Vette aftermovie hoor!
Koe aaien, en aan het staartje proberen te trekken. Mafkees haha.
Dank voor de duidelijke toelichting op het vervangen van de keerring.Hierbij moet je goed opletten dat je de goede boutjes losmaakt!
Je moet je voorste tandwiel ....
[afbeelding]
De engine sprocket spacer (onderdeel met het startnummer van Rossi) wilde er ook wat lasig af/uit, maar ook dat is inmiddels gelukt. Er zijn geen ernstige loopsporen van de keerrring in die bus zichtbaar, dus dan moet het de keerring zelf zijn die de lekkage veroorzaakt.
De O-ring (48) die ik eerder niet helemaal kon plaatsen weet ik inmiddels ook te vinden (in die bus dus).
Keerring is besteld, zal morgen binnen zijn bij de Suzuki dealer (10 Euro).
Ik was inderdaad vergeten te vertellen dat de kleine O-ring in die bus zat
Ik heb daar ook erg lang naar moeten zoeken!
Blij dat het gelukt is zonder de dynamodeksel los te moeten maken!!!
Ik had laatst mijn Dynamo kapot, er was een fase die kortsluiting heeft gemaakt.
Maar dit is inmiddels vervangen!
Hij lijkt nu zelfs iets meer power te hebben
Komt voornamelijk omdat de spanning eigenlijk niet boven de 12.9 volt uit kwam, omdat een fase het iet deed
Door een verse uit een blok die nog geen 25.000 heeft gelopen
Goed om te horen!
inmiddels de hele motor in delen te koop.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...ca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr&pos=3
Het is een N !!!
Dus voor de S naar N ombouwer die een
- N-tellerset,
- N-kabelboom (anders past het stekkertje van de cockpit niet en je hebt igv de N-boom geen 100 km kabel 'over')
- N originele verlichting en
- N kroonplaat willen hebben ... .
Als je het helemaal 'N' wilt doen ook het stuur, schetsplaten , schakelstangetje, en radiateur.
opmerking over het carbon spatbord als dank voor deze tip blijft van kracht ...
Ja, supergaaf. Echte een heerlijke nostalgische kleurstelling ook weer. Ook de bussen om de vorkpoten en de koplamp op kleur. Prachtig!Gaat ook niet meer weg, ben er gek op.....
Niet op die van mij, maar hij is aardig op weg.de SV bijna op de 90k
Volgend jaar zomer hoop ik de SV over de ton te tillen!!!!
Zijn er al meerderen van dit topic waarbij de SV over de ton staan?
Speciaal voor de Summer edition
[afbeelding]
Wie gaat/doet er mee?
Gezien de veelvoud aan 'SV-topics' graag reageren in het topic in de onderstaande link om het een beetje centraal te houden.. In dat topic ook meer info.
Een PB sturen of een mail naar 40yearsZ1000@gmail.com kan ook.
roger_SV in "SV 650/1000N topic, deel III"
Olie verversen.wat moet je eigenlijk bij 93.000 doen?
jammer, werkze..helaas moet ik dan werken, en vrij vragen gaat hem ook niet worden aangezien het de laatste ow cup wedstrijd is dan
Olie verversen.jammer, werkze..