Het grote Yamaha R1 topic - deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
avond :W

heb ruzie met achterlicht :(

vanmiddag een mooi LED achterlicht met knippers gehaald, aangesloten... de knippers doen het perfect, het remlicht ook... maar zodra ik het dimlicht aanzet doet niks het meer :?
 
avond :W

heb ruzie met achterlicht :(

vanmiddag een mooi LED achterlicht met knippers gehaald, aangesloten... de knippers doen het perfect, het remlicht ook... maar zodra ik het dimlicht aanzet doet niks het meer :?

Je krijgt wat je verdient _O-
 
avond :W

heb ruzie met achterlicht :(

vanmiddag een mooi LED achterlicht met knippers gehaald, aangesloten... de knippers doen het perfect, het remlicht ook... maar zodra ik het dimlicht aanzet doet niks het meer :?


ja wa wil de het is zeker weer honda _O- _O- _O- _O-
 
ja wa wil de het is zeker weer honda _O- _O- _O- _O-

niet te hard roepen :N

ken een zekere R1 wiens achterlicht knippert tijdens het rijden en de knipperlichten zitten niet ingebouwd maar zijn een soort stelten die zo nu en dan aangeven dat er rechts of links gegaan word :X
 
Morgen ga ik voor de 2e keer kijken naar een R1 uit 2003 met 33.000 km.
Wat zijn aandachtspunten voor deze motor en wanneer moet de kleppen worden gesteld?

Hier een fotootje.............................

2050704122.jpg


2050704322.jpg
 
Laatst bewerkt:
hij heb een kleine 152pk op het wieltje dus ben zeer tervreden *O* *O* *O* *O*

kerel van de testbank vertelde dat ie maar 1 heel klein dippie heeft niet eens de moeite waard :9~ :9~ :9~
wou er eigenlijk nog een PC op gooien maar die kerel zei van dat da eigenlijk voor mij motor nie nodig was hij zou um zo laten *O* *O* *O*

Hey wimmus ben jij als enigste op de bank geweest of zijn der meerdere filmpjes ?
 
nope :N

alle zekeringen gechecked en zijn allemaal prima..

en het gekke is dat het remlicht en de knippers het dus wel goed doen :Y
vaag joh,

evt ff steeds een ander lampje eruit halen en opnieuw testen. Kijken bij welke t mis gaat, is waarschijnlijk met een lampje of aansluiting iets mis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan