Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie bij sommigen hotbodies knipperlichten die perfect aansluit op de kuip. Ik heb ze gekocht maar krijg het niet voor elkaar dat iedere rand perfect aansluit. De achterkan staat hoger waardoor of die uitsteekt of de voorkant verder naar binnen zit. Hoe hebben jullie dit passend gekregen? (ik heb 3 van de bijgeleverde spacers bij een knipperlicht gebruikt.)
 
Geen idee of 1998 tzelfde is, heb je miss een foto? :)
Even op Google gekeken, zijn anders, gaat niet passen. Met Google vind je sowieso gebruikte of nieuwe, ik heb 90 betaald voor een nieuwe geloof ik. Eens kijken bij yzf shop of Frans motoren, zullen er ongetwijfeld hebben liggen.
 
was een bevlieging

kwam er langs voor me werk en was de volgende dag toevallig vrij

en zomaar ineens spontaan op me vrije dag er met de motor langs te gaan

volgende keer meld ik het ff :$ :$

mooie locatie daar

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Mooie pic's ik was laatst met collega's in Doel in de buurt van de kern centrale, en daar zat het ook vol met graffiti in dat verlaten dorpje. En we hebben ook maar wat foto's geschoten.
 
De mensen uit het 600RR/1000RR topic organiseren 1/2 per jaar een meeting van hun supersport motoren. (met succes)

Is er animo om ergens in september een R1/R6 meeting te organiseren?.
 
97639C73-714D-4B8F-ACAB-5CE5280ACF41_zpswyh0mqf4.jpg
 

Rondje op de Ring gister :) Vooral het 1e deel van het circuit rustig aan gedaan(nieuw asfalt, moest er ff vertrouwen in krijgen en vorig jaar gecrashed dus dat zat nog tussen m'n oren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan