Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Wat is dat België toch eigenlijk een kutland hè.

Kiezen uit m'n bek gerammeld op de snelweg, op het vliegveld paar keer verdwaald door zeer vage bebording.
Vliegveld zelf echt fokking lelijk (en bijzonder spotter-onvriendelijk)

Maarja...hoe is het hier?
 
Middag :W

Wat is dat België toch eigenlijk een kutland hè.

Kiezen uit m'n bek gerammeld op de snelweg, op het vliegveld paar keer verdwaald door zeer vage bebording.
Vliegveld zelf echt fokking lelijk (en bijzonder spotter-onvriendelijk)

Maarja...hoe is het hier?

maar ze hebben wel goeie frieten :P
 
Hi R1 boyz 'n girlz,

Vraagje voor u slimmerts!

Als ik met mijn R1 2006 aan het scheuren ben en de begrenzer raak dan wilt mijn cockpitje soms opnieuw gaan calibreren. Ik kan gewoon door rijden maar de cockpit begint helemaal opnieuw alsof je de motor net aan zet.

Enig idee waarom en wat ik hier aan kan doen?

Thank you!
 
Hi R1 boyz 'n girlz,

Vraagje voor u slimmerts!

Als ik met mijn R1 2006 aan het scheuren ben en de begrenzer raak dan wilt mijn cockpitje soms opnieuw gaan calibreren. Ik kan gewoon door rijden maar de cockpit begint helemaal opnieuw alsof je de motor net aan zet.

Enig idee waarom en wat ik hier aan kan doen?

Thank you!
Niet zo hard rijden :+
 
Hi R1 boyz 'n girlz,

Vraagje voor u slimmerts!

Als ik met mijn R1 2006 aan het scheuren ben en de begrenzer raak dan wilt mijn cockpitje soms opnieuw gaan calibreren. Ik kan gewoon door rijden maar de cockpit begint helemaal opnieuw alsof je de motor net aan zet.

Enig idee waarom en wat ik hier aan kan doen?

Thank you!

Massa probleempje, of stekker zit er niet goed in zodat ie ff contactloos is ( dus door het schudden ff geen verbinding heeft )
 
knmi zegt dat t morgen hondenweer wordt! ik begin nu weer te twijfelen... wacht t af.

of zijn er ook mensen die met regen willen rijden?
 
Hondeweer?
Denk dat het wel mee valt en met een beetje geluk houden we het zelfs droog.
.Zondag is het half tot zwaar bewolkt en af en toe valt er een bui. In de middag beperken de buien zich voornamelijk tot de oostelijke helft van het land met daarbij dan ook een kans op onweer en windstoten tot ca. 70 km/uur. In het westen is het dan droog en klaart het op. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden vlak aan zee tot lokaal nog 22 graden in het oosten van het land. De wind, die in de ochtend zwak tot matig en meest zuidelijk is, draait in de loop van de dag naar richtingen tussen west en zuidwest en neemt toe
 
Het weerbericht voor Zondag verandert met de dag. Met het uur bijna.
Ik heb het deze week in de gaten zitten houden en heb alles voorbij zien komen.

Ik ben er morgen om 10 uur bij de Mac en ik weet zeker dat Richie er ook zal zijn. :+

We zien dan wel wat het weer doet. Als het op dat moment regent wachten we gewoon tot het droog is en gaan we rijden.

5f237e66.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het weerbericht voor Zondag verandert met de dag. Met het uur bijna.
Ik heb het deze week in de gaten zitten houden en heb alles voorbij zien komen.

Ik ben er morgen om 10 uur bij de Mac en ik weet zeker dat Richie er ook zal zijn. :+

We zien dan wel wat het weer doet. Als het op dat moment regent wachten we gewoon tot het droog is en gaan we rijden.

[afbeelding]


Wimmus is der nie bij :W
 
Ik zit het weer ook in de gaten te houden maar kan er tot nog toe weinig van maken.
Ik kijk morgenvroeg wel uit het raam... ;)
 
Bummer man. -O-

Wel veiliger voor de anderen trouwens.
_O-


ja da wel heb vandaag maar ff rondje gedaan met wa gasten uit de buurt hier

en hehe eindelijk me eerste knie-down van dit jaar is weer een feit en nog gefilmd ook *O* *O* *O*


nu alleen wachten tot ie het op het net zet -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan