Het grote Yamaha R1 Topic - deel 43: Lente editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik heb een starlane engear op mijn motor zitten maar werkt niet naar behoren.
ik kan de hoeveelheid versnellingen opgeven maar als de 1 gaat knipperen (dat betekent dat ik de eerste versnelling moet inleren) dan werkt het niet.
volgens de handleiding moet je de motor op een stabiel toerental houden op de paddockstand en dan moet vanzelf de 2 gaan knipperen. Motor naar 2de versnelling schakelen en de boel herhalen.

alleen blijft bij mij dus de 1 knipperen. Hij pakt iets niet. Nu vraag ik me af of de draden wel goed zijn aangesloten (RPM pulse specifiek)
kan iemand me vertellen op welke kleuren van de R1 ik de engear draden moet aansluiten?
 
hey ik heb een starlane engear op mijn motor zitten maar werkt niet naar behoren.
ik kan de hoeveelheid versnellingen opgeven maar als de 1 gaat knipperen (dat betekent dat ik de eerste versnelling moet inleren) dan werkt het niet.
volgens de handleiding moet je de motor op een stabiel toerental houden op de paddockstand en dan moet vanzelf de 2 gaan knipperen. Motor naar 2de versnelling schakelen en de boel herhalen.

alleen blijft bij mij dus de 1 knipperen. Hij pakt iets niet. Nu vraag ik me af of de draden wel goed zijn aangesloten (RPM pulse specifiek)
kan iemand me vertellen op welke kleuren van de R1 ik de engear draden moet aansluiten?

Plug en play rules :}


.................. maar daar heb jij nu niks aan _O-



Sorry, kan je niet helpen.
 
Zo terug van de eifel.

250 km gereden weer *O*

Heb mij netjes gedragen, reed aardig wat politie rond, dus heb niet doorgetrokken want tja zonder e keurmerk en db killer lijkt mij dat niet zo handig _O-

Heb wat foto's gemaakt, zet er zo wel een paar online en een paar filmpjes van haardspeldbochten, die druk bezocht werden door politie |(
 
Zo terug van de eifel.

250 km gereden weer *O*

Heb mij netjes gedragen, reed aardig wat politie rond, dus heb niet doorgetrokken want tja zonder e keurmerk en db killer lijkt mij dat niet zo handig _O-

Heb wat foto's gemaakt, zet er zo wel een paar online en een paar filmpjes van haardspeldbochten, die druk bezocht werden door politie |(


Khut politie -O-

Maar toch lekker kunnen rijden is mooi toch *O*
 
Zo terug van de eifel.

250 km gereden weer *O*

Heb mij netjes gedragen, reed aardig wat politie rond, dus heb niet doorgetrokken want tja zonder e keurmerk en db killer lijkt mij dat niet zo handig _O-

Heb wat foto's gemaakt, zet er zo wel een paar online en een paar filmpjes van haardspeldbochten, die druk bezocht werden door politie |(


Khut politie -O-

Maar toch lekker kunnen rijden is mooi toch *O*
 
Zo terug van de eifel.

250 km gereden weer *O*

Heb mij netjes gedragen, reed aardig wat politie rond, dus heb niet doorgetrokken want tja zonder e keurmerk en db killer lijkt mij dat niet zo handig _O-

Heb wat foto's gemaakt, zet er zo wel een paar online en een paar filmpjes van haardspeldbochten, die druk bezocht werden door politie |(
*O*
 
zo dan.. voor het eerst in duitsland geweest, autobahn natuurlijk :) 280 gereden :D had de 6e versnelling nog over maar elke keer zat er weer een auto of flauwe bocht aan te komen :(
 
Plug en play rules :}


.................. maar daar heb jij nu niks aan _O-



Sorry, kan je niet helpen.

ik moet btw de kleuren hebben van draden in de buurt van het dashboard (nu zitten alle draden van de gear indicator aangesloten op draden van het dashboard).
als iemand ff kan checken:

- pink/ignition switched 12V zit bij bij op de bruine draad bij het dashboard
- brown/ground zit bij mij op de zwart/witte draad bij dashboard
- green/speed pulse zit bij mij op de geel/blauwe draad bij dashboard
- yellow/RPM pulse zit bij mij op de geel/zwarte draad bij dashboard
- grey/neutral light zit bij mij op de blauw/witte draad bij dashboard
- white/setup is niet aangesloten en dat hoort zo

de neutral light, ground en 12V zal wel kloppen anders kan hij het niet doen en de neutral light zit op de goede draad. maar van de RPM en speed pulse ben ik niet zeker (op diagram kan je dit ook niet zien aangezien de draden vanaf pulsgever de ECU ingaan en je dan niet meer weet met welke draadkleur hij verdergaat!!!!
 
Hoe veel speling moet/mag er max op je ketting zitten voordat je weer moet stellen? Moet nog eens eens Haynes manual aanschaffen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan