Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze voorspellen winters weer komende week.
Wie rijdt er allemaal door?
 
Ik ook.
Tenzij het idd gaat ijzelen ofzo. Maar ja, ik weet niet of ik dan zelfs in de auto wil zitten, 65 km enkele reis....
 
Op het moment dat motorrijden niet meer verantwoord is vanwege het weer is autorijden dat inderdaad ook niet meer.
 
Hier idem.
Alleen bij ijzel en sneeuw pak ik de wagen.
Wil het niet riskeren op de plaat te gaan.
Toen ik nog een jonge vent was reed ik elke dag door zelfs met ijzel en sneeuw.
Beetje dom en naief.
Toen paar keer met poep in de broek bijna onderuit gegaan, maar daar bleef het bij.
Zou het nu niet meer aandurven.
 
Ja dat snap ik. De grens dat je niet meer kan rijden ligt veel verder dan veel mensen denken, maar er IS natuurlijk wel een grens.
Leuk hoor, allemaal winterharde doorrijders ! 😁
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel knap, ik moet al wekenlang 's ochtends echt rustig aan doen in de bochten omdat de banden gewoon bijna niet warm willen worden, natheid en gladheid is ook gewoon niet alles. Maar nu ik dit weekend merkte dat er ook gewoon weer pekel lag en hagel en shit dan geef ik het gewoon op. Afgelopen week ook alleen woensdag en donderdags gereden, is nu mooi geweest. :) Koude dat gaat allemaal wel prima.

Zeker die pekel zit ik echt niet op te wachten. :)
 
Ik blijf ook vrolijk doorrijden. Wel omdat ik meestal alleen maar in/rond Amsterdam hoef te zijn. Had ik nog in Amersfoort gewerkt dan had ik het misschien anders gedaan. Enkel keertje heen en weer naar Den Haag moet ook kunnen met kou.
 
Ze voorspellen winters weer komende week.
Wie rijdt er allemaal door?

:W

Ik hoef niet elke dag met de motor naar werk, dat scheelt. In en om Amsterdam. Volgend weekend naar Rotterdam, mijn langste rit voor komende week. Dit is pas mijn eerste winter op de motor en heb tot nu toe voorgenomen pas te stoppen met rijden tot het gevaarlijk wordt.
 
Ik heb voor het eerst in mijn leven mijn motor naar een winterstalling gebracht omdat ik een voorgevoel had dat het deze winter wel wat erger winters zou worden :Y :+
En voor woon/werk heb ik geen motor nodig dat kan ik lopend ook doen })
En heb ik ook geen kopzorgen van dat ik elke 2 weken MOET rijden om de accu vol te houden :z
Danny :W :]
 
Ik ga t gewoon voor de lol weer is proberen om de winter door te :]
ik heb er speciaal een hok voor gekocht,niet omdat t moet ,maarrr :Y
 
Ik rijd gewoon door, maar wel iets minder vaak. Ik probeer wel zoveel mogelijk (winterse) neerslag te omzeilen. Dus in een buiig weertype is dat flink zwieren geblazen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan