Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zeer waarschijnlijk volgende week weer opstappen op een R1 na een 3,5 jaar motorloos te zijn geweest. *O*

Nu zal er op bandengebied ook wel het eea veranderd zijn lijkt me.
Vroeger reed ik op Michelin PP 2CT. Deze banden bevielen me uitermate goed! :Y
Is er in de afgelopen 3 jaar een betere band (michelin) op de markt gekomen? Ik zie op motorbandenmarkt een PP3, Power Supersport, Power Pure?
 
Ik ga zeer waarschijnlijk volgende week weer opstappen op een R1 na een 3,5 jaar motorloos te zijn geweest. *O*

Nu zal er op bandengebied ook wel het eea veranderd zijn lijkt me.
Vroeger reed ik op Michelin PP 2CT. Deze banden bevielen me uitermate goed! :Y
Is er in de afgelopen 3 jaar een betere band (michelin) op de markt gekomen? Ik zie op motorbandenmarkt een PP3, Power Supersport, Power Pure?
Ik heb daar gisteren voor het eerst 2ct's besteld. Heb geen ervaring met Michelins en die site ook niet. Ben benieuwd of het iets is....
Heb lang getwijfeld om de Dunlop Sportsmart 2 te nemen maar de Michelins waren bijna € 60,- goedkoper.
Ja, ik blijf een Hollander :)
Komen beide goed uit de testen.
 
Laatst bewerkt:
avond nieuw deel mis me r1tje :+
mis het rijden zoverdan keer motor huuren voor weekend :Y
 
Die stonden er ook nog op ja. Is dat een groot verschil of vooral in het sneller slijten ?
Zoals ik het begrijp is de zijkant zachter wat kans geeft op smeren, ik rij er alleen mee op straat dus dan is een pipo meer dan zat, heb nooit behoefte gehad aan meer plakrubber, als je pipos op straat kapotrijd ben je niet helemaal wijs.
 
Op welk toerental hebben de meesten van jullie de shift indicator ingesteld?
Bij de R1 van 2005 heb je bij 12,5k rpm max vermogen en daarna neemt het iets af.
 
Zoals ik het begrijp is de zijkant zachter wat kans geeft op smeren, ik rij er alleen mee op straat dus dan is een pipo meer dan zat, heb nooit behoefte gehad aan meer plakrubber, als je pipos op straat kapotrijd ben je niet helemaal wijs.

De gewone pipo's zijn identiek qua prijs aan de 2CT's.
Dan vermoed ik toch dat het de 2CT gaat worden :Y
 
De gewone pipo's zijn identiek qua prijs aan de 2CT's.
Dan vermoed ik toch dat het de 2CT gaat worden :Y

Pipo's 3 heb ik er nu onder, hebben gister op Zolder uitermate goed uitgehouden.

En ze schijnen dat smeren niet meer te hebben, gaan langer mee en nog iets beter in de regen.
 
Ja, je bent vergeten een nieuw topic te maken... |(
Had echt géén internet daar :/
Maargoed. Ik ben al -tig keer TS geweest. Iemand anders mag het hier ook wel eens voor het zeggen hebben :+
Volgende keer zal ik wat beter opletten en er eentje klaarzetten, goed? :)
 
Ik lees ook weer mee!
full
 
Gister op Zolder gereden :) Net ff rondetijden gecheckt, heb in de 1e sessie van de 5 de snelste tijd gereden :') 1.53,3. PR net niet verbeterd. Vind het wel raar, want voor m'n gevoel gingen sessie 4 en 5 sneller. Wat wel zo was dat m'n tijden daar constant rond de 1.54 - 1.55 zaten.

[afbeelding]

Dat is een hele nette tijd :Y
Met een straatfiets zo te zien?
Ik ben met de straatfiets nog niet onder de 2:00 gekomen. Wellicht komende zomer wel :)
 
Ja ben der echt tevreden over! draait aardig wat koppies als ze je horen aankomen.
Geen db killers aanwezig, wel donderslag en bliksem als ik het gas dichtdraai!!
 
Thnx, gaat niet snel meer weg. Velgen zijn marchesini.Kom zelf ook van Gixxer 600 maar dan K1, was ook een hele
fijne motor. Maar zou m niet
meer ruilen!
full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan