Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke Sprint?Pff morgen met iemand met vers RBW naar een triumph sprint kijken bij Salland motoren.. ding staat al een tijdje stil & is geschorst (slecht teken?)
Boksmaatje wil niet over 1 nacht ijs en wellicht meer motoren zitten/bekijken..
Die triples lopen echt super!
Indien hij 'm niet wil..
eh, injectie, 'enge' electronica..
Eh, uw reflecties graag?
Hebben ze zwakke punten? Geeft de electronica vaak trubbels?
Op de site staan sprints met carburateurs.Pff morgen met iemand met vers RBW naar een triumph sprint kijken bij Salland motoren.. ding staat al een tijdje stil & is geschorst (slecht teken?)
Boksmaatje wil niet over 1 nacht ijs en wellicht meer motoren zitten/bekijken..
Die triples lopen echt super!
Indien hij 'm niet wil..
eh, injectie, 'enge' electronica..
Eh, uw reflecties graag?
Hebben ze zwakke punten? Geeft de electronica vaak trubbels?
Zijn gewoon carburateurs net als andere motoren. Dus ook met dezelfde kwaaltjes.Wist niet dat die er ook waren.. zitten er rubbers in die carbs?
Zijn gewoon carburateurs net als andere motoren. Dus ook met dezelfde kwaaltjes.
Vraag eens bij Brabant Motors in Grave voor die stekker.Hallo, ik ben een gelukkige bezitter van een sprint st 955i uit 2003. Onlangs had ik, zoals meerderen met een sprint, een defecte dynamo\spanningsregelaar. met het vervangen gelijk de klepspeling gecheckt, was ruim binnen de waarden! Bij eerdere reparaties was het blokkeerpalletje op de stekker van de brandstofpomp kapot gegaan, een tie-rap werkt ook, maar er blijkt een beschadiging op de draad te zitten, en het rubbersealtje in de stekker heeft een keer dwars voor de plugjes/aansluitpunten gezeten. Ik hoor de branstofpomp goed draaien bij contact aanzetten, op remmenreiniger slaat hij wel aan, maar dan loopt ie niet verder op eigen brandstof.
Ik wil de stekker en aansluiting op de tank vervangen, maar de stekker is niet los te krijgen, alleen een hele kabelboom. Heeft iemand een idee? Ook bij kijken of alles goed zit, op de secundairy air zit volgens mij 1 van de 4 punten niet aangesloten omdat het een 3-cillinder is...
Ook heb ik de Quick-shifter bij de schakelpook losgekoppeld omdat ik gewoon schakelen fijner vindt, maar dit zit wel op de inspuit-coils aangesloten.. Nu alles weer aangesloten, dat lijkt het me niet te kunnen zijn omdat ik al 2 jaar met losgekoppelde Quik-shifter rondrij. Maar ik wil de stekker van de brandstofpomp gaan vervangen want dat is zichtbaar beschadigd.
Groeten Wouter.
Dat werkt niet. De aansluiting zit vast in de brandstofpompHmm en what about stekker wegflikkeren en kabelschoentjes doen? Is deze schade door defecte regelaar gekomen?
Die heeft als het goed is gewoon een kraan. Dat heeft de Daytona 900 van mijn zwager ook.Dus het andere end zit in de brandstofpomp (heeft de 900 voorganger met carbs dit ook?) en is er nix aan te frutten?
Maar waardoor is dit nu stuk gegaan?
?? dus het ding heeft geen brandstofpomp?? Ik raak je even kwijt..Die heeft als het goed is gewoon een kraan. Dat heeft de Daytona 900 van mijn zwager ook.