Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@NewbieNeo:

toffe motor bro :Y ;)
dus bij volgende meeting in 't voorjaar zie ik jou met een andere uitlaat: BOS SUPERBIKE? :P of nie? :P
ik hoop dat ik tegen die tijd mijn Yoshi al heb.. eerst ff wat loten kopen voor de staatsloterij _O-
 
@NewbieNeo:

toffe motor bro :Y ;)
dus bij volgende meeting in 't voorjaar zie ik jou met een andere uitlaat: BOS SUPERBIKE? :P of nie? :P
ik hoop dat ik tegen die tijd mijn Yoshi al heb.. eerst ff wat loten kopen voor de staatsloterij _O-
Thx, jouw motor ook, allebei de goede kleur.. O-)

Maar volgende keer in het voorjaar herken je de motor waarschijnlijk niet meer terug, zoveel gaat er aan veranderen..
Bos superbike eronder
Hele taartschep incl knippers weg, knippers komen in 't achterlicht
Voorknippers weg, worden geintegreerd in spiegels
Seatcover moet er nog op
Wellicht nog een stuurdemper

Genoeg te doen dus.. :+
 
Nou, ik had niet echt 't gevoel dan insane hard ging.. ja wel HARDER dan toegestaan.. maar niet BIJZONDER HARD. Komt denk ik omdat het nogal druk was op de snelweg + de regen. Als het niet nat was..dan zaten Dragon en ik denk ik wel bijna tegen jullie achterband, maar ging zelf toch IETS rustiger rijden door het natte.. B|

Als ik geen roodlicht kreeg in Zaandam.. dan had ik nog een paar 100 meters met jullie kunnen meerijden, maar helaas... -O-

:+

vanuit de meeting in ommen zijn we erachter gekomen dat de pliesie ook meeleest op mf.
resultaat 7 mensen van het groningen drenthe australie topic gespot door een HELIKOPTER!! en door pliesie op straat staande gehouden en konden hun pampiertje inleveren :(
 
vanuit de meeting in ommen zijn we erachter gekomen dat de pliesie ook meeleest op mf.
resultaat 7 mensen van het groningen drenthe australie topic gespot door een HELIKOPTER!! en door pliesie op straat staande gehouden en konden hun pampiertje inleveren :(

ehh wat heb dat hiermee te maken?
had het ookal gelezen hoor, maar heb je ook gezien waarom hun papiertje is ingenomen? lijkt me nogal logisch dus :Z
 
Wij zijn ook allemaal (EX-)lessers.. :Y
Aantal van ons hebben al wat maanden ervaring..en rijden supersnel door bochten..en sommige van ons zijn wat langzamer en sommige mogen nog nie rijden..

De meeting die binnenkort plaatsvindt is om gewoon elkaar een x te ontmoeten. Even kennismaken, kletsen en stukje te touren.

Je bent altijd welkom om te komen :Y

Gegevens:
Datum: Zondag 22-10-2006
Plaats: Parkeerplaats Brugrestaurant A4 (aan de zijde richting Den Haag)
Tijd: 13:00 uur :)

Meenemen: MOOI WEER!! :P

laat ff op tijd weten als je mee gaat ;)

en met dank aan Octopussy:

(Afbeelding)
Waarom wisten wij dit niet? ;(

:+
 
ehh wat heb dat hiermee te maken?
had het ookal gelezen hoor, maar heb je ook gezien waarom hun papiertje is ingenomen? lijkt me nogal logisch dus :Z

weet waarom ze hun papiertje moesten inleveren, maar te hard en bijzonder hard.
te hard is in mijn ogen al gauw 50+km/u.
en is zowieso sneu als je alleen al een boete krijgt. dus zeker bij meetings via mf lekker aan de snelheid houden. kans dat er politie staat is dus kennelijk groter als je hier op mf afspreekt.

Wat dat hiermee te maken heeft Rick? Zo te lezen zijn jullie nog van plan om vaker meetings te houden. En dan zou het toch sneu zijn als jullie een soortgelijk verhaal zou overkomen.
 
Laatst bewerkt:
weet waarom ze hun papiertje moesten inleveren, maar te hard en bijzonder hard.
te hard is in mijn ogen al gauw 50+km/u.
en is zowieso sneu als je alleen al een boete krijgt. dus zeker bij meetings via mf lekker aan de snelheid houden. kans dat er politie staat is dus kennelijk groter als je hier op mf afspreekt.

Wat dat hiermee te maken heeft Rick? Zo te lezen zijn jullie nog van plan om vaker meetings te houden. En dan zou het toch sneu zijn als jullie een soortgelijk verhaal zou overkomen.

met harder dan toegestaan bedoelen wij 120 op een 100 weg.. wat dus eigenlijk niets bijzonders is..aangezien we dat met 't rijlessen ook moesten doen.
We deden dit pas trouwens op de terugweg.. en dat was alleen maar 2 minuten op de snelweg en we waren alweer thuis. Dus zo erg is 't denk ik ook weer nie.. :)

maar idd.. je hebt gelijk.. zou zonde zijn :Y ;)
 
De foto's !!!!!!

full


Rara wie zijn we?
 
[me]Grandia waagt een gokje:
[/me]
Met helm: Insane
Links naast hem (in 't zwart): Boos B
Rechts naast Boos: Phoenix en Enig-ma
Voor Enig-ma: MRND-X
Rechts naast MRND-X: Faithy
Links achter Faithy: Octo
Helemaal links: Pogo
Links vooraan: Lloyd
Vooraan: Newbieneo
Helemaal rechts: Pendragon

Stop de tijd.

Ik wil graag twee jokers inzetten :+ :+
 
[me]Grandia waagt een gokje:
[/me]
Met helm: Insane
Links naast hem (in 't zwart): Boos B
Rechts naast Boos: Phoenix en Enig-ma
Voor Enig-ma: MRND-X
Rechts naast MRND-X: Faithy
Links achter Faithy: Octo
Helemaal links: Pogo
Links vooraan: Lloyd
Vooraan: Newbieneo
Helemaal rechts: Pendragon

Stop de tijd.

Ik wil graag twee jokers inzetten :+ :+

Shit te laat... -O-
Ik wil wel graag met Grandia meegaan... en en en???

En mogen onze hoofdjes er ook in geplakt worden?? Tattoo, Grandia, Racekip, tspark...of moeten we dan toch maar gewoon op de volgende meeting komen??
 
[me]Grandia waagt een gokje:
[/me]
Met helm: Insane
Links naast hem (in 't zwart): Boos B
Rechts naast Boos: Phoenix en Enig-ma
Voor Enig-ma: MRND-X
Rechts naast MRND-X: Faithy
Links achter Faithy: Octo
Helemaal links: Pogo
Links vooraan: Lloyd
Vooraan: Newbieneo
Helemaal rechts: Pendragon

Stop de tijd.

Ik wil graag twee jokers inzetten :+ :+


Je hebt helemaal goed :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan