gs500driver
Die hard MF'er
- 19 jul 2010
- 772
- 0
Hier ook ff spammen, heb nog een R1 2002/2003 duo seat cover te koop!
Yamaha R1 2002/2003 Duo seat cover (spotprijs!)
Yamaha R1 2002/2003 Duo seat cover (spotprijs!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Orgineel Yamaha of ander merk?
Ben ook fan van mettet, klein maar leuk circuit in dezelfde categorie als croix maar dan veel leuker. Alleen opletten in de snelle rechter dat je banden goed warm zijn, beruchte bocht inmiddels. Oh ja, let wel even op je bandenspanning. Pipo's moeten ook op circuit vrij hoog staan dacht ik, voor en achter 2.5.Bedankt voor t uitgebreide antwoord.
Had bij t onderhoud in januari al aangegeven dat ik naar t circuit ging. Daarbij hebben ze ook al aangegeven dat de remmerij ruim voldoende is.
Heb originele uitlaten geregeld dus db zal geen probleem moeten zijn. Banden laat ik dan ook voor wat t is.
En ik kies dan toch om naar de vering specialist te gaan. Ga toch niet alleen en weet dan zeker dat t goed zal zijn. Kan er gelijk een mooi ritje achteraan plakken.
Voor de rest hoop ik op een mooie dag en bedankt voor de tips.
Ik ga naar Mettet. Is niemand van de groep nog geweest dus we zullen t allemaal moeten verkennen.
Bekend probleem van de R1...
[afbeelding]
[afbeelding]
De connector die het dashboard en koplampen (en raw) verbind met de accu heeft een verbrand contactpuntje. Hierdoor is er maar af en toe contact waardoor het grootste deel van de tijd de koplampen niet werken en de raw- en grootlichtlampjes op het dashboard aan staan.
Volgens het Amerikaanse R1 forum is dit op te lossen door een deutsche connector aan te sluiten :
[afbeelding]
Weet iemand waar ik een dergelijke aftermarket connector kan kopen? De enige distributeur van dit merk zit in alphen aan de rijn maar hun email adres werkt niet...
Details : rechthoekig stopcontactje met 12 contactpuntjes.
Bedankt voor de reactie! De vraag over de koplampen had ik al neergelegd bij de verkoper, en die zei dat de dealer de motor toendertijd geimporteerd had, en deze dus ook ingevoerd had. Met de huidige problemen was deze zonder problemen door de keuring gekomen, en ik naam aan dat de RDW daar wel aandacht aan besteed bij voertuigen vanuit Engeland?
Bekend probleem van de R1...
[afbeelding]
[afbeelding]
De connector die het dashboard en koplampen (en raw) verbind met de accu heeft een verbrand contactpuntje. Hierdoor is er maar af en toe contact waardoor het grootste deel van de tijd de koplampen niet werken en de raw- en grootlichtlampjes op het dashboard aan staan.
Volgens het Amerikaanse R1 forum is dit op te lossen door een deutsche connector aan te sluiten :
[afbeelding]
Weet iemand waar ik een dergelijke aftermarket connector kan kopen? De enige distributeur van dit merk zit in alphen aan de rijn maar hun email adres werkt niet...
Details : rechthoekig stopcontactje met 12 contactpuntjes.
Volgens mij keurt de RDW met engelse koplampen gewoon goed hoor.
Ik heb ooit een VFR400R gehad en die bestaan alleen voor de Japanse markt dus kon er ook geen "rechtse" koplampen voor kopen
(in japan rijden ze ook links)
Ik vond het vrij irritant eerlijk gezegd. Zeker net de ene keer dat ik in het donker nog over een dijkje moet aangezien je normaal de koplampen dan wat lager hebt staan.
Maat van me heeft vorige maand nog motor ingevoerd. De koplamp is zowat het enige wat ze juist nog wel controleren, samen met controle blok en frame nummer.Volgens mij keurt de RDW met engelse koplampen gewoon goed hoor.
Ik heb ooit een VFR400R gehad en die bestaan alleen voor de Japanse markt dus kon er ook geen "rechtse" koplampen voor kopen
(in japan rijden ze ook links)
Ik vond het vrij irritant eerlijk gezegd. Zeker net de ene keer dat ik in het donker nog over een dijkje moet aangezien je normaal de koplampen dan wat lager hebt staan.
Bij mij was het tweede, derde en vijfde versnelling en schakelvork. Vriend van me had toevallig net een blok voor 7 tientjes gekocht dus een deel van de onderdelen kwam daar uit en ander deel nieuw. Is inderdaad duur grapje.Was er geen goede ruil bak te vinden?
Alle tandwielen vervangen?
Meestal zijn het de 1e en 2e versnelling + schakelvork.....
Was er geen goede ruil bak te vinden?
Alle tandwielen vervangen?
Meestal zijn het de 1e en 2e versnelling + schakelvork.....
Was er geen goede ruil bak te vinden?
Alle tandwielen vervangen?
Meestal zijn het de 1e en 2e versnelling + schakelvork.....
2 nieuwe tandwielen gehaald en een vork gehaald 200 euroNieuwe bak gehaald en zelf de wissel gedaan. 150,- euro