Het grote Yamaha R1 topic - deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, de mijne dan ook maar weer-es!

P1170390.jpg
 
Nee joh koop zo'n ding alleen om mn camera te testen. *D :+

Ik zou wel weer eens een ritje met jou willen rijden.
Kan ik nog wat van leren!
Rijd deze beter dan je vorige?
Misschien een rare vraag, maar kennen wij elkaar dan? Ben nogal slecht in het onthouden van namen.
Maarehhh, deze rijdt idd een stuk beter. Sowieso veel meer vermogen!
Samen rijden is goed, laat me maar weten wanneer.
 
Misschien een rare vraag, maar kennen wij elkaar dan? Ben nogal slecht in het onthouden van namen.
Maarehhh, deze rijdt idd een stuk beter. Sowieso veel meer vermogen!
Samen rijden is goed, laat me maar weten wanneer.


Als ik het goed heb, hebben wij een keer in groepje gereden, we hadden afgesproken bij de shell in papendrecht, richting rotterdam, via de lekdijk, uiteindelijk een terasje gepakt en toen wilde jij je motor op de standaard zetten alleen was ie nog niet uitgeklapt en hield je m niet meer. je had wat lichte kuipschade aan je linkerkant geloof ik.
Je maakte onderweg nog een staande wheelie.
Ik reed op die parelmoer witte triumph daytona 675.
 
das een hele mooie :9~ :9~ :} :}

mare stomme vraag misschien wat heb jij op je duo-stepje zitten met tyre-rip:?


Houdertje voor de transponder voor op t circuit.


Ik zeg transponderhouder :) Kom maar met de koelkast :P


Ganz Genau! :Y Ik geef alleen geen koelkasten weg..... Sorry....

Moet trouwens die duo-stepjes er weer eens afhalen. Rij met de R1 geen circuitdagen meer dus de duosteps heb ik niet meer nodig om de motor vast te zetten op de aanhanger en voor de transponder. They have to go!
 
Als ik het goed heb, hebben wij een keer in groepje gereden, we hadden afgesproken bij de shell in papendrecht, richting rotterdam, via de lekdijk, uiteindelijk een terasje gepakt en toen wilde jij je motor op de standaard zetten alleen was ie nog niet uitgeklapt en hield je m niet meer. je had wat lichte kuipschade aan je linkerkant geloof ik.
Je maakte onderweg nog een staande wheelie.
Ik reed op die parelmoer witte triumph daytona 675.
Ja toch, dan weet ik t weer. Mooi motor heb je nu hoor! Hebben we bijna dezelfde nu.
 
Ik heb jou volgens mij ook wel eens zien rijden :Y ik dacht toen ook, was da voor nun mafkees op die motor, een fietser die passeerde tikte nog met zn vinger op zun voorhoofd _O-
Mensen moeten niet zo zeuren B| stiekum vinden ze het gewoon stoer om te zien, maar uit maatschappelijk oogpunt moet er dan altijd weer een gebaar worden gemaakt naar iemand anders alsof de persoon niet spoort.
Tenzij de fietser in kwestie de motorrijder in de ogen keek of ingehaald werd, dan zou ik ook niet echt blij zijn met deze actie. Als het mis gaat neemt hij de fietser waarschijnlijk mee.
Zelf doe ik het ook wel eens, maar dan niet als ik fietsers of ander verkeer tegemoet kom rijden of inhaal. Tenminste, dat denk ik O-) maar uit deze foto kan ik dat niet ophalen. Mooie foto toch.
 
Laatst bewerkt:
Mensen moeten niet zo zeuren B| stiekum vinden ze het gewoon stoer om te zien, maar uit maatschappelijk oogpunt moet er dan altijd weer een gebaar worden gemaakt naar iemand anders alsof de persoon niet spoort.
Tenzij de fietser in kwestie de motorrijder in de ogen keek of ingehaald werd, dan zou ik ook niet echt blij zijn met deze actie. Als het mis gaat neemt hij de fietser waarschijnlijk mee.
Zelf doe ik het ook wel eens, maar dan niet als ik fietsers of ander verkeer tegemoet kom rijden of inhaal. Tenminste, dat denk ik O-) maar uit deze foto kan ik dat niet ophalen. Mooie foto toch.
Ik vindt het niet kunnen, het is ronduit asociaal. Defensief rijgedrag is belangrijk, en wheelie,s horen daar niet in thuis. Schandalig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan