Oké. Dank u.Lijkt op een “Denso” connector. De echte zijn te bestellen via de automaterialen handel. Kopieën via AliExpress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké. Dank u.Lijkt op een “Denso” connector. De echte zijn te bestellen via de automaterialen handel. Kopieën via AliExpress.
Spanningsregelaar vervangen. Nu 14,2 volt in plaats van 13,2 bij stationair. Gelijk ook bougies vernieuwd. Zo te zien wat schrale afstelling.Ik zal is langs de dealer gaan. Moet er ook naar toe omdat motor storing/waarschuwing lampje op dashboard blijft branden. Ben ook aan het meten gegaan waarom laadspanning laag blijft. Dynamo blijkt wel goed te zijn. Waarden tussen de draaien zijn zoals het moet zijn. 5000 toeren 70 volt. Accu is blijkbaar ook goed. Bij het starten valt voltage terug naar 10 volt+. Bij 9.6 zou hij slecht zijn. Heb me ook wijs laten maken dat als de spanningsregelaar kapot is de accu overladen wordt. Dus ik weet nog niet waarom de laagspanning zo laag is. Is+- 13 volt op de accu.
Tovami in goes kan dat.Goedemiddag, ik heb al een beetje gezocht maar ik heb niet echt iets passends kunnen vinden en zeker niet in het Nederlands. Ik heb mijn Tiger Sport voorzien van een Arrows demper, K&N filter en de katalysator leeggemaakt. Is daar een mapping voor beschikbaar? Of weet iemand een tuner die bekend is met maatwerk voor de Tiger Sport? Gr. Martijn.
Ik ben ook zelf begonnen maar dat is echt specialisten werk, ik ben na mijn pogingen naar tavami gereden echt een verschil.Hey Tripledude, Tovami had ik gelezen.
Ik woon zelf in de regio Haarlem/Amsterdam, ik hoop eigenlijk op een makkelijkere oplossing in de regio. Naar Goes rijden kan altijd nog, tenzij Tovami gewoon echt de beste optie blijkt te zijn.
Mag ik jouw ik jouw mapping misschien eens inzien? Ik ben wel benieuwd!Ik ben ook zelf begonnen maar dat is echt specialisten werk, ik ben na mijn pogingen naar tavami gereden echt een verschil.
Maar ik denk dat er bij jou in de regio ook wel een man/vrouw is die dat kan, meestal doen ze ook aan motorsport.
Ik moet hem nog downloaden, zodra ik hem heb stuur ik hem toe.Mag ik jouw ik jouw mapping misschien eens inzien? Ik ben wel benieuwd!
Thanks!Ik moet hem nog downloaden, zodra ik hem heb stuur ik hem toe.
Ik heb nu contact met Jeroen van der Meer, dat gaat wel goed komen. Hij is ook actief in het hiervoor bestemde topic. Ik houd jullie op de hoogte.Ik ben ook zelf begonnen maar dat is echt specialisten werk, ik ben na mijn pogingen naar tavami gereden echt een verschil.
Maar ik denk dat er bij jou in de regio ook wel een man/vrouw is die dat kan, meestal doen ze ook aan motorsport.
Dan gaat het goedkomen, let wel op sommige willen nog wel eens een power commander aanbieden oid.Ik heb nu contact met Jeroen van der Meer, dat gaat wel goed komen. Hij is ook actief in het hiervoor bestemde topic. Ik houd jullie op de hoogte.
Dan is het toch de goede, bedankt.Deze had ik gemonteerd op Tiger 2012. De GR staat voor groen.
Powercommander hoeft er niet tussen.Dan gaat het goedkomen, let wel op sommige willen nog wel eens een power commander aanbieden oid.
Maar bij de tiger is dat dacht ik niet nodig, dat kan de ECU ook zelf mits goedafgesteld.
Hoi. Je moet met peilen de peilstok er helemaal indraaien.Heb vandaag olie+filter ververst van mijn Tiger 995i. Maar na bijna 4 ltr verse olie is er net n drugje olie op peilstok te zien? Ik heb gelezen 3,2 ltr zonder en 3,4 ltr met filter.
Gedaan. Heb gewerkt volgens service/handleiding boek.Hoi. Je moet met peilen de peilstok er helemaal indraaien.
Ben maar is gaan Google. Heb nu n service boek gevonden die 4 ltr aangeeft. Heb de motor dus afgevuld met 4 ltr.Bekijk bijlage 1585444