dat hebben Faithy, Octopussy en BoosB misschien wel gemerkt. :+
Moest nl. heel snel tanken, want lampje brandde al een tijdje.. O-)
 
Op de weg terug in de schipholtunnel nog ff het gas open getrokken, maar dat hebben Faithy, Octopussy en BoosB misschien wel gemerkt. :+
Moest nl. heel snel tanken, want lampje brandde al een tijdje.. O-)

Psst ik ben achter je aangegaan ;)

jammer dat het best wel druk was op de weg. In een lege tunnel je motor opentrekken is echt :} Maar goed, dat heb ik in de Sijtwende tunnel nog even gedaan, omdat ik lekker vooraan stond bij de stoplichten. Op zich wel vrij link, want je komt toch al snel op 120 waar je 70 mag :X
 
Psst ik ben achter je aangegaan ;)

jammer dat het best wel druk was op de weg. In een lege tunnel je motor opentrekken is echt :} Maar goed, dat heb ik in de Sijtwende tunnel nog even gedaan, omdat ik lekker vooraan stond bij de stoplichten. Op zich wel vrij link, want je komt toch al snel op 120 waar je 70 mag :X
:^ ik ben daar weer achteraan gegaan. En ik ben nog even tussen leiden en den haag bij je aangehaakt ;)
 
Het gaat goedkomen met de foto's, dan wordt vanavond laat ;)



@ Pendragon en LeeLloyd, vonden jullie Insane te snel toen we weggingen vanuit Burger King Sloterdijk.

:} voor jullie dat jullie ons na de Coentunnel bijna toch ingehaald hebben ;)
 
Het gaat goedkomen met de foto's, dan wordt vanavond laat ;)

@ Pendragon en LeeLloyd, vonden jullie Insane te snel toen we weggingen vanuit Burger King Sloterdijk.

:} voor jullie dat jullie ons na de Coentunnel bijna toch ingehaald hebben ;)

Nou, ik had niet echt 't gevoel dan insane hard ging.. ja wel HARDER dan toegestaan.. maar niet BIJZONDER HARD. Komt denk ik omdat het nogal druk was op de snelweg + de regen. Als het niet nat was..dan zaten Dragon en ik denk ik wel bijna tegen jullie achterband, maar ging zelf toch IETS rustiger rijden door het natte.. B|

Als ik geen roodlicht kreeg in Zaandam.. dan had ik nog een paar 100 meters met jullie kunnen meerijden, maar helaas... -O-

:+
 
Het gaat goedkomen met de foto's, dan wordt vanavond laat ;)



@ Pendragon en LeeLloyd, vonden jullie Insane te snel toen we weggingen vanuit Burger King Sloterdijk.

:} voor jullie dat jullie ons na de Coentunnel bijna toch ingehaald hebben ;)

viel wel mee hoor, alleen net ff dat rooie licht meegepakt ;)
 
Nou, ik had niet echt 't gevoel dan insane hard ging.. ja wel HARDER dan toegestaan.. maar niet BIJZONDER HARD. Komt denk ik omdat het nogal druk was op de snelweg + de regen. Als het niet nat was..dan zaten Dragon en ik denk ik wel bijna tegen jullie achterband, maar ging zelf toch IETS rustiger rijden door het natte.. B|

Als ik geen roodlicht kreeg in Zaandam.. dan had ik nog een paar 100 meters met jullie kunnen meerijden, maar helaas... -O-

:+

Das mooi :)

Toen we op de kippenbrug (busbrug) reden, zagen we jou onderdoor rijden



viel wel mee hoor, alleen net ff dat rooie licht meegepakt ;)


Wel hebben we je nog kunnen zwaaien ;)
 
Das mooi :)

Toen we op de kippenbrug (busbrug) reden, zagen we jou onderdoor rijden

Ja dat zei je al ja.. kheb 't alleen niet gezien.. zat meer op de weg te letten. Dacht toch jullie niet meer te zien, aangezien ik redelijk lang voor een rood licht stond B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan