Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 5 alweer

Wie mag/moet het volgende topic openen?

  • Nu eens een keer Enzo

    Stemmen: 4 50,0%
  • Liever iemand anders

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
De afstand vanuit het midden van het stuur naar het bovenste boutgat is anders dan de afstand vanuit het midden van het stuur naar het onderste boutgat.
 
Ik had nog stuurverhogers liggen, van die standaard SW-Mototech dingen. Maar die paste dus helaas niet.

Bij Gilex motoren te A'dam stond een blauwe TTR op de brug met wegbanden. Iemand van hier?
 
Die van Rox zijn wel errug mooi maar ook prijzig:
InstalledDualSportRisers.jpg
 
Zoals je ziet op de foto. Ik heb de motor as vrijdag nodig voor een trip in de Ardennen. Niet mooi die ringen, wel goed als (tijdelijk?) oplossing.
Wanneer jij een paar mooie busje kan fabriceren/scoren van 30 mm hoog, houd ik me uiteraard aanbevolen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoals je ziet op de foto. Ik heb de motor as vrijdag nodig voor een trip in de Ardennen. Niet mooi die ringen, wel goed als (tijdelijk?) oplossing.
Wanneer jij een paar mooie busje kan fabriceren/scoren van 30 mm hoog, houd ik me uiteraard aanbevolen ;)
Ik zit even te denken.
Zijn de bestaande stuurbeugels alu of staal?

Eens kijken of we ergens een motorvriendelijke draaiert kunnen vinden die dit in alu of rvs wil maken.

file.php
 
De beugels zijn van alu.

@Enzo: Ik het zijn stuurverhogers van 50mm die ik nu over heb. Nieuw waren ze €39,-. Mogen weg voor €30,- ex. verz. Ze zijn hooguit 3 ritten gebruikt op de XR. Inc. bouten uiteraard.
 
Weet iemand of dit gaat werken?

1. Ik strip het hele frame van mijn XT500
2. ik klem het frame op een werkbank zodat die waterpas staat
3. Ik steek een buis door het balhoofd en meet het verschil in graden dat deze buis scheef staat t.o.z. van het frame.
4. Ik (ver)buig het balhoofd (koud).

:?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan