Het grote "why bobberberjaarden suck"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnepon

MF'er
23 jul 2009
135
0
Utrecht
Hét grote topic om je afr te zetten tegen elke bejaarde die weer even moet laten zien dat hij nóg beter weet wat een bobber nou écht is. En natuurlijk niet te beroerd zijn daar niet alleen menig topic mee te vervuilen, maar óók nog even een eigen tpoic moesten hebben.

Jongens: NOU FUCKING EN?! WAAR MAAK JE JE DRUK OM?!

Vanaf nu zal ik overal mijn Intruder een racer gaan noemen, want ik kan er best hard op! Who gives a fuck?
 
intruder is geen racer :N


is een crosser :Y :Y


ik ben gelukkig niet bejaard *O* *O*

(ja het is nog geen vrijdag B| )
 
Een introeder is tocg een Suzuki?
.Zal en kan toch geen bobber worden.Geen probleem dus. ;(
En je hebt net een jaar je rijbewijs.Dus je weet er nog niet veel van. :P
Verder ben ik niet bejaard .Nog niet eens 50.Met een pilletje per dag kan ik nog jaren zonder luier.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bobbers!

bobderooybewerkt2d1kopi.gif
 
...bij TS wel.................................................................chronisch

:Y *O* *O*
Zal tip geven.
Stoppen met werken,veel Harley rijden,tuinieren,vaak in de sauna en veel koffie drinken op terrasjes.
Wor je blij van. :Y

Doe ik al 15 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Hét grote topic om je afr te zetten tegen elke bejaarde die weer even moet laten zien dat hij nóg beter weet wat een bobber nou écht is. En natuurlijk niet te beroerd zijn daar niet alleen menig topic mee te vervuilen, maar óók nog even een eigen tpoic moesten hebben.

Jongens: NOU FUCKING EN?! WAAR MAAK JE JE DRUK OM?!

Vanaf nu zal ik overal mijn Intruder een racer gaan noemen, want ik kan er best hard op! Who gives a fuck?


stel die vraag eens aan jezelf als je speciaal voor ons een topic aanmaakt.

eigenlijk moet ik me vereerd voelen aangezien onze levens intressanter zijn dan die van jezelf (anders lul je niet over ons)

maar ik voel me beledigd aangezien ik NOG MAAR 24 ben!

Martell, slotje?? deze onzin hoort in off-topic thuis..
 
:Y *O* *O*
Zal tip geven.
Stoppen met werken,veel Harley rijden[,tuinieren,vaak in de sauna en veel koffie drinken op terrasjes.
Wor je blij van. :Y

Doe ik al 15 jaar.


murph, ik kan er niet tegen als mensen liegen..
tenzij je natuurlijk 300 km per jaar veel vind...
 
Laatst bewerkt:
ben het niet altijd met die geHAKtbal eens maar deze keer absoluut wel
in de sloot met twintig sloten erop dit topic.
gaat namelijk nergens over.

DOEI!!!
 
Ik dacht dat je 18 moest zijn om motor te mogen rijden..
wat een kinderlijk gemekker zeg over dat bobber gedoe.
De ene gaat ze motor verbouwen, zonder nog maar 1 foto ervan gezien te hebben gaan sommige al bleren dat het niks word en dat het een meeloper is, en dat het niet word zoals de knutselaar hem graag noemt.
En dat in gvd zo ongeveer elke verbouwtopic!
Tot overmaat van ramp maakt iemand een topic aan tegen bobbers omdat ie vind dat bobberss geen bobbers zijn en je dan dus een meeloper bent.
Voor zogenaamde vrij vogels maken sommige zich hier wel erg druk om de meest achterlijke dingen.
Me zusje van 15 vertoond ook zulk gedrag..
 
<quote>Me zusje van 15 vertoond ook zulk gedrag..</quote>

Nu al??? dat word nog wat loater
 
We zijn zo ongeveer het equivalent van een "plattelandsvrouwen breiclubje"
 
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit een onzin topic is. Net zo goed bullshit als het topic over 'wat je niet kunt met een harley' of 'wat een bobber nou echt is'.

Dus graag: slotje op deze, en op elk 'zij zijn stom' topic in de toekomst.

Zo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan