Dan kan het inderdaad goede een verzopen bougie zijn.
Even een plaatje uit Deel 14 van dit topic geleend.
Gaatjes die dicht zitten zijn geen gaatjes.
Even doorprikken met een tandenstokertje of met perslucht doorblazen.
Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad en rijd door weer en wind (en pekel).
Mogelijk de tip om dit te voorkomen in de toekomst:
Wat ik zelf altijd doe nadat ik de bougiedop uit het gat heb gehad is afsprayen met DampStart van het rubberen kapje dat het bougiegat af dient te sluiten tegen 'zooi.'Het rubberen kapje sluit dan waterdicht af en daardoor loopt er geen 'ellende' in het bougiegat, dus de bougie blijft droog en het gaatje open.
Ik heb zelfs nooit roest aan het zeskant waar je de bougiesleutel op zet en mijn gaatje is nog nooit verstopt geweest.
Succes, maar zoiets simpels zal het wel zijn.
En 'flap' aan de radiateur maken die over de voorste cilinder heen komt zie je ook wel eens.
Ik ga het voor deze winter doen net zoals het afdekken van een deel van de radiateur om de motor wat warmer te laten worden. Langdurig (lees maanden) niet echt goed warm worden gaat ie echt beroerd van lopen en stinken.