is al weg! vond hem ook niet zo......Weer dat plaatje?
is al weg! vond hem ook niet zo......
OP wordt nog bijgewerkt!
Ratman, de XTZ660-rijders zitten ook hier. Misschien een linkje naar de XT660Z en XTZ750 topics? Hebben we ineens wel een hele nette openingspost
En naar de Ford Escort.....
Ratman, de XTZ660-rijders zitten ook hier. Misschien een linkje naar de XT660Z en XTZ750 topics? Hebben we ineens wel een hele nette openingspost
U vraagt wij draaien! staan erbij!
als je nog meer suggesties hebt voor links of info, lijkt me handig om in de OP allerlei nuttige dingen te verzamelen. Ik zal er in elk geval nog een paar handige links bijzetten komende tijd, zo'n OP moet je toch een beetje onderhouden denk ik.
dan ook maar even een foto van de tt 350 bj1992
[~[url="http/img237.imageshack.us/img237/949/18102009kh.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/img237.imageshack.us/img237/2922/11102009001n.jpg"]afbeelding~][/URL]
Nu weer effe wat techniek:
Ik vraag me af of het normaal is na het monteren van het blok of dat ik nader onderzoek moet instellen en wellicht kleppen en zittingen moet gaan slijpen . Ik kan me ook voorstellen dat de kleppen zich na een korte inrij periode gaan zetten en daardoor beter afsluiten.
Ik vraag me af of het normaal is na het monteren van het blok of dat ik nader onderzoek moet instellen en wellicht kleppen en zittingen moet gaan slijpen . Ik kan me ook voorstellen dat de kleppen zich na een korte inrij periode gaan zetten en daardoor beter afsluiten.
Ik heb ook een blok (660) opnieuw in elkaar gezet en kon alleen het vliegwiel ronddraaien met een goed lange sleutel op de moer van het vliegwiel, en dan moest je hem ook nog echt door het bovenste dooie punt heendrukken
Zeg Rat..., nog even over de openingspoast, ik heb nog altijd een frezeleik dtasil te melden over de 500:
[afbeelding]