Jazeker, en je kunt er ook goed mee rijden.dat ziet er SUPER goed uit
Jazeker, en je kunt er ook goed mee rijden.
Vandaag bij 2-4 graden op een nat wegdek is het het factoren beter dan onder dezelfde condities met zomerbanden.
Wel een beetje 'normaal' rijden want het is winter, maar je hoeft niet elke bocht met samengeknepen billen door. Gewoon 'normaal' rijden gaat prima.
ohnee als enige hoor, ik was vorige week nog aan het rijden, toen kwam er ijsvorming op mijn viziernog iemand aan het rijden of iets anders leuks aan het doen met de SV?
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben..
Waar ga je de accu nu neerzetten dan. Zoveel plaats ergens anders is er toch niet, of komt er een kleinere accu in??ook van Chris overgenomen,word dus wat rommelen met de accu-bak
Zoals ik al eerder schreef heeft ook mijn andere SV nergens last van. Daar tot 3 graden mee gereden, zonder verwarming, geen probleem. 't Ligt dus gewoon net aan examplarische verschillen en afstelling. Waar het standaard niet werkt heeft het mogelijk zin eens iets anders te tanken. Succes met je schokdemper!!Ik heb nog nooit icing gehad,ook niet toen het nog maar 3 graden boven nul was.Ik tank meestal Competition 105,of V-power 98.Daar loopt de mijne het beste op,K&N filter,sportuitlaat,en wat gerommel aan de carburatie.
Die spullen zullen vast te koop zijn, maar een gebruikte via de bekende onderdelenboeren kan ook. Het is wel heel eenvoudig te testen of het aan die kraan ligt. Het kan ook aan de vcuumslang voor het aansturen van de kraan liggen. Scheelt je de kosten en een hoop werkOp dit moment al een tijd last van een brandstof lekkage en een slecht startende motor.
Moet hem eerst een vier/vijftal keer met de startmotor rond laten draaien voordat hij hem pakt.
Denk zelf aan een vuile/kapotte benzinekraan?
Voor de SV zijn daar gewoon revisiesetjes voor te krijgen toch?
Ja klopt helemaal. Slecht starten kan aan van alles en nog wat liggen, maar Yto verdenkt zelf de benzinekraan. De werking daarvan is op meerdere manieren eenvoudig te testen, oa. op de manier zoals ik hierboven noemde. In principe blijft er inderdaad meer dan genoeg benzine in de vlotterbakken om te kunnen starten. 't is wel vluchtig, dus het is wel een beetje afhankelijk van hoelang de motor heeft stilgestaan en hoe warm ie is weggezet.Ik heb zelf tijdens het sleutelen de motor wel eens gestart zonder dat de benzinetank erop zat, gewoon op wat er nog in de carbs en slangetjes zit.
en nu mijn vraag: Dit lijkt mij ook gaaf, en ik heb niet gezien dat het is geweest (of ik het wel heel lang onder een steen gezeten). Bedoelden jullie met 'na de zomer' wel de zomer van 2016?Hoi,wat mij betreft maakt het niet zoveel uit of je een N hebt,het is toch een SV?En aanhang zit ik ook niet mee hoor,Whouzz.Denk niemand hier eigenlijk .Maar enig idee waar het te organiseren,ergens in het midden van het land? Ik weet natuurlijk niet waar iedereen hier woont,natuurlijk.Wel gaaf,een Topic-meet.
...
SV meet, geld dus ook voor N
...
Hallo,
Mogen wij ook meedoen?
Groetjes,
...
Zou een hele opkomst kunnen zijn.
Oud en Nieuw
S en N
...
Wel lasting met de zomervakantie zo voor de deur..
...
moeten we het maar snel voor de zomervakantie plannen
...
dat wordt gaaf!
Heb de hoes gekocht. Mooi degelijk ding!eens een waterdichte hoes halen, zal allicht schelen.
Heeft iemand ervaring met deze ?
https://www.motoveda.nl/p.../ds-cover-delta-motorhoes