de distr. ketting wordt automatisch gespannen, dus je ketting zal wel verrot zijnhoi
voor de technishe mensen onder ons.
ik heb een xr 500, bouwjaar 1983 gekocht
maar het blok rammelt.
nu is mijn vraag:hoe moet ik de kleppen stellen ?
hoe kan ik de distributie ketting spannen ?
als iemand mij hiermee kan helpen hoor ik het graag.
bij voorbaat dank.
groeten Richard
een xr blok is hogen van opbouwweet iemand toevallig of een XR500 blok dezelfde maten en ophangpunten heeft als een XR250 blok? ik heb t idee dat het blok van me CB250 geen eeuwig leven heeftdus als er een vers blok in moet, is t natuurlijk wel geinig als er een dikkere eenpitter in zou kunnen
een xr blok is hogen van opbouw
mn zusje heeft ook een cb250, en dat is vergeleken met een xr een echt ielig blokkie
een cb450 blok moet iig passen eronder,basis is het zelfdehelaas, had wel gaaf geweest.
heb wel de carters van een FT500 bekeken, aan de koppelingskant is die echt identiek aan een CB250RS blokkie, maar hoe het zit met de hoogte en alles, dat weet ik niet.
toch maar es met dat hok naar roukama rijden, misschien heb die nog wat voorbeeldjes liggen in de containers
een cb450 blok moet iig passen eronder,basis is het zelfde
en je hoeftdan bijna nix aan te passen
okeej..dat wist ik nietkheb een CB250 RS he, das een 250cc 4 klepper 1 cilindergeen 2 cilinder of zouden die ook moeten passen?
okeej..dat wist ik niet
Iemand heeft ooit tegen mij beweerd dat hij een XL500 blok onder een XL250 frame had gehangen. Dat zijn dezelfde blokken op de cilinderinhoud na. We spreken dan wel over de XL250 en 500 S, niet de RFVC