Het grote Yamaha R1 topic - deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eentje...
Beetje leven in brouwerij blazen hier


full
 
Heb ik weer. Kom er bij puur toeval achter dat mijn art4 schijfremslot de motor helemaal niet op slot zet. Ik zat ff te pielen en ineens had ik het slot, waarmee ik de motor dus had achtergelaten, "op slot" in mijn hand! Hij valt gewoon door mijn schijfrem heen! En er is dus nergens een plek te vinden waar deze gaat passen.
Ben dus genoodzaakt om wavedisks te gaan kopen nu 8-)
 
Doe je nog wel een beetje rijden met dat ding, of zet je hem op de trailer om foto's te maken aan de waterkant?

Nee joh koop zo'n ding alleen om mn camera te testen. *D :+

Ik zou wel weer eens een ritje met jou willen rijden.
Kan ik nog wat van leren!
Rijd deze beter dan je vorige?
 
:W ben er ook weer :Y begon al goed, bij de eerste afspreekplek had ik mijn motor te lang op contact laten staan. Accu leeg |( Aanlopen ging niet, dus maar even de hulptroepen ingeschakeld :} Ergens in Duitsland kwam ik er achter dat er een boutje uit een carterdeksel was getrild, hierdoor zweette die wat olie. Gelukkig had een lokale garage nog wel een boutje wat paste, dat was dus snel gefixt :Y Verder was ik het gezeur over mijn 'amaha' wel zat, dus dat heb ik zelf maar op gelost:
1281360890-920.jpg


Verder wel lekker weer gehad, niet te warm. Lekker sturen in het zwarte woud en de Vogezen hoor!!Helaas de laatste dag wel regen, dus mijn regnpak had ik niet voor niets meegenomen. B|

De bagage was ook goed mee te nemen. Had een 40 liter bagagerol achterop met 2 spinnen (die bagagelusjes onder het zadel zijn super handig) en een quick lock tanktas.
1281361272-230.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike die R1's

idd mooie bike"s

sinds kort ook een R1 aangeschaft
van een ouwe bekende van jullie

zal me ff voorstellen ben willem bijna 40 jaar oud
woonachtend in het mooie brabant en sinds 2 weken in bezit van een R1 2002
 
Heren , wie weet waar ik snelgas kan vinden voor een '98 R1 ? Gisteren mee op Zolder gereden, maar je blijft draaien aan die hendel.


full
 
Laatst bewerkt:
idd mooie bike"s

sinds kort ook een R1 aangeschaft
van een ouwe bekende van jullie

zal me ff voorstellen ben willem bijna 40 jaar oud
woonachtend in het mooie brabant en sinds 2 weken in bezit van een R1 2002


Welkom hier Willem :W

Kan het zijn dat ik jou laatst heb zien rijden? Grijze 02 met carbon spatbordje??
Enorme herriepijp _O-
 
Welkom hier Willem :W

Kan het zijn dat ik jou laatst heb zien rijden? Grijze 02 met carbon spatbordje??
Enorme herriepijp _O-

dat zou best kunnen rene :P

ook gelijk maar even foto-tje plaatsen van mij op me nieuwe bike


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan