Het grote Yamaha R1 topic deel 50 volop de lente in knallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag trouwens vandaag in het Lage Bergse Bos een Rood-witte 99'er R1 rijden met gouden velgen. Geloof dat dat een MF"er is?
 
En vandaag me eerst kneedowndrift gedaan :+ (netjes de bocht uit ook, had dat wel op film willen hebben :P)

Beetje vuil in de bocht.

Vorige week al bijna een flinke highsider.

Moet ff wat kalmer gaan doen :+
 
Laatst bewerkt:
En vandaag ook nog ff rimstriping aangebracht. Ff kijken wat ik nog met het tankdeukie ga doen.
-Nog andere knippers halen.
-En plekkie op de kuip linksachter ff bijwerken met lakstiftjes, heb ik al binnen.
-Tankpad(maar eerst ff kijken wat er mogelijk is met dat tankdeukie)

En dan heb ik wel genoeg uitgegeven, want ik ga dat ding vast nog wel een keer crashen :+


SDC10681.jpg
 
ja klopt :Y , twijfelde ivm de warmte die van de uitlaat komt,maar merk geen verschil,

ziet er zo meer racey uit ;)

Ik heb het idee dat mn remvloeistof wat eerder bruin wordt hierdoor. Omdat de uitlaat erg dichtbij het reservoir zit. De laatste tijd heb ik het vaker vervangen dan gebruikelijk is nl.
 
Jongens.

ik heb bij sparks online een waardebon van 50 euro gewonnen :) Nou dacht ik eraan om een Fabri double bubble ruitje te bestellen daar, maar op me vorige R1 had ik er 1 van puig, die ik erg mooi vond. Heeft iemand hier een fabri ruitje (of gehad) op zijn 2004-2008 R1? Wil namelijk liever weer een puig, maar die leveren ze daar niet. Als fabri er net zo mooi of gelijk uit ziet dan scheelt het weer 50 euro :)
 
Ik heb het idee dat mn remvloeistof wat eerder bruin wordt hierdoor. Omdat de uitlaat erg dichtbij het reservoir zit. De laatste tijd heb ik het vaker vervangen dan gebruikelijk is nl.

ik zal er eens opletten, maar ik denk dat het wel meevalt, er zit nog redelijk veel ruimte tussen de katalysatorvervanger en het potje
 
Laatst bewerkt:
Jongens.

ik heb bij sparks online een waardebon van 50 euro gewonnen :) Nou dacht ik eraan om een Fabri double bubble ruitje te bestellen daar, maar op me vorige R1 had ik er 1 van puig, die ik erg mooi vond. Heeft iemand hier een fabri ruitje (of gehad) op zijn 2004-2008 R1? Wil namelijk liever weer een puig, maar die leveren ze daar niet. Als fabri er net zo mooi of gelijk uit ziet dan scheelt het weer 50 euro :)
Ik vind Fabbri persoonlijk niet mooi. Heb nu een Puig. Die zijn heel mooi. Maar in m'n vorige R1 zat een ZeroGravity. Ook heel mooie ruitjes. Goede pasvorm ook
 
Ik had op me TC een Puig, en heb op me R1 een Fabbri. Die verhoging zit daarbij eigenlijk alleen in het midden. Beetje zo'n hardcore raceruitje lijkt het wel. Puig is wat meer double bubble over het geheel geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan