---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 8 ----

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou wil ik een 21" voorwiel versturen, maar het is qua maat net even te groot volgens de website van de TNT. Zal ik nou problemen krijgen als ik het gewoon via het postkantoor aanbied? Heeft iemand al eens eerder een wiel verstuurd?

Ik heb het onlangs gedaan, was gewoon 6,75 (zonder band, dat wel)
 
Het punt is, elk pakket moet passen in een (denkbeeldige) doos van 100 x 50 x 50 cm. Het wiel is 60 cm. Ik dacht aanvankelijk dat het niet zou passen, maar het kan natuurlijk schuin in die doos. ;)

Morgen gaan we het zien.
 
Wat me nou weer is overkomen...

Als ik thuis kom dan zet ik mijn motor altijd voor de garage, voor de roldeur. Zo ook vandaag. Nou ben ik net met de hond wezen lopen en ik sta mijn motor nog eens te bewonderen en ik zie ineens dat hij te ver naar voren staat. Als ik nog eens beter kijk dan zei ik dat hij over zijn standaard heen is en dat hij de garagedeur kapot heeft gedrukt. Eerste wat ik dacht was dat iemand tegen mijn motor is aangereden en dat niet heeft gezegd (het is voor sommige mensen nogal moeilijk keren).

 
Laatst bewerkt:
Wat me nou weer is overkomen...

Als ik thuis kom dan zet ik mijn motor altijd voor de garage, voor de roldeur. Zo ook vandaag. Nou ben ik net met de hond wezen lopen en ik sta mijn motor nog eens te bewonderen en ik zie ineens dat hij te ver naar voren staat. Als ik nog eens beter kijk dan zei ik dat hij over zijn standaard heen is en dat hij de garagedeur kapot heeft gedrukt. Eerste wat ik dacht was dat iemand tegen mijn motor is aangereden en dat niet heeft gezegd (het is voor sommige mensen nogal moeilijk keren). Maar na het bekijken
Tsss, tijdens het typen in slaap gevallen. Ik vermoed dat Komkommer een hallucinerend middeltje heeft gebruikt. Die motor staat gewoon nog rechtop, wedden?
 
Laatst bewerkt:
Niet elke paddestoel is zo onschuldig als een champignon, dat zie je maar weer.
;)
 
[me="Bolski"]is enorm nieuwsgierig, en waar hij nu is, is Youtube geblokkeerd. -O- [/me]
 
Wat me nou weer is overkomen...

Als ik thuis kom dan zet ik mijn motor altijd voor de garage, voor de roldeur. Zo ook vandaag. Nou ben ik net met de hond wezen lopen en ik sta mijn motor nog eens te bewonderen en ik zie ineens dat hij te ver naar voren staat. Als ik nog eens beter kijk dan zei ik dat hij over zijn standaard heen is en dat hij de garagedeur kapot heeft gedrukt. Eerste wat ik dacht was dat iemand tegen mijn motor is aangereden en dat niet heeft gezegd (het is voor sommige mensen nogal moeilijk keren).



aliens, ik zeg het je :Y

wazig. dat wel :P
 
Er gebeuren rare dingen daar in Het Oosten. :N

Voor je het weet:

cartman-gets-an-anal-probe-pic.jpg
 
Wat me nou weer is overkomen...

Als ik thuis kom dan zet ik mijn motor altijd voor de garage, voor de roldeur. Zo ook vandaag. Nou ben ik net met de hond wezen lopen en ik sta mijn motor nog eens te bewonderen en ik zie ineens dat hij te ver naar voren staat. Als ik nog eens beter kijk dan zei ik dat hij over zijn standaard heen is en dat hij de garagedeur kapot heeft gedrukt. Eerste wat ik dacht was dat iemand tegen mijn motor is aangereden en dat niet heeft gezegd (het is voor sommige mensen nogal moeilijk keren).


Standaard heeft niet helemaal uitgestaan en motori is een stukje doorgereden, zonder de garagedeur was de motor omgevallen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Na veel gepruts met mijn distributieketting van de 660 (nooit geweten dat je nokkenastandwiel een kwart slag kunt draaien zonder dat de kleppen en zuiger elkaar raken, anyway nuff said ;) ) was het gisteren tijd voor de eerste plofjes. Benzinekraan open, choke uit en ik hoefde ongeveer maar naar de startknop te wijzen (bij wijze van spreke) en hij liep al. Damn wat loopt ie mooi, praktisch trillingvrij en super strak aan het gas. *O*

Nu had ik ergens gelezen dat het raadzaam is om na een oliewissel het systeem te ontluchten. Hiervoor zit er boven het oliefilter een boutje. Met draaiende motor begon ik langzaam het boutje los te draaien tot het moment er wat olie uitkwam. Ik bleef maar draaien, niks. Nog verder, weer niks. Nog wat verder, ja hoor boutje schiet eruit met gevolg een fontein van olie over het blok heen. Shit, in ieder geval ontlucht en genoeg oliedruk! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan