Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Dat heeft verder geen consequenties of iets dergelijks? Heb zelf niet alle kennis en kan wel wat onderhoud zelf doen, maar dit is toch net even iets anders ;)

Geen idee of dat consequenties heeft. Heb de mijne opgehad omdat ik een nieuwe behuizing er om heb gedaan naar mn crash. Mijn teller staat nu nog op 4000 toeren. Hopelijk reset hij zich bij de eerste keer weer starten met teller aangesloten. Maar toen ik hem open had bewoog hij erg makkelijk (tikte hem per ongeluk aan) Ik vermoed dat het weinig kwaad kan om hem weer even over dat pennetje te helpen.
 
Mijn gratis imageshack account is verlopen, heb inmiddels Dropbox echter Ik krijg foto's niet gepost. Moeheid je eerst ergens een instelling aanpassen of zo?
 
Mijn gratis imageshack account is verlopen, heb inmiddels Dropbox echter Ik krijg foto's niet gepost. Moeheid je eerst ergens een instelling aanpassen of zo?

Dropbox link werken niet. Makkelijker is om photobucket te gebruiken. (altijd gratis)
 
Mijn gratis imageshack account is verlopen, heb inmiddels Dropbox echter Ik krijg foto's niet gepost. Moeheid je eerst ergens een instelling aanpassen of zo?


Kreeg het ook niet voor elkaar. heb er uren mee lopen kutten.
 
Lijkt idd beetje hoog. Heb je er andere voorpoten op gezet ofzo? Of horen die van jou zwart te zijn?


ik heb er niks aan gedaan. is gewoon orgineel zo.
Vraag me dus af of het normaal is dat die zo hoog staat. :-)
en of het makkelijk is om hem wat lager te zetten? en voor die gene die weten hoe ik deze lager kan zetten? hoe doe je dat dan?
 
ik zou er niet zomaar aan gaan sleutelen als je er geen verstand van hebt. Ik kan het vanaf de foto niet beoordelen of ie (te) hoog staat. Meet eerst de geometrie van de fiets in z'n geheel na voordat je dingen gaat doen zoals de poten door laten steken in het balhoofd want dat geeft een ander stuur gedrag. Mijn advies is rij langs een vering expert en laat de afstelling checken en eventueel af stellen.
 
ik zou er niet zomaar aan gaan sleutelen als je er geen verstand van hebt. Ik kan het vanaf de foto niet beoordelen of ie (te) hoog staat. Meet eerst de geometrie van de fiets in z'n geheel na voordat je dingen gaat doen zoals de poten door laten steken in het balhoofd want dat geeft een ander stuur gedrag. Mijn advies is rij langs een vering expert en laat de afstelling checken en eventueel af stellen.
:^
 
ik zou er niet zomaar aan gaan sleutelen als je er geen verstand van hebt. Ik kan het vanaf de foto niet beoordelen of ie (te) hoog staat. Meet eerst de geometrie van de fiets in z'n geheel na voordat je dingen gaat doen zoals de poten door laten steken in het balhoofd want dat geeft een ander stuur gedrag. Mijn advies is rij langs een vering expert en laat de afstelling checken en eventueel af stellen.

ey soepkip,
heb het al een keer laten stellen, ze hebben er niks over gezegd,
maar vind het lelijk :P vroeg me alleen af of sommigen die dingen aan voorkant verlagen?
zie ze soms staan met de voorkant heel laag.. wat het toch een stuk geiler maakt.
 
ey soepkip,
heb het al een keer laten stellen, ze hebben er niks over gezegd,
maar vind het lelijk :P vroeg me alleen af of sommigen die dingen aan voorkant verlagen?
zie ze soms staan met de voorkant heel laag.. wat het toch een stuk geiler maakt.


*O* *O* *O* *O* *O*
 
ey soepkip,
heb het al een keer laten stellen, ze hebben er niks over gezegd,
maar vind het lelijk :P vroeg me alleen af of sommigen die dingen aan voorkant verlagen?
zie ze soms staan met de voorkant heel laag.. wat het toch een stuk geiler maakt.
Centimeter zakken verbetert soms het stuurgedrag. Centimeters zal niet aan te raden zijn, wordt hij nerveus van.
 
Het stuurgedrag zal scherper worden als je de motor meer op z'n kop zet, dus makkelijker insturen maar daar bij wel stabiliteit inlevert. Let wel op je veerweg dat je niet de onderkant van je topkuip op je voorspatbord remt of erger, erg veel extra ruimte hebben de R1's niet.
 
beter als al da gezwaai :W

10563210_10201546901069143_8424768460003428361_n.jpg


10438896_10201546904869238_5232257697084645766_n.jpg


10551095_10201546905749260_2690179750417193485_n.jpg
 
was een bevlieging

kwam er langs voor me werk en was de volgende dag toevallig vrij

en zomaar ineens spontaan op me vrije dag er met de motor langs te gaan

volgende keer meld ik het ff :$ :$

mooie locatie daar

10511276_10201546904229222_7395146214462105405_n.jpg


10557458_10201546903869213_7079381604160281874_n.jpg


10547711_10201546901629157_1699552691921830407_n.jpg
 
Iemand interesse in braking remblokken set? Gesinterde compound.
Set kost in de winkel 130,- mag weg voor 90,-.

Foto800-IQPKZS3R.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan