Het grote suzuki V-strom topic deel 3

53C5372B-D1D3-4274-AFDD-C210C0930511.jpeg
 
Nou, ik kan mezelf ook (weer) melden als v-strom eigenaar. Ik heb afgelopen vrijdag een 2017 DL650 XT gekocht met 7k op de teller. Ik ben er erg blij mee. Nu nog wat leuke accesoires uitzoeken (topkoffer, navigatiehouder als eerste).
 
Ik heb een sit&fly, Black Seat Cover Net Sit & Fly For SUZUKI Vstrom 650 1000 KTM Adventure 990 950 | eBay een soort mesh cover voor over het zadel. naast bescherming tegen een nat kruis (water loopt weg ipv te blijven staan) helpt het in de zomer te ventileren, zit het comfortabel, en neemt het wat van de trillingen weg.
Kost niet veel, proberen waard?
Ik had het ook op m'n vorige motor, en heb er geen spijt van dat ik er een nieuwe gekocht heb voor de Strom.
Hoe zet je zo'n cover vast? Zitten er elastieken onder?
 
Na een een tijdje zonder zadel te hebben gezeten kwam vandaag mijn zadel terug uit Duitsland, Ziet er naar mijn mening erg goed uit. Netjes afgewerkt ect.
Foto Voor:

IMG_20200116_095259.jpg



Foto Na:

IMG_20200218_170021.jpg


Verder komen er ook nog Brembo remblokjes binnen en nog wat ander klein grut.
Laat het nieuwe seizoen maar weer beginnen!
 
aluminium skidplaat maar besteld bij suzuki die ook het oliefilter beschermd wordt er meteen opgebouwd als de vstrom 1050 geleverd wordt eind maart
 
Na een een tijdje zonder zadel te hebben gezeten kwam vandaag mijn zadel terug uit Duitsland, Ziet er naar mijn mening erg goed uit. Netjes afgewerkt ect.
Foto Voor:

Bekijk bijlage 1467099


Foto Na:

Bekijk bijlage 1467100

Verder komen er ook nog Brembo remblokjes binnen en nog wat ander klein grut.
Laat het nieuwe seizoen maar weer beginnen!

Waarom heb je dat eigenlijk laten doen ? Het nieuwe is stukken mooier, maar zo te zien was er verder niets mis met het oude ?
 
Ik ben vandaag nog eens met de Strom gaan pendelen (na maanden enkel de Energica Esseesse9).

Voelt een beetje als thuiskomen (in een huis waar je 'ooit' woonde). De trillingen zouden vast ooit weer wennen ;)

Na de CB500x vond ik de Strom altijd eerder zwaar, maar na de Esse voelt hij lichtvoetig aan. De iets hogere zit en het beetje plastic maakt het pendelen wel comfortabeler, maar ik mis het instant koppel van elektrisch toch (en de krachtige 'motorrem' - ik vond altijd dat de Strom zo lekker op de motor remde, maar elektrisch heeft dat nog veel meer - instelbaar in drie niveaus ;) )

Ik denk dat ik de Strom toch nog niet weg doe. Blijft een leuke motor (wellicht voor de lange afstanden). Maar veel zal er niet meer op gereden worden nu ik de Esse heb.
 
Ik heb een sit&fly, Black Seat Cover Net Sit & Fly For SUZUKI Vstrom 650 1000 KTM Adventure 990 950 | eBay een soort mesh cover voor over het zadel. naast bescherming tegen een nat kruis (water loopt weg ipv te blijven staan) helpt het in de zomer te ventileren, zit het comfortabel, en neemt het wat van de trillingen weg.
Ik kreeg 'm vandaag al binnen (nog geen week geleden besteld in Israël via Ebay) en meteen een rit van 200 km gemaakt. Het scheelt idd een hoop. Je zit een stuk zachter, je schuift niet meer en je voelt dat er lucht onderdoor kan.
Hij zat er in een minuutje op, gewoon met klittenband. De eerste indruk is dus goed.
Bedankt voor de tip!

zadel.JPG
 
Laatst bewerkt:
op de motorbeurs gemerkt dat de handkappen op de nieuwe vstrom 1050 maar flutdingen zijn , maar bij bartang hadden ze wel hele mooie universele handkappen , die gaan er dus wel opkomen
 
Goedemiddag Vstrom rijders,

Voor de v-strom rijders die een beetje meer rem kracht willen kopen,..zie mijn advertentie op MF:

Ze mogen voor een zacht prijsje weg.
 
Gefeliciteerd kerel. Echt super vet:} Veel plezier, en laat nog maar wat meer plaatjes zien. Die gele kleur is trouwens heel gaaf:t
 
Nice! Heel benieuwd hoe die bevalt.
Ik zie dat je er een niet-standaard bellypan onder hebt gehangen (de XT heeft van zichzelf toch een ander soort carterbescherming)?

(en ein.de.lijk. een mooiere vorm spiegels _O-)
 
Nice! Heel benieuwd hoe die bevalt.
Ik zie dat je er een niet-standaard bellypan onder hebt gehangen (de XT heeft van zichzelf toch een ander soort carterbescherming)?

(en ein.de.lijk. een mooiere vorm spiegels _O-)
Voorraad Mickey mouse spiegels waren eindelijk op denk ik, skidplate is origineel van suzuki voor dit model
 
Terug
Bovenaan Onderaan