Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen.
Korte vraag - ik heb sinds kort mijn eerste motor, een XJ600S uit '94. De lichtschakelaar heeft een stand 'po' maar kom er niet achter wat dat doet. Ik kan ook geen handleiding vinden waar dit in vermeld wordt.
Iemand enig idee?
M
Dankjewel Magnamaniac dat verklaart een hoop. Dom van me dat ik dat niet gecheckt hebt. Gewoon uit nieuwsgierigheid wat zouden de reden zijn om hem om te bouwen naar een 4:1 systeem ten opzichte van een 4:2. Zeker omdat veel diversions die ik tegenkom slechts een uitlaat hebben schijnt het ombouwen populair (geweest) te zijn.Nee, je uitlaat in niet bepaald stock, origineel heeft deze nl een 4:2 uitlaat, met 2 dempers dus. Oplossing: Originele uitlaat zoeken
Jouw oplossing met een paddock en krik werkt ook prima, de uitlaatbochten kunnen dat prima hebben. of met een motorkrik welke je centraal onder de motor kunt plaatsen.
Nee, doet niks.. off is uit en on is aan, po is ook uit zo te zien. Wat is dan het nut?Stadslicht en dimlicht denk ik. Uitsluitend dimlicht gebruiken!
Nee, doet niks.. off is uit en on is aan, po is ook uit zo te zien. Wat is dan het nut?
Een originele uitlaat heeft natuurlijk niet het eeuwige leven, dus ik vermoed voornamelijk omdat de originele rot was. De div is ook vrij veel als beginners (woon-werk) motor gebruikt, waarbij de motor wellicht wat vaker dan gemiddels "het asfalt kust" En zijn er meer/goedkopere 4:1 vervangingssystemen dan 4:4 misschien? En wellicht nog omdat de eigenaar het gewoon mooier vond.Dankjewel Magnamaniac dat verklaart een hoop. Dom van me dat ik dat niet gecheckt hebt. Gewoon uit nieuwsgierigheid wat zouden de reden zijn om hem om te bouwen naar een 4:1 systeem ten opzichte van een 4:2. Zeker omdat veel diversions die ik tegenkom slechts een uitlaat hebben schijnt het ombouwen populair (geweest) te zijn.
Geen idee HBM is een bekende/grote winkel/webshop hierin, geen idee van de kwaliteit, en ook zelf geen ervaring met de winkel. Wellicht kun je op Marktplaats er nog een voordelig 2e hands vinden. Zoek maar op motorlift of motorkrik.Ik denk dat ik maar voor de motorkrik ga ik vind ze er handig uitzien en is een stuk goedkoper dan mijn uitlaat weer terugbouwen. Zijn er nog specifieke zaken om op te letten bij het aanschaffen van een motorkrik (voordat ik nog een miskoop bega) .
Heh.. ja. Helemaal zwart.stadslichtje niet gewoon kapot?
Probeer je contactslot eens op het stuurslot te zetten, en dan aan te doen. De PO zou namelijk ook als parkeerlicht moeten werken.
Po is stadslichtGoedemorgen.
Korte vraag - ik heb sinds kort mijn eerste motor, een XJ600S uit '94. De lichtschakelaar heeft een stand 'po' maar kom er niet achter wat dat doet. Ik kan ook geen handleiding vinden waar dit in vermeld wordt.
Iemand enig idee?
M
Heb nog eens goed gekeken, contactslot heeft een stand om po als parkeerlicht aan te zetten. Achterlicht ging netjes aan, stadslicht voor niet maar het lampje is zwart. Binnenkort even vervangen..
M
Ben ik inmiddels ook bang voor.. denk dat ik dat 'binnenkort' ook maar weg laat.Laat dat even maar weg....
Ben ik inmiddels ook bang voor.. denk dat ik dat 'binnenkort' ook maar weg laat.
In principe valt het mee, de ruit, topkuip kap van het dashboard moeten eraf. Zorg eerst voor nieuwe wellnuts... Te koop via eBay.
Huh? Ik heb mijn stadslicht met de '00 Div600 vervangen door met mijn hand tussen kuip en stuur te manoeuvreren. Volgens mij eerst stuur maximale uitslag om ertussen te komen en vervolgens met 1 hand (een kwartslag?) de fitting draaien, dan kwam het lampje met fitting eruit, lampje wisselen en weer andersom. Een gekloot was het wel, maar volgens mij vond ik de koplamp wisselen erger.
Dat ga ik eerst eens proberen.. en als ik er niet bij kom vindt mijn dochter het vast leuk om papa even te helpenHuh? Ik heb mijn stadslicht met de '00 Div600 vervangen door met mijn hand tussen kuip en stuur te manoeuvreren. Volgens mij eerst stuur maximale uitslag om ertussen te komen en vervolgens met 1 hand (een kwartslag?) de fitting draaien, dan kwam het lampje met fitting eruit, lampje wisselen en weer andersom. Een gekloot was het wel, maar volgens mij vond ik de koplamp wisselen erger.
Goedemorgen.
Ik heb sinds kort een XJ600 uit '94. Ik wil 'm graag voor woon-werk gaan gebruiken en ben op zoek naar een topkoffer. Volgens mij heb ik dan een beugel nodig die in plaats van de handvatten gemonteerd wordt. Klopt dat?
Heeft iemand hier ervaring mee? Maakt het kwalitatief uit welk merk ik uti kom? Ik zie Givi en Shad veel voorbij komen (kwa merk, beugels zie ik niet zo veel). En zijn de maten van een XJ900 en een XJ600 hetzelfde voor zo'n rek?
En als iemand iets heeft liggen dat ik over kan nemen dan hoor ik dat ook graag!
Alvast dank voor het meedenken..
Mic
Nee alleen de ventieldopjes en lampjes zijn uitwisselbaar..Is zo'n beugel voor de XJ600 hetzelfde als die voor een XJ900? Iemand die het weet?
Ik heb namelijk deze op het oog en ik krijg niet duidelijk van de verkoper waar die van af komt. En het is ruim een uur hier vandaan.
≥ Yamaha Koffer drager - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl
M