Het grote Yamaha R1 topic - deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag heren R1 rijders :W

Welkom alle nieuwe rijders en bezitters })

Vandaag men verjaardag kado ff gemonteerd kijken of daadwerkelijk de ketting nu langer mee gaat :?
full
 
Goede middag heren R1 rijders :W

Welkom alle nieuwe rijders en bezitters })

Vandaag men verjaardag kado ff gemonteerd kijken of daadwerkelijk de ketting nu langer mee gaat :? [afbeelding]


Heb er goeie verhalen over gehoord. Maar schijnt wel dat je 'm heel goed af moet stellen. Ben benieuwd naar je ervaringen :Y
 
Wie heeft er zondag avond niks te doen?

Wil namelijk een eindje gaan rijden op heerlijk lege wegen :] :] :]

Iemand mee?
 
Wie heeft er zondag avond niks te doen?

Wil namelijk een eindje gaan rijden op heerlijk lege wegen :] :] :]

Iemand mee?


Rukker, heb je geen vrienden ofzo??? dat ga je toch gewoon kijken of ben je toch een duitser stiekem Rene?


Ook al geef je niet om voetbal is het toch een uitgesproken kans om een feestje te bouwen....in je straat...of kroeg....enz ;)
 
Rukker, heb je geen vrienden ofzo??? dat ga je toch gewoon kijken of ben je toch een duitser stiekem Rene?
Geen zin om die wedstrijd te kijken. Voetbal doet me niks. En ja...als ik voor een team was dit WK, dan was het Duitsland.
Ook al geef je niet om voetbal is het toch een uitgesproken kans om een feestje te bouwen....in je straat...of kroeg....enz ;)

Ik vier zelden feest. Ga liever motorrijden. Deze kans laat ik niet schieten. Ik verwacht vrijwel lege wegen. :] :]
 
Nou morgen is t zover.
Hele dag naar Belsj om daar de theorie en grondopleiding te volgen om zelfstandig te mogen parachutespringen })
Als alles goed gaat zit er een kans in dat ik morgenavond al zelf uit t vliegtuig ben geflikkerd :+
 
Nou morgen is t zover.
Hele dag naar Belsj om daar de theorie en grondopleiding te volgen om zelfstandig te mogen parachutespringen })
Als alles goed gaat zit er een kans in dat ik morgenavond al zelf uit t vliegtuig ben geflikkerd :+

Geniet ervan Taz en met beide beentjes neerkomen hoor!
We hebben nog een rit te rijden de 18e :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Netjes!

En niet te rijk afstellen als ik achter je rijd :+

Kan je zo nog wel los rijden heb ik (nog) geen hulpmiddelen voor nodig }) :+

Maar hoef je dus niet afstellen gewoon om de ca:300km ff aan het doseer plunjertje trekken en ff langzaam rijden net voor je thuis bent of voor het tanken aan en de ketting is weer gesmeerd.
 
Nou morgen is t zover.
Hele dag naar Belsj om daar de theorie en grondopleiding te volgen om zelfstandig te mogen parachutespringen })
Als alles goed gaat zit er een kans in dat ik morgenavond al zelf uit t vliegtuig ben geflikkerd :+

Nou succes dan maar met springen *O* wel om denken om de paraplu te openen anders va je zo hard 8-) _O-

Maar have fun *O*
 
Nou morgen is t zover.
Hele dag naar Belsj om daar de theorie en grondopleiding te volgen om zelfstandig te mogen parachutespringen })
Als alles goed gaat zit er een kans in dat ik morgenavond al zelf uit t vliegtuig ben geflikkerd :+


*O* *O*

Heel gaaf...succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan